Neequote:Op dinsdag 3 november 2009 17:25 schreef TwyLight het volgende:
heeft iemand hier ook pijn bij nike sb mid?
[ afbeelding ]
bij de rechtervoet (ja dat plaatje is linker) drukt dat stukje echt keihard op de knokkel van mijn grote teen zegmaar
Link?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:30 schreef Sinji het volgende:
Kho is me er eentje, Vinylla dissen omdat hij de Micheal Lau's heeft kunnen krijgen en hij niet
Ken jij Kho dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:46 schreef Sinji het volgende:
Check zijn onderschrift maar, bij pickup roepen dat het fakes zijn etc.. Maar ach, tis Kho
Ik heb dat gehad bij een ander model schoen (geen Nike maar Clae) en na twee weken inlopen was het weg. Misschien helpt het.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:25 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
bij de rechtervoet (ja dat plaatje is linker) drukt dat stukje echt keihard op de knokkel van mijn grote teen zegmaar
Je kunt dat soort plekken laten oprekken bij een schoenmaker, die heeft daar een speciale tang voor, succes.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:25 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
mwoah het is meer dat bij dat stukje de bovenkant is gemaakt van wat harder materiaal en bij het lopen buigt dat precies tegen dat kootje aanquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef Noax het volgende:
[..]
Je kunt dat soort plekken laten oprekken bij een schoenmaker, die heeft daar een speciale tang voor, succes.
Laat ik dit zelfde geintje nu ook al een aantal keer hebben meegemaakt, maar wat jij wil, veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
mwoah het is meer dat bij dat stukje de bovenkant is gemaakt van wat harder materiaal en bij het lopen buigt dat precies tegen dat kootje aan
Waarom zo opgefokt?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:03 schreef Noax het volgende:
[..]
Laat ik dit zelfde geintje nu ook al een aantal keer hebben meegemaakt, maar wat jij wil, veel plezier ermee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |