vind ze wel heel erg op die van mij lijken. maar vind ze wel mooiquote:Op zondag 1 november 2009 15:29 schreef TwyLight het volgende:
dit zijn ze trouwens:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Olives <3quote:
Ja.quote:Op maandag 2 november 2009 09:28 schreef Bryan181 het volgende:
Ik heb nu asics gel lyte in us 10 is maat 43. Ik wil ze nu in engeland bestellen, moet ik dan uk size 9 hebben?
Oke thanksquote:Op maandag 2 november 2009 10:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Olives <3
Een andere "fat tongue" collectie:
[ afbeelding ]
[..]
Ja.
Haha ik was alleen te laat helaasch.quote:Op zondag 1 november 2009 22:41 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
grappig, ik heb ze voor een vriend uit noorwegen gehaald
Zo sick....quote:Op maandag 2 november 2009 10:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Olives <3
Een andere "fat tongue" collectie:
[ afbeelding ]
[..]
Ja.
Okey. En dan check je altijd ebay.com neem ik aan? en niet .nl?quote:
Nice, die felrode heb ik nog gepast bij Supervet, maar ik vond ze toch niet zo. Kan nog niet zo wennen aan rode schoenen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:24 schreef Sinji het volgende:
^Word, varsity kleuren![]()
Via flatspot komen ze deze kant op
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Heb ze zaterdag al besteld, waarschijnlijk deze week binnen (I hope, hoor dat er stakingen zijn in the UK)quote:Op maandag 2 november 2009 21:46 schreef Nozuka het volgende:
Heb je al besteld, wil anders wel verzendkosten delen?
@ sinji, okequote:Op zondag 1 november 2009 18:45 schreef bbbb het volgende:
Aankomende week deze bestellen.![]()
[ afbeelding ]
voor die 15 euro?, bespaart je uiteindelijk maar 2,50 als je het vanaf NL ook weer laat opsturen naar jouw adres.quote:Op maandag 2 november 2009 21:46 schreef Nozuka het volgende:
Heb je al besteld, wil anders wel verzendkosten delen?
Ligt eraan, sommige schoenen vind je vooral in bepaalde landen. Ik koop toevallig laatste tijd alleen in Engeland.. Ik gebruik nu gewoon de ebay app, kun je de optie aanzetten om in alle landen te zoeken, weetniet of dat ook op de site kan. Je kunt anders wel global.ebay.com proberen maar dat vond ik niet zo'n succes. Anders gewoon .nl, .com, .co.uk, .de etc kijken.quote:Op maandag 2 november 2009 17:04 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
Okey. En dan check je altijd ebay.com neem ik aan? en niet .nl?
Dit is misschien een handig programma voor mensen die veel bieden op ebay;
http://scenereleases.info(...)er-pro-v3313-te.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |