quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:44 schreef seto het volgende:
twylight jij behoort niet eens tot de kern van de sneaker reeks
whut?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:19 schreef TwyLight het volgende:
lekker belangrijk, deze blijft toch wel open
sterker nog, maak maar een topic.quote:
sinji had een puike OP in elkaar geflanst maar vanwege familieomstandigheden heeft hij andere dingen aan zijn hoofd. Uiteindelijk gaat familie voor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef Mirjam het volgende:
en weer open, dit is geen stijl jongens.
een aangepaste OP kan ik eventueel wel posten, vier hier maar feest.
6 jaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:22 schreef Bryan181 het volgende:
iemand ervaring met de levertijd van pickyourshoes.com?
sinji weet dat wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:29 schreef Famouss het volgende:
Weet iemand waar ik supra's kan bestellen voor een niet al te dure prijs
Doe zaterdag aan dan, kan ik je makkelijk spotten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:59 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga ook mooi een fake gucci riem kopen en een naveltruitje om ultiem te matchen
Ga je ook naar gaslamp killer in doornroosje?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe zaterdag aan dan, kan ik je makkelijk spotten.
Yes. En Nosaj Thing. Die Nederlandse gozers ken ik verder niet echt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:02 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ga je ook naar gaslamp killer in doornroosje?
die sale is idd wel erg relaxtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:18 schreef HAL9000S het volgende:
Kut CT, ik heb me laten verleiden door de sale ondanks de slechte verhalen. Nu word ik ge0wnt
Mijn laatste UK pakje is kwijt gemaakt door TNT.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:21 schreef HAL9000S het volgende:
En m'n main source order die een dag eerder verstuurd is, kan ik nog niet eens tracken op parcelforce. Gaat lekker met m'n bestellingen vanuit de UK
Gourmets zijn tof. Nikes, mwahquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef HAL9000S het volgende:
En alles lag voor me klaar toen ik thuis kwam...
[ afbeelding ]
Engelse track n trace sucks balls.
Nja, ik ben nooit zo van de vintage schoenen. Alsof je schoenen koopt die al vies zijn gemaaktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:38 schreef HAL9000S het volgende:
Die vintage blazers zijn echt keihard man.... supermooie kwaliteit, oude shape alles...Gourmets zijn nicer dan verwacht moet ik zeggen, mooi clean schoentje.
Gourmets zijn goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef HAL9000S het volgende:
En alles lag voor me klaar toen ik thuis kwam...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Engelse track n trace sucks balls.
Patta is distributor in NL.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:00 schreef Knuck-les het volgende:
Hoe vallen die gourmets? Welke maat heb ik nodig als 12 heb bij vrijwel alle Nike modellen?
edit: oh, zie net dat je bij de gourmet site niet online kan bestellen als je buiten de VS woont, andere goede Nederlandse webshops die ze hebben?
Als het goed is krijg ik ze morgen, zit nu op iphone maar als ik weer op de pc zit kopieer ik de mails. Moest er flink achteraan zittenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:44 schreef Noax het volgende:
@TwyLight: Hoe staat het met je bestelling bij dat waardeloze Boardlords winkeltje?
Tnx voor de info, zal er zeker eens langs gaan om te kijken wat voor loser het is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik ze morgen, zit nu op iphone maar als ik weer op de pc zit kopieer ik de mails. Moest er flink achteraan zitten
faalshop, 1e en laatste keer dat ik daar bestel. Vraag me af wanneer ik mn geld terug krijg van die hoodie die niet leverbaar waszal wel over 2 maanden zijn
![]()
beetje treurig persoon is het, wou mij een keer geen schoenen laten passen omdat ik ze toch niet zou kopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef Noax het volgende:
[..]
Tnx voor de info, zal er zeker eens langs gaan om te kijken wat voor loser het is.
Het winkeltje zelf ziet er overigens totaal niet uit, het is net een alsof hij restanten van de scapino verkoopt.
Kan me toch niet voorstellen dat hij met die klantvriendelijkheid nog lang zaken gaat doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:11 schreef bbaadd het volgende:
[..]
beetje treurig persoon is het, wou mij een keer geen schoenen laten passen omdat ik ze toch niet zou kopen![]()
is de reden dat ik die winkel nu al een jaartje links laat liggen
Ik heb de schoenen inmiddels binnen, ben benieuwd wanneer ik dat geld kan verwachtenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef Noax het volgende:
[..]
Tnx voor de info, zal er zeker eens langs gaan om te kijken wat voor loser het is.
Het winkeltje zelf ziet er overigens totaal niet uit, het is net een alsof hij restanten van de scapino verkoopt.
Very little chance, heel mischien als die vriend een extreem klein maatje heeft maar alle gangbare maten zijn al lang weg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Liggen die nog bij patta? Een vriend uit Amerika heeft gevraagd of ik ze voor hem wou halen..
Bummer. Ik was gister nog in Amsterdam, maar las het mailtje van hem pas vandaag..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Very little chance, heel mischien als die vriend een extreem klein maatje heeft maar alle gangbare maten zijn al lang weg.
Klasse, nu hopen dat je cash snel wordt overgemaakt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb de schoenen inmiddels binnen, ben benieuwd wanneer ik dat geld kan verwachtenmaandag maar weer eens mailen
Ik skate ook niet hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:00 schreef alwaysedo het volgende:
TwyLight zeg nou niet dat je er niet mee gaat skaten
Ik vind ze best tof. Maar ik ben dan ook AM1 fan.quote:
Ik heb ze gekregen opgehaald deze week, zal wel wat pics postenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:15 schreef Noax het volgende:
[..]
Kan me toch niet voorstellen dat hij met die klantvriendelijkheid nog lang zaken gaat doen.
@: Sinji, hoe staat het met jouw schoenen?
Je vertelde in het vorige deel dat er beweging bij de douane in zat...
Ik had m'n adidas vulc mid diagonal aan.quote:Op zondag 1 november 2009 09:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind ze best tof. Maar ik ben dan ook AM1 fan.
Welke had je @ Sub Infusions aan HAL? Ik keek steeds naar iedereens schoenen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:00 schreef alwaysedo het volgende:
TwyLight zeg nou niet dat je er niet mee gaat skaten
Niet gezien. Maar het was tof.quote:Op zondag 1 november 2009 15:01 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik had m'n adidas vulc mid diagonal aan.
Kijk met jou kan ik praten, daar hebben ze tenminste asics gel lyte in een mooie kleur. Thnxquote:Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef stijn_ het volgende:
http://www.soleheaven.com kan ook worden toegevoegd aan onlineshops.
+1quote:Op zondag 1 november 2009 16:04 schreef krioro het volgende:
In before 'doe die strap los'. Vast is mooier.
strap losquote:Op zondag 1 november 2009 15:29 schreef TwyLight het volgende:
dit zijn ze trouwens:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
grappig, ik heb ze voor een vriend uit noorwegen gehaaldquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Liggen die nog bij patta? Een vriend uit Amerika heeft gevraagd of ik ze voor hem wou halen..
vind ze wel heel erg op die van mij lijken. maar vind ze wel mooiquote:Op zondag 1 november 2009 15:29 schreef TwyLight het volgende:
dit zijn ze trouwens:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Olives <3quote:
Ja.quote:Op maandag 2 november 2009 09:28 schreef Bryan181 het volgende:
Ik heb nu asics gel lyte in us 10 is maat 43. Ik wil ze nu in engeland bestellen, moet ik dan uk size 9 hebben?
Oke thanksquote:Op maandag 2 november 2009 10:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Olives <3
Een andere "fat tongue" collectie:
[ afbeelding ]
[..]
Ja.
Haha ik was alleen te laat helaasch.quote:Op zondag 1 november 2009 22:41 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
grappig, ik heb ze voor een vriend uit noorwegen gehaald
Zo sick....quote:Op maandag 2 november 2009 10:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Olives <3
Een andere "fat tongue" collectie:
[ afbeelding ]
[..]
Ja.
Okey. En dan check je altijd ebay.com neem ik aan? en niet .nl?quote:
Nice, die felrode heb ik nog gepast bij Supervet, maar ik vond ze toch niet zo. Kan nog niet zo wennen aan rode schoenen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:24 schreef Sinji het volgende:
^Word, varsity kleuren![]()
Via flatspot komen ze deze kant op
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Heb ze zaterdag al besteld, waarschijnlijk deze week binnen (I hope, hoor dat er stakingen zijn in the UK)quote:Op maandag 2 november 2009 21:46 schreef Nozuka het volgende:
Heb je al besteld, wil anders wel verzendkosten delen?
@ sinji, okequote:Op zondag 1 november 2009 18:45 schreef bbbb het volgende:
Aankomende week deze bestellen.![]()
[ afbeelding ]
voor die 15 euro?, bespaart je uiteindelijk maar 2,50 als je het vanaf NL ook weer laat opsturen naar jouw adres.quote:Op maandag 2 november 2009 21:46 schreef Nozuka het volgende:
Heb je al besteld, wil anders wel verzendkosten delen?
Ligt eraan, sommige schoenen vind je vooral in bepaalde landen. Ik koop toevallig laatste tijd alleen in Engeland.. Ik gebruik nu gewoon de ebay app, kun je de optie aanzetten om in alle landen te zoeken, weetniet of dat ook op de site kan. Je kunt anders wel global.ebay.com proberen maar dat vond ik niet zo'n succes. Anders gewoon .nl, .com, .co.uk, .de etc kijken.quote:Op maandag 2 november 2009 17:04 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
Okey. En dan check je altijd ebay.com neem ik aan? en niet .nl?
Dit is misschien een handig programma voor mensen die veel bieden op ebay;
http://scenereleases.info(...)er-pro-v3313-te.html
Neequote:Op dinsdag 3 november 2009 17:25 schreef TwyLight het volgende:
heeft iemand hier ook pijn bij nike sb mid?
[ afbeelding ]
bij de rechtervoet (ja dat plaatje is linker) drukt dat stukje echt keihard op de knokkel van mijn grote teen zegmaar
Link?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:30 schreef Sinji het volgende:
Kho is me er eentje, Vinylla dissen omdat hij de Micheal Lau's heeft kunnen krijgen en hij niet
Ken jij Kho dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:46 schreef Sinji het volgende:
Check zijn onderschrift maar, bij pickup roepen dat het fakes zijn etc.. Maar ach, tis Kho
Ik heb dat gehad bij een ander model schoen (geen Nike maar Clae) en na twee weken inlopen was het weg. Misschien helpt het.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:25 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
bij de rechtervoet (ja dat plaatje is linker) drukt dat stukje echt keihard op de knokkel van mijn grote teen zegmaar
Je kunt dat soort plekken laten oprekken bij een schoenmaker, die heeft daar een speciale tang voor, succes.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:25 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
mwoah het is meer dat bij dat stukje de bovenkant is gemaakt van wat harder materiaal en bij het lopen buigt dat precies tegen dat kootje aanquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef Noax het volgende:
[..]
Je kunt dat soort plekken laten oprekken bij een schoenmaker, die heeft daar een speciale tang voor, succes.
Laat ik dit zelfde geintje nu ook al een aantal keer hebben meegemaakt, maar wat jij wil, veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
mwoah het is meer dat bij dat stukje de bovenkant is gemaakt van wat harder materiaal en bij het lopen buigt dat precies tegen dat kootje aan
Waarom zo opgefokt?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:03 schreef Noax het volgende:
[..]
Laat ik dit zelfde geintje nu ook al een aantal keer hebben meegemaakt, maar wat jij wil, veel plezier ermee!
oo ze lijke er wel op nike air jordan yellowquote:Op woensdag 4 november 2009 16:20 schreef Sinji het volgende:
Die in de pic zijn fake mayn
Zitten dope paartjes tussen je collectie Loq
Ik draag ze nooit eigelijk ze zijn te groot ze zitten heel losjes de stof is veel dunner dan normale dunksquote:Op woensdag 4 november 2009 19:15 schreef aerodynamic het volgende:
loqdawq, krijg jij ook zo'n schijthekel aan hoe die veters gaan zitten bij die undftd dunks? Lijkt wel of die altijd strakker gaan zitten. Vind het niet echt een fijn paar dunks.
nee tochquote:Op woensdag 4 november 2009 22:45 schreef Bryan181 het volgende:
Wil iemand deze asics kopen in maat 43?
http://www.soleheaven.com(...)s/asics-gel-lyte-iii
heb ze besteld komen waarschijnlijk zeer binnenkort binnen, maar heb via iemand een ander mooi paartje kunnen bemachtigen
15 euro.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:45 schreef Bryan181 het volgende:
Wil iemand deze asics kopen in maat 43?
http://www.soleheaven.com(...)s/asics-gel-lyte-iii
heb ze besteld komen waarschijnlijk zeer binnenkort binnen, maar heb via iemand een ander mooi paartje kunnen bemachtigen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Samplequote:Op donderdag 5 november 2009 16:32 schreef alwaysedo het volgende:
Wat is een sample van een schoen? (op marktplaats ofzo) een soort van pre-release ofzo?
Je wilt toch weten hoe zo'n schoen er in het echt eruit ziet voordat je hem gaat verkopen?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:45 schreef alwaysedo het volgende:
Ja dude ik ben geen debiel ofzo.
maar ze ontwerpen toch gewoon een schoen en brengen die dan in stores.
het is dus een voorbeeldexemplaar?
Jezus, homo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:26 schreef HAL9000S het volgende:
Nog een klein pickupje waar ik op had geslapen:
[ afbeelding ]
Dat wiel wil je nog, ja?quote:
Wil je mijn lock ring tool lenen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:11 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ja. Hopen dat mn cogring er nog een beetje goed vanaf gaat.
I lolledquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:11 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ja. Hopen dat mn cogring er nog een beetje goed vanaf gaat.
Als dat kan, gaarne. Er ligt hier net vers asfalt in de straat dus ideaal voor skidpractice.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:42 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Wil je mijn lock ring tool lenen?
voor een 450D kan het wel scherper. Als je toch gaat flitsen, heb je geen ISO 1600 nodig. Liever zo laag mogelijk.quote:Op zondag 8 november 2009 11:46 schreef Sinji het volgende:
Post eens wat Wivah's yall
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op maandag 9 november 2009 10:40 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
voor een 450D kan het wel scherper. Als je toch gaat flitsen, heb je geen ISO 1600 nodig. Liever zo laag mogelijk.
Een wireless remote is ook wel handig, vooral bij het schieten van wivah's.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5577
Solebox.de heeft ze volgens mij. Of check de adidas Originals store in Amsterdam.quote:Op maandag 9 november 2009 18:31 schreef Sala-adin het volgende:
Wie weet waar ik deze kan bestellen die young jeezy zelf aan doet?
Ik vond ze al leuk toen ik ze zag achter die vrouw die stom aan het lullen was, opeens vraagt hij om een schoen en toevallig krijgt hij die en zag ik dat ze nog vetter waren.
WIe weet waar ik ze kan bestelleuh?
Men size us7-7,5 en Womans us9-9,5quote:Op maandag 9 november 2009 19:51 schreef SLP_ het volgende:
Ik ben een vrouw en heb europese maat 40. Weet iemand welke US maat ik dan heb?Ik zie bij de ene site 8 staan en bij de andere 10..
Hookup, mattie van een mattiequote:Op woensdag 11 november 2009 10:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nice. Waarrrrr heb je ze gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |