Donequote:Op dinsdag 3 november 2009 07:27 schreef detulp050 het volgende:
SEGUNDOPREMIO
Wil iemand mij assisteren om hem te saboteren? Hij heeft mij net een fabriek gegeven
[ afbeelding ]
Ik heb er 4, allemaal volgebouwd met gebouwen van 30 miljoenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:14 schreef Zero2Nine het volgende:
Even een vraagje: Hoeveel straten bezitten jullie en hoeveel heb je er in bezit gehad als maximum? Het valt me op dat de topspelers er helemaal niet zoveel hebben (uiteraard ivm de belastingen). Een tijdje geleden had de toenmalige #1 er ook gewoon precies 5, wel heel lucratieve.
3 milieuvervuilers en 3 bonusgebouwen gesloopt...quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Done. Heb even twee fabrieken bij hem neergezet en een bonusgebouw op zijn duurste straat gesloopt. En toen was mn geld op
Dat is vervelend. Sowieso vind ik die termijn bij het bieden van 7 dagen wat ongeloofwaardig, het lijkt bij mij niet te werken iig. Heb meer dan een week geleden een bod gedaan op een straat en volgens dat straatkaartje heb ik nog altijd het hoogste bod. Na 7 dagen zou die straat toch automatisch van mij moeten worden? (heb geen afwijzing in de mailbox ontvangen).quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:24 schreef NoMercy285 het volgende:
rukspel, had 2eneenhalve week geleden een bod gedaan van 100M op een straat waar toen maar 1 gebouw op stond, net opeens afgewezen en is ie onderhand 2,1miljard waard met slechts 23 gebouwen en plek voor nog 10 keer dat
Lekker belastingvrij cashen dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb er 4, allemaal volgebouwd met gebouwen van 30 miljoen
Ben nog aan het zoeken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Lekker belastingvrij cashen dusWaarom niet nog een 5e straat erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |