quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:36 schreef TwyLight het volgende:
Ja dat is ook een mooie actie, mensen die om 19:00 die site volop ddossen![]()
!!!!!
Verkeerde gequote,post boven je bedoelde ik.quote:
moet er een klacht zijn dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:39 schreef Dakada het volgende:
Dus de klacht is dat de site traag is?
dan is dit topic al wel vol om 5 voor 7quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:33 schreef VASND het volgende:
Ik ga dit topic verlaten, te veel getrolltot 5 voor 7.
NOU GELUKKIG MAAR!!@!!!!!111quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Verkeerde gequote,post boven je bedoelde ik.sorry.
Ik denk dat ik dan al met het toetje van mijn maaltijd bezig ben, maar ik ben inderdaad benieuwd wie er alsnog te hoog uitkomt, daarom zijn bestelling moet aanpassen en vervolgens te laat kan afrekenen&verzenden.quote:
verzendkosten moeten ook binnen dat bedrag vallen he!?!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Nice, ik ga voor de Kip & shoarma & döner & kebab (2 pers.) schotel. Precies 15 euries.
Maak dan een TR, schoppen wij 'm onder z'n ballen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Nu valt het wel mee, om de zoveel tijd weer een grapjas die denkt leuk te zijn door te vragen of er alleen pizza mag of dat de site plat ligt ofzo.
Zie het straks wel.
Zie hem niet hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:36 schreef EdNoolk het volgende:
Ja eindelijk daar is hij dan, de gratis button:D
Huiliequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:41 schreef Lamon. het volgende:
Mijn god, wat zijn er veel aasgieren voor een gratis keertje eten.
Ik denk dat ik uit protest gewoon lekker betaald bij de Griek ga bestellen, dan hebben de mensen die zo'n maaltijd ECHT kunnen gebruiken misschien meer kans om er door te komen.
Gadver, Nederlanders.
Stiekempjes heb je ook een paar vensters openstaan, geef het maar toe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:41 schreef Lamon. het volgende:
Mijn god, wat zijn er veel aasgieren voor een gratis keertje eten.
Ik denk dat ik uit protest gewoon lekker betaald bij de Griek ga bestellen, dan hebben de mensen die zo'n maaltijd ECHT kunnen gebruiken misschien meer kans om er door te komen.
Gadver, Nederlanders.
?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:43 schreef PinkCake het volgende:
Kunnen we niet iets doen waardoor je alleen in kunt loggen met een FOK! Account op Thuisbezorgd?
Recht van de sterksten hè.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:43 schreef EdNoolk het volgende:
Ik denk dat ze het zo hebben gedaan dat ze precies hebben berekend na hoeveel tijd een mens een hartaanval krijgt als hij het woord gratis hoort en dat moment steeds dichterbij komt. Dat moment hebben ze gepland op 18:59, dus ik denk dat iedereen dan doodgaat. Ik ga niet meer bestellen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:44 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik ben bang dat dit allemaal doorgestoken kaart is, of dat je er toch voor moet betalen.
xD
Had dan besteldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:44 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
bij mij stond hij er toch echt
Shit gekquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:46 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ah even een lekkere sparerib schotel proberen te bestellen. Heb voor vandaag al eten maar deze zijn natuurlijk morgen nog lekker
Gratis vanaf 12 euro!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
verzendkosten moeten ook binnen dat bedrag vallen he!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |