@detulp050quote:Op maandag 2 november 2009 10:26 schreef cptmarco het volgende:
kut kut kut...
week geleden een mooi laag bod gedaan op een kale straat van 16 miljoen, eigenaar is nooit online... nog één nachtje en de straat was van mij geweest...
zie ik net dat iemand zo even een bod gedaan heeft van 1,3 miljard....
weg goedkope straat...
Nog steeds te koop, 40 miljoen.quote:Markteweg
Overijssel, The Netherlands
M 31,737,000
Eigendom van mashyellow
Woning 27
Bonus 2
Milieuvervuiler 0
Huurwaarde: M 15,781,000
Ik hou het voorlopig bij Drenthe als exotische zoeklocatie. In die veenkoloniën heb je redelijk lange stratenquote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef cptmarco het volgende:
ik ga maar weer verder met Australië af te zoeken...
Het ligt trouwens niet aan de MCStools plugin, want zonder is het ook.quote:Op maandag 2 november 2009 20:04 schreef cptmarco het volgende:
had ik ook... dacht dat het aan mij lag...
Laat iets weten als je wat gevonden hebtquote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef cptmarco het volgende:
ik ga maar weer verder met Australië af te zoeken...
Juist ook gevonden door nog wat extra scripts op te zoeken! Verdomd handig die tool, maakt het ook makkelijker om langere straten te zoeken.quote:Op maandag 2 november 2009 21:30 schreef cptmarco het volgende:
moet ik even opzoeken, kom ik op terug...
-edit-
http://userscripts.org/scripts/show/58804
Je kreeg een lijst van alle straten op de wereldquote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef Jump het volgende:
[..]
Juist ook gevonden door nog wat extra scripts op te zoeken! Verdomd handig die tool, maakt het ook makkelijker om langere straten te zoeken.
Edit: tip: doe dit niet als je de ganse wereld in beeld hebt
Browser crashtequote:Op maandag 2 november 2009 21:53 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Je kreeg een lijst van alle straten op de wereld?
Donequote:Op dinsdag 3 november 2009 07:27 schreef detulp050 het volgende:
SEGUNDOPREMIO
Wil iemand mij assisteren om hem te saboteren? Hij heeft mij net een fabriek gegeven
[ afbeelding ]
Ik heb er 4, allemaal volgebouwd met gebouwen van 30 miljoenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:14 schreef Zero2Nine het volgende:
Even een vraagje: Hoeveel straten bezitten jullie en hoeveel heb je er in bezit gehad als maximum? Het valt me op dat de topspelers er helemaal niet zoveel hebben (uiteraard ivm de belastingen). Een tijdje geleden had de toenmalige #1 er ook gewoon precies 5, wel heel lucratieve.
3 milieuvervuilers en 3 bonusgebouwen gesloopt...quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Done. Heb even twee fabrieken bij hem neergezet en een bonusgebouw op zijn duurste straat gesloopt. En toen was mn geld op
Dat is vervelend. Sowieso vind ik die termijn bij het bieden van 7 dagen wat ongeloofwaardig, het lijkt bij mij niet te werken iig. Heb meer dan een week geleden een bod gedaan op een straat en volgens dat straatkaartje heb ik nog altijd het hoogste bod. Na 7 dagen zou die straat toch automatisch van mij moeten worden? (heb geen afwijzing in de mailbox ontvangen).quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:24 schreef NoMercy285 het volgende:
rukspel, had 2eneenhalve week geleden een bod gedaan van 100M op een straat waar toen maar 1 gebouw op stond, net opeens afgewezen en is ie onderhand 2,1miljard waard met slechts 23 gebouwen en plek voor nog 10 keer dat
Lekker belastingvrij cashen dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb er 4, allemaal volgebouwd met gebouwen van 30 miljoen
Ben nog aan het zoeken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Lekker belastingvrij cashen dusWaarom niet nog een 5e straat erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |