Dank. Enkel kut dat je nu sneller een vervuiler op je straten gaat krijgenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef detulp050 het volgende:
Mijn straten ben ik nog steeds kwijt
En Jump, gefeliciteerd
Vroeger zou ik het zelf aangepast hebbenquote:
Terug naar de speler.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:29 schreef Jump het volgende:
Als je een bod krijgt, en je aanvaard het niet. naar waar gaat het geld?
Als je hem morgen nog hebt ontvang je een bodquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:02 schreef cptmarco het volgende:
Te Koop
[ afbeelding ]
vraagprijs 200.000.000
Als je geld op is, wachten tot morgen. Dan krijg je je huur.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb nu een account:
Quyxz_ - DeHollander
Ik heb ook een straat en er 1 green house en een city cottage opgezet. wat moet ik nou doen...?
ok bedanktquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:48 schreef DaFan het volgende:
[..]
Als je geld op is, wachten tot morgen. Dan krijg je je huur.
Om mee te beginnen geen slecht ideequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ok bedankt
Ik moet lange straten kopen aan het begin volgens die guide. Maar wat is lang?
500.000 ofzo als koopprijs van een leegstaande straat?
Straten boven een miljoen. Rechte straten want dan kun je meer gebouwen lijnrecht naast elkaar bouwen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ok bedankt
Ik moet lange straten kopen aan het begin volgens die guide. Maar wat is lang?
500.000 ofzo als koopprijs van een leegstaande straat?
Je begint maar met 3 miljoen hequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Straten boven een miljoen. Rechte straten want dan kun je meer gebouwen lijnrecht naast elkaar bouwen.
Hoe kom je erbij dat het 1:1 moet zijn?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:20 schreef Quyxz_ het volgende:
OK bedankt, ik heb een mooie rechte straat van 1,2 miljoen gekocht.
Nu dus helemaal volbouwen met die eerste 2 huisjes. Waarom alleen die 2 en waarom niet alleen de tweede ofzo?
En waarom moet de verhouding 1:1 zijn?
OK bedankt voor de tips. Ik bouw mijn straat nu helemaal vol met 75k gebouwtjes.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:30 schreef DaFan het volgende:
Je betaalt er 50k voor en je krijgt 50k huur. Bij de grotere gebouwen is dat niet zo (de Monopoly tower geeft je 20:1, 100m aankoop, 5m huur).
Ik begrijp niet waarom ze om en om willen bouwen, ik zou die van 75k doen daarvan passen er meer op een straat.
Ach als je ze later wil gaan vervangen gaat dat je nog veel meer tijd kosten, zeker als je Internet Explorer gebruiktquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OK bedankt voor de tips. Ik bouw mijn straat nu helemaal vol met 75k gebouwtjes.
Het kost wel veel tijd trouwens om voor 1,5 miljoen ofzo aan die gebouwtjes op mijn straat te zetten.
Geef maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:32 schreef Jump het volgende:
Crap, lege straat van 6 miljoen gevonden, maar geen geld in de kas
Haha, de link naar de straat al in mijn bookmarks staan en ook in mailbox voor morgenvroeg op het werkquote:
Tvpquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:12 schreef Treces het volgende:
Als je zo'n milieuvervuiler hebt, hoe haal je die dan weg?
Wanneer je de kanskaart; gebouwen slopen hebt. Op je straat klikken, dan komt er bij de vervuiler een rode + te staan en dan op de kanskaart rechts gebouw slopen drukkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:12 schreef Treces het volgende:
Als je zo'n milieuvervuiler hebt, hoe haal je die dan weg?
Als je een kanskaart weglegt, kan je hem dan later nog gebruiken of is hij dan echt weg?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wanneer je de kanskaart; gebouwen slopen hebt. Op je straat klikken, dan komt er bij de vervuiler een rode + te staan en dan op de kanskaart rechts gebouw slopen drukken(2x)
Kan nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:58 schreef Jump het volgende:
Kan je een bod terug intrekken? Ik merk nu dat ik deze avond een bod op de verkeerde straat gedaan hebEen bod op een straat van 1.5 miljoen, ipv 4.5
Echt weg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je een kanskaart weglegt, kan je hem dan later nog gebruiken of is hij dan echt weg?
Ga naar een overzicht en zoek dan tegenstanders en klik op zn straten die niet beschermd zijn. Dan krijg je een knop Milieuvervuiler bouwen op de plek waar 'Bezittingen bouwen' bij jezelf staat. En plaatsen maarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:42 schreef CaptainCookie het volgende:
En hoe plaats je zo'n milieuvervuiler eigenlijk?
je krijgt eht nog een paar keer te zien als je opnieuw naar MCS gaat, krijg je een nieuwe kans kaart dan veravalt de vorige...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je een kanskaart weglegt, kan je hem dan later nog gebruiken of is hij dan echt weg?
Maar alleen de laatste toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:25 schreef cptmarco het volgende:
[..]
je krijgt eht nog een paar keer te zien als je opnieuw naar MCS gaat, krijg je een nieuwe kans kaart dan veravalt de vorige...
Dat komt idd omdat de straat kleiner is. Ik had ook een kleine straat en daar had ik een gebouw van 24mil opgezet en kreeg toen maar iets van 380,000 huur van.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb ook een vrij kleine straat, maar daar krijg ik niet voor elk 75k huisje 75k huur, maar een stuk minder.
Dat komt zeker omdat de straat kleiner is ofzo?
En heeft het nut om meer dan 1 bonus gebouw op je straat te plaatsen ?
Hij heeft geen straten...Als ik tenminste de goede voor me heb..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:24 schreef Dulk het volgende:
ik word de laatste paar dagen lastig gevallen door THEBESThij zit overal milieuvervuilers neer te zetten, omdat ik een bod van hem heb afgewezen.
als jullie dus een sloper oid over hebben gooi het dan maar bij THEBEST neer![]()
ik heb ook nog twee straten te koop:
Develsingel
South Holland, The Netherlands
M 49,367,000
Eigendom van dulkalia
Woning 11
Bonus 1
Milieuvervuiler 0
Huurwaarde: M 8,700,000
te koop voor 50M
en
Simonsdijk
South Holland, The Netherlands
M 23,399,000
Eigendom van dulkalia
Woning 23
Bonus 0
Milieuvervuiler 0
Huurwaarde: M 11,658,000
te koop voor 25M
hmm het is THE BEST, met spatie dus, maar ik ga straks dan maar greenhouses bouwen en verkopen, en kijken of ik alles kapot kan krijgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hij heeft geen straten...Als ik tenminste de goede voor me heb..
Je hebt een bod binnen van 200M, graag vandaag nog accepterenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:02 schreef cptmarco het volgende:
Te Koop
[ afbeelding ]
vraagprijs 200.000.000
Dan maar 400m op een straat van 173m en 1miljard op een straat van 550m...hopen dat ie akkoord gaat, anders sloop ik vanavond al zn straten, kijken of ie dan wilquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:40 schreef DaFan het volgende:
Weer 1.3m aan huur yay, maar wel 2 boden afgewezen...vandaag ff wat beter bod uitbrengen, die gast was actief en ging niet akkoord met minimumbod
Zoeken, lang zoekenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:44 schreef justmattie het volgende:
Kom ik aan met straten kaal twv 2-3M
daar krijg je veel meer voor...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:57 schreef DaFan het volgende:
Ik ken er ook nog eentje van 20m kaal maar die wil er 5miljard voor ofzo...nog even sparen, kan er makkelijk 500m huur per dag op vangen
Ik wil Monopoly Towersquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:12 schreef cptmarco het volgende:
[..]
daar krijg je veel meer voor...
ik ben een straat van 5 miljoen aan het volbouwen en ik verwacht daar al rond de 350M huuropbrengst van...
1 miljard is niveau 5, 10 miljard is niveau 6.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:05 schreef justmattie het volgende:
Ik blijf nog steeds op niveau 4 hangen. Gaat dit omhoog als je een bepaald aantal duurdere gebouwen plaatst?
Ik heb Photat buildings gebruikt, daarna geupgrade naar Sky High Towers. Ben nu bezig met straten opkopen en daarnaast Monopoly Towers aan het bouwen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou ik heb vandaag 4.9 miljoen gekregen, op mijn 3de dag. Dus ik ben niveau 3 nu.
Nu kan ik zeker een stapje verder gaan met gebouwen, die niet meer ratio 1:1 hebben. (kosten:huur)
Welk gebouw is slim voor de volgende stap of boeit het niet en kan ik gewoon de mooiste kiezen?
Als je een straat verkoopt, dan verkoop je meestal je kleinste straat? En bij jouw straat betekent het dat als ik hem koop, dat ik dan na 5 dagen de aankoopwaarde heb terugverdiend? (mits ik niks (ver)bouw)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:24 schreef cptmarco het volgende:
Te Koop
[ afbeelding ]
wat zullen we eens doen? 250.000.000?
OK, dus dan kijk je naar belastingen en hoeveel procentuele extra belasting je moet betalen door die straat. En als dat meer is dan die 50 mil dan verkoop je hem.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:30 schreef cptmarco het volgende:
je krijgt er bijna 50 miljoen huuropbrengst per dag er voor terug inderdaad....
ik kijk altijd naar het volgende bij de verkoop van een straat: levert het totaal meer huuropbrengst op als ik een bepaalde straat niet meer in mijn bezit heb (doordat je dan in een lagere belastingcategorie gaat vallen)....
Ik een straat van 6.5 miljoen. Ik had hem gekocht, en half uur later had ik al een bod gekregenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:12 schreef cptmarco het volgende:
[..]
daar krijg je veel meer voor...
ik ben een straat van 5 miljoen aan het volbouwen en ik verwacht daar al rond de 350M huuropbrengst van...
Met die kanskaarten verschilt het heel erg. Dan kreeg ik ineens 3 kanskaarten achter elkaar en dan kreeg ik weer een hele tijd niets. In het begin, toen ik met het spel begon, kreeg ik ook vaak geen kanskaarten. Maar nu eigenlijk iedere dag wel meerdere...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef DaFan het volgende:
Mwa, de lange straten haal je nooit meerdas wel klote.
Ik heb al 30 minuten Green houses bouwen geen kanskaart gehad
Ik ben ook eergister begonnen dus je kan gewoon beginnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:04 schreef Gilead het volgende:
Even bij wijze van TVP: heeft het nog zin als ik nu start met het spel? Ik zie in de OP namelijk staan dat het eindigt in januari 2010.
Neuh kreeg er de eerste 5 minuten 4 door Greenhouses te bouwen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef justmattie het volgende:
Ik krijg ze ook regelmatig. Misschien moet je duurdere dingen neer planten. Dan gaat het vaak wel snel lijkt het wel
hij is ook groter dan mij, ik hoop dat er nog een paar man mee willen doen, dan durf ik het wel aan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:07 schreef Jump het volgende:
Ik wil gerust eens gaan plagen, maar aangezien die vier keer zoveel waard is als mijn straten, vrees ik er een beetje voorAlhoewel die op al zijn straten maar 1 of 2 bonusgebouwen heeft, is het wel makkelijk om hem zonder inkomen te zetten
Neuh, geen idee of er op gecontroleerd wordt trouwensquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Maak gewoon nog 6 accounts aan en bouw allemaal greenhouses en doe je kanskaarten tegen die the best.![]()
Of mag dat niet?
Ik ben dan wel geen man, maar heb toch even een gebouw van hem gesloopt. Had nog een sloper over van vanmiddag..heb een normaal gebouw gesloopt...en tergelijkertijd dacht ik van, shit ik had beter een bonusgebouw kunnen slopen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef Dulk het volgende:
[..]
hij is ook groter dan mij, ik hoop dat er nog een paar man mee willen doen, dan durf ik het wel aan.
goed bezig!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen man, maar heb toch even een gebouw van hem gesloopt. Had nog een sloper over van vanmiddag..heb een normaal gebouw gesloopt...en tergelijkertijd dacht ik van, shit ik had beter een bonusgebouw kunnen slopen.![]()
Ik denk dat ik morgen nog wel een paar van die kanskaarten krijg. Kzal dan even kijken of ik je er nog mee kan helpen. Had trouwens zelf een tijdje terug ook last van iemand die echt iedere keer mij sabotteerde, maar aangezien diegene veel hoger dan mij stond, heb ik het maar genegeerd
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef Dulk het volgende:
[..]
goed bezig!
op dat plekje heb ik nu een fabriek neergezet
Toppiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dacht al dat er een fabriek kon staan. Heeft het in ieder geval toch nog zin gehad
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dacht al dat er een fabriek kon staan. Heeft het in ieder geval toch nog zin gehad
Volgens mij niet. Maar deze had ik nog over van vanmiddag en toen niets mee gedaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:50 schreef Jump het volgende:
[..]
ToppieKrijg je minder kans kaarten als je er eentje gebruikt hebt? Anders krijk ik er met hopen, en nu al een uur geen enkel /D
Hij heeft nu sowieso een stuk minder inkomstenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:55 schreef lump het volgende:
[..]
Ik heb maar even een park gesloopt en er een mooie fabriek gebouwd...
Milieuvervuiler neergezetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:13 schreef DaFan het volgende:
Als iemand nog een fabriek krijgt, kan degene bij deze persoon: SEGUNDOPREMIO
aub op de straat: Carretera de las minas de Gįdor
een fabriek neerzetten?
Dankjewel.
Nou maar slapen
Hopen dat het voor 1 uur lukt, dan krijgt ie helemaal geen huur morgen.
Je gaat er NETTO meer op vooruit:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:25 schreef cptmarco het volgende:
ik gebruik die torens niet... je betaald 70M meer voor een extra huuropbrengst van 1M....
Ik zal hem vanavond wel even aanpakken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:04 schreef Dulk het volgende:
ik word gek van die kerel!!!![]()
[ afbeelding ]
het gaat al aardig, hij is al zijn bonusgebouwen inmiddels kwijt (en ik heb een 200 green houses staan nu)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal hem vanavond wel even aanpakken.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:24 schreef cptmarco het volgende:
Te Koop
wat zullen we eens doen? 200.000.000?
Ik zal mn milieuvervuilers en slopers die ik vandaag krijg ook wel even bij hem dumpenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:32 schreef Dulk het volgende:
[..]
het gaat al aardig, hij is al zijn bonusgebouwen inmiddels kwijt (en ik heb een 200 green houses staan nu)
50M gebodenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:14 schreef DragonFire het volgende:
Te koop:
PEPPERS FERRY RD
Virginia, USA
M 4,622,000
Eigendom van DRAGONFIRE
WONING 0
BONUS 0
MILIEUVERVUILER 0
HUURWAARDE: M 462,000
Prijs 50 mil
Dank uquote:
quote:Deventerweg
Overijssel, The Netherlands
M 46,102,000
Eigendom van nomercy285
Woning 28
Bonus 1
Milieuvervuiler 0
Huurwaarde: M 20,725,000
Vraagprijs: 40M
geen bod vanavond, dan verkoop ik hem aan de bank..
Dat bereik ik morgenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Sinds vandaag trouwens niveau 5![]()
Kan niet... Je moet minimaal de waarde van de straat betalen. 40 mil kan dus niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Dank u
Ik geloof je maar voorlopig op je woord, kan hem nog niet zien namelijk![]()
Gooi ik zelf ook maar eentje in de verkoop:
[..]
Sinds vandaag trouwens niveau 5![]()
Owja klopt, minimumbod danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:39 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Kan niet... Je moet minimaal de waarde van de straat betalen. 40 mil kan dus niet.
Pff, waarom zie ik dat nu pas, mooie lange straatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:14 schreef DragonFire het volgende:
Te koop:
PEPPERS FERRY RD
Virginia, USA
M 4,622,000
Eigendom van DRAGONFIRE
WONING 0
BONUS 0
MILIEUVERVUILER 0
HUURWAARDE: M 462,000
Prijs 50 mil
Ik ben er dan ook erg blij meequote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:44 schreef Jump het volgende:
[..]
Pff, waarom zie ik dat nu pas, mooie lange straat
Te koop voor 50 miljoenquote:Markteweg
M 31,737,000
Eigendom van mashyellow
Woning 27
Bonus 2
Milieuvervuiler 0
Huurwaarde: M 15,781,000
Haha voorlopig nog niet, en tegen de tijd dat ik daaraan kan gaan denken heb je hem zelf ook niet meer nodigquote:
Mja, zo'n straatje is altijd wel tof denk ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:58 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Haha voorlopig nog niet, en tegen de tijd dat ik daaraan kan gaan denken heb je hem zelf ook niet meer nodig
Zo, drie gebouwen gesloopt en nog eens drie vervuilers neergezet. Hij heeft geen inkomsten morgenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:04 schreef Dulk het volgende:
ik word gek van die kerel!!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:19 schreef Jump het volgende:
[..]
Zo, drie gebouwen gesloopt en nog eens drie vervuilers neergezet. Hij heeft geen inkomsten morgen
nvm klaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 06:40 schreef DaFan het volgende:
SEGUNDOPREMIO heeft weer geld (straks). Kan iemand nog handje helpen
Ik heb gisteravond twee vervuilers gebouwd en vier gebouwen geslooptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:29 schreef lump het volgende:
Heb zojuist nog 2 gebouwen van THE BEST gesloopt en 2 straten lam gelegd met een vervuiler.... gaat lekker zo![]()
Ook nog 2 stuks geslooptquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:08 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond twee vervuilers gebouwd en vier gebouwen gesloopt
Gzquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:47 schreef Dementor het volgende:
Ik kan nu eindelijk Monopoly towers bouwen.
hij moet 17 milieuvervuilers opruimen...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:50 schreef justmattie het volgende:
Ook bij the Best even een milieuvervuiler neergezet
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:06 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hij moet 17 milieuvervuilers opruimen...
wat zal hij blij zijn...
Ach dan pakken we hem weer terug, net zolang tot hij er zat van isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaadals hij ons allemaal nu maar niet terug pakt
Dat eerste maar volgens mij werkt dat niet helemaal goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef cptmarco het volgende:
als je een bod op een straat doet en daarna komt iemand anders met een hoger bod, krijg je op dat moment jouw geld weer terug gestort??
of moet de eigenaar van de straat eerst nog formeel mijn lagere bod niet accepteren?
Absoluut niet, het is een browser game! Tenzij je nog met een 286 werkt of zoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:06 schreef mboris het volgende:
ziet er uit als een leuk spel is het waard om hier een nieuwe computer voor aan te schaffen ?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef Dulk het volgende:
tering zeg the best heeft totaal geen inkomen meer, echt fantastisch dit!!! en ik heb eindelijk 1 miljard (netto) aan inkomsten
Misschien moeten we hem nog ff met z'n allen slopen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:15 schreef DaFan het volgende:
Jedego doet niks meer
The best ook niet meer....who's next!
Gvd vandaag al 300m aan boetes, en die gast die ik vorige keer gesloopt hebt accepteert mn biedingen niet...flauw he
heb er bij hem 2 geplaatst...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:27 schreef DaFan het volgende:
Het enige wat er hoeft te gebeuren is een milieuvervuiler (of meer) op 1 straat te plaatsen. Dan heeft ie morgen weer geen inkomsten.
Naam is SEGUNDOPREMIO
Het is dat, die vervuilers gooi je er dan zelf wel afquote:
Lang waarschijnlijkquote:
Kan niet bij iemand andersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:34 schreef -J-D- het volgende:
Iemand nog zin om een vervuiler te slopen op mijn straat?
http://www.monopolycitystreets.com/game.html#58730009z518864039
Ow, das vervelendquote:
Je zou een straat kunnen kopen van ongeveer 500k, dan kan je die helemaal volbouwen met green houses, zodra je platwalsen hebt sloop je de vervuiler. Is zo opgelost toch?quote:
Hoe doe jij dat tochquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:50 schreef DaFan het volgende:
He nog een straat van 48m kaal gevonden
Goede tip! Het heeft gewerktquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:41 schreef lump het volgende:
[..]
Je zou een straat kunnen kopen van ongeveer 500k, dan kan je die helemaal volbouwen met green houses, zodra je platwalsen hebt sloop je de vervuiler. Is zo opgelost toch?
Alleen wel oppassen dat je niet teveel straten in je bezit hebt op een gegeven moment ivm de belasting.quote:Op zondag 1 november 2009 10:11 schreef _Flea_ het volgende:
Wat is nou de beste manier om wat vermogen op te bouwen?
Heb het eerste geld opgemaakt aan straten en huisjes. Compleet volgebouwd. 2e dag precies hetzelfde.
Zo blijven doorgaan? Bedoel, inkomsten lopen hard op zo.
Hmmm, ok. En de belasting betaal je al direct?quote:Op zondag 1 november 2009 11:43 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Alleen wel oppassen dat je niet teveel straten in je bezit hebt op een gegeven moment ivm de belasting.
Ja elke dag wordt het belastingpercentage ingehouden van je totale huuropbrengst. Per straat die je bezit boven de 5 straten komt er 3 procentpunt belasting bij. Dus 3% bij 6 straten, 6% bij 7 straten enz.quote:Op zondag 1 november 2009 12:04 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Hmmm, ok. En de belasting betaal je al direct?
Werkt wel.quote:Op maandag 2 november 2009 10:30 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik vraag me af of die termijn van 7 dagen überhaupt wel werkt. Bij een straat heb ik nog steeds het hoogste bod (net nog gekeken) en volgens mij heb ik dat al meer dan 7 dagen geleden gedaan.
Werkt inderdaad slecht.quote:Op maandag 2 november 2009 10:30 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik vraag me af of die termijn van 7 dagen überhaupt wel werkt. Bij een straat heb ik nog steeds het hoogste bod (net nog gekeken) en volgens mij heb ik dat al meer dan 7 dagen geleden gedaan.
Staat er bij die straat ook nog dat jij het hoogste bod hebt geplaatst?quote:Op maandag 2 november 2009 10:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Werkt inderdaad slecht.
Wacht al 2 maanden op het geld dat ik geboden had op een pleintje... Bod is niet geaccepteerd of geweigerd, maar het geld is nooit teruggekomen.
ik herken dat gevoel...quote:Op maandag 2 november 2009 10:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Mijn boden worden ook steeds afgewezen, wordt er niet goed van
Nee niet meer.quote:Op maandag 2 november 2009 10:59 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Staat er bij die straat ook nog dat jij het hoogste bod hebt geplaatst?
Netjes. Ik ben voor vandaag alweer door mijn geld heenquote:
200M als score hoor. Mijn inkomen is rond de 50M.quote:Op maandag 2 november 2009 13:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Netjes. Ik ben voor vandaag alweer door mijn geld heen16 Miljoen inkomsten (is niet zoveel maar voor mijzelf weer een nieuwe record) maar nu alles al weer opgemaakt aan nieuwe gebouwen. Wel wat dure gebouwen gekocht dus flink wat nieuwe huurinkomsten morgen als het goed is.
@detulp050quote:Op maandag 2 november 2009 10:26 schreef cptmarco het volgende:
kut kut kut...
week geleden een mooi laag bod gedaan op een kale straat van 16 miljoen, eigenaar is nooit online... nog één nachtje en de straat was van mij geweest...
zie ik net dat iemand zo even een bod gedaan heeft van 1,3 miljard....
weg goedkope straat...
Nog steeds te koop, 40 miljoen.quote:Markteweg
M 31,737,000
Eigendom van mashyellow
Woning 27
Bonus 2
Milieuvervuiler 0
Huurwaarde: M 15,781,000
Ik hou het voorlopig bij Drenthe als exotische zoeklocatie. In die veenkoloniėn heb je redelijk lange stratenquote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef cptmarco het volgende:
ik ga maar weer verder met Australiė af te zoeken...
Het ligt trouwens niet aan de MCStools plugin, want zonder is het ook.quote:Op maandag 2 november 2009 20:04 schreef cptmarco het volgende:
had ik ook... dacht dat het aan mij lag...
Laat iets weten als je wat gevonden hebtquote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef cptmarco het volgende:
ik ga maar weer verder met Australiė af te zoeken...
Juist ook gevonden door nog wat extra scripts op te zoeken! Verdomd handig die tool, maakt het ook makkelijker om langere straten te zoeken.quote:Op maandag 2 november 2009 21:30 schreef cptmarco het volgende:
moet ik even opzoeken, kom ik op terug...
-edit-
http://userscripts.org/scripts/show/58804
Je kreeg een lijst van alle straten op de wereldquote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef Jump het volgende:
[..]
Juist ook gevonden door nog wat extra scripts op te zoeken! Verdomd handig die tool, maakt het ook makkelijker om langere straten te zoeken.
Edit: tip: doe dit niet als je de ganse wereld in beeld hebt
Browser crashtequote:Op maandag 2 november 2009 21:53 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Je kreeg een lijst van alle straten op de wereld?
Donequote:Op dinsdag 3 november 2009 07:27 schreef detulp050 het volgende:
SEGUNDOPREMIO
Wil iemand mij assisteren om hem te saboteren? Hij heeft mij net een fabriek gegeven
[ afbeelding ]
Ik heb er 4, allemaal volgebouwd met gebouwen van 30 miljoenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:14 schreef Zero2Nine het volgende:
Even een vraagje: Hoeveel straten bezitten jullie en hoeveel heb je er in bezit gehad als maximum? Het valt me op dat de topspelers er helemaal niet zoveel hebben (uiteraard ivm de belastingen). Een tijdje geleden had de toenmalige #1 er ook gewoon precies 5, wel heel lucratieve.
3 milieuvervuilers en 3 bonusgebouwen gesloopt...quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Done. Heb even twee fabrieken bij hem neergezet en een bonusgebouw op zijn duurste straat gesloopt. En toen was mn geld op
Dat is vervelend. Sowieso vind ik die termijn bij het bieden van 7 dagen wat ongeloofwaardig, het lijkt bij mij niet te werken iig. Heb meer dan een week geleden een bod gedaan op een straat en volgens dat straatkaartje heb ik nog altijd het hoogste bod. Na 7 dagen zou die straat toch automatisch van mij moeten worden? (heb geen afwijzing in de mailbox ontvangen).quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:24 schreef NoMercy285 het volgende:
rukspel, had 2eneenhalve week geleden een bod gedaan van 100M op een straat waar toen maar 1 gebouw op stond, net opeens afgewezen en is ie onderhand 2,1miljard waard met slechts 23 gebouwen en plek voor nog 10 keer dat
Lekker belastingvrij cashen dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb er 4, allemaal volgebouwd met gebouwen van 30 miljoen
Ben nog aan het zoeken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Lekker belastingvrij cashen dusWaarom niet nog een 5e straat erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |