Tnx voor de info, zal er zeker eens langs gaan om te kijken wat voor loser het is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik ze morgen, zit nu op iphone maar als ik weer op de pc zit kopieer ik de mails. Moest er flink achteraan zitten
faalshop, 1e en laatste keer dat ik daar bestel. Vraag me af wanneer ik mn geld terug krijg van die hoodie die niet leverbaar waszal wel over 2 maanden zijn
![]()
beetje treurig persoon is het, wou mij een keer geen schoenen laten passen omdat ik ze toch niet zou kopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef Noax het volgende:
[..]
Tnx voor de info, zal er zeker eens langs gaan om te kijken wat voor loser het is.
Het winkeltje zelf ziet er overigens totaal niet uit, het is net een alsof hij restanten van de scapino verkoopt.
Kan me toch niet voorstellen dat hij met die klantvriendelijkheid nog lang zaken gaat doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:11 schreef bbaadd het volgende:
[..]
beetje treurig persoon is het, wou mij een keer geen schoenen laten passen omdat ik ze toch niet zou kopen![]()
is de reden dat ik die winkel nu al een jaartje links laat liggen
Ik heb de schoenen inmiddels binnen, ben benieuwd wanneer ik dat geld kan verwachtenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef Noax het volgende:
[..]
Tnx voor de info, zal er zeker eens langs gaan om te kijken wat voor loser het is.
Het winkeltje zelf ziet er overigens totaal niet uit, het is net een alsof hij restanten van de scapino verkoopt.
Very little chance, heel mischien als die vriend een extreem klein maatje heeft maar alle gangbare maten zijn al lang weg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Liggen die nog bij patta? Een vriend uit Amerika heeft gevraagd of ik ze voor hem wou halen..
Bummer. Ik was gister nog in Amsterdam, maar las het mailtje van hem pas vandaag..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Very little chance, heel mischien als die vriend een extreem klein maatje heeft maar alle gangbare maten zijn al lang weg.
Klasse, nu hopen dat je cash snel wordt overgemaakt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb de schoenen inmiddels binnen, ben benieuwd wanneer ik dat geld kan verwachtenmaandag maar weer eens mailen
Ik skate ook niet hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:00 schreef alwaysedo het volgende:
TwyLight zeg nou niet dat je er niet mee gaat skaten
Ik vind ze best tof. Maar ik ben dan ook AM1 fan.quote:
Ik heb ze gekregen opgehaald deze week, zal wel wat pics postenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:15 schreef Noax het volgende:
[..]
Kan me toch niet voorstellen dat hij met die klantvriendelijkheid nog lang zaken gaat doen.
@: Sinji, hoe staat het met jouw schoenen?
Je vertelde in het vorige deel dat er beweging bij de douane in zat...
Ik had m'n adidas vulc mid diagonal aan.quote:Op zondag 1 november 2009 09:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind ze best tof. Maar ik ben dan ook AM1 fan.
Welke had je @ Sub Infusions aan HAL? Ik keek steeds naar iedereens schoenen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:00 schreef alwaysedo het volgende:
TwyLight zeg nou niet dat je er niet mee gaat skaten
Niet gezien. Maar het was tof.quote:Op zondag 1 november 2009 15:01 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik had m'n adidas vulc mid diagonal aan.
Kijk met jou kan ik praten, daar hebben ze tenminste asics gel lyte in een mooie kleur. Thnxquote:Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef stijn_ het volgende:
http://www.soleheaven.com kan ook worden toegevoegd aan onlineshops.
+1quote:Op zondag 1 november 2009 16:04 schreef krioro het volgende:
In before 'doe die strap los'. Vast is mooier.
strap losquote:Op zondag 1 november 2009 15:29 schreef TwyLight het volgende:
dit zijn ze trouwens:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
grappig, ik heb ze voor een vriend uit noorwegen gehaaldquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Liggen die nog bij patta? Een vriend uit Amerika heeft gevraagd of ik ze voor hem wou halen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |