NEE DUS!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Stiekempjes heb je ook een paar vensters openstaan, geef het maar toe.
dan heb je nog 2 minuten de tijdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:15 schreef TwyLight het volgende:
Kut straks ben je te laat met het invullen van de gegevens en is het 19:07
je lult uit je nek, dit is geen actie voor de voedselbank.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
NEE DUS!
Ik vind het alleen maar een leuke aktie, als de mensen die het kunnen gebruiken er voordeel van hebben.
Net als wanner je eendjes brood wilt voeren en duiven stelen het voor hun neus weg...
Ja hoor, thuisbezorgd.nl doet deze actie echt voor de zwakkeren in de samenlevingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
NEE DUS!
Ik vind het alleen maar een leuke aktie, als de mensen die het kunnen gebruiken er voordeel van hebben.
Net als wanner je eendjes brood wilt voeren en duiven stelen het voor hun neus weg...
Nou en, ga gewoon betalen voor je eten, paupers, dan kunnen anderen er wat profijt uit trekken..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je lult uit je nek, dit is geen actie voor de voedselbank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Hahaha de site is dus echt rete traag, dit gaat zo hilarisch worden om 19.00.Pizza mag niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als arm mens hoor je niet eens op zo'n site te kijken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
NEE DUS!
Net als wanneer je eendjes brood wilt voeren en duiven stelen het voor hun neus weg...
Zo verpesten mensen het voor anderen die nu niet kunnen bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:50 schreef Hagelkaas het volgende:
Wat is überhaupt het nut van F5'en op dit moment
Laat maar, de OP vertelde me genoeg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:52 schreef Quir het volgende:
Wat moet je nu kiezen als betaalwijze zodadelijk?
Ik woon ook thuis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:52 schreef dubidub het volgende:
Half studerend Nederland zit die site te F5'en, de andere helft woont thuis of heeft 't niet gehoord
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:52 schreef dubidub het volgende:
Half studerend Nederland zit die site te F5'en, de andere helft woont thuis of heeft 't niet gehoord
Nee....quote:
Ja man, gelukkig is thuisbezorgd.nl een filantropische instelling, dus dat zal wel goed komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
NEE DUS!
Net als wanneer je eendjes brood wilt voeren en duiven stelen het voor hun neus weg...
Falerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:56 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
GVD waarom ben ik altijd te laat voor dit soort dingen!!!!!!!!!!!!!
Ik bestel 2 halve liters BenJ + brownies bij NYquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Krommenieërweg 112Wormerveer Bezorging: GRATISMinimumbedrag:¤ 6,25 Betaalmethoden:
Bezorgtijden:Vandaag:Gesloten Morgen:17:00-20:50
que??
Dus kan nu alleen of bij New York Pizza of bij de Sparerib Express bestellen, dat gaat lekker kansloos worden haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |