Het is dat, die vervuilers gooi je er dan zelf wel afquote:
Lang waarschijnlijkquote:
Kan niet bij iemand andersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:34 schreef -J-D- het volgende:
Iemand nog zin om een vervuiler te slopen op mijn straat?
http://www.monopolycitystreets.com/game.html#58730009z518864039
Ow, das vervelendquote:
Je zou een straat kunnen kopen van ongeveer 500k, dan kan je die helemaal volbouwen met green houses, zodra je platwalsen hebt sloop je de vervuiler. Is zo opgelost toch?quote:
Hoe doe jij dat tochquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:50 schreef DaFan het volgende:
He nog een straat van 48m kaal gevonden
Goede tip! Het heeft gewerktquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:41 schreef lump het volgende:
[..]
Je zou een straat kunnen kopen van ongeveer 500k, dan kan je die helemaal volbouwen met green houses, zodra je platwalsen hebt sloop je de vervuiler. Is zo opgelost toch?
Alleen wel oppassen dat je niet teveel straten in je bezit hebt op een gegeven moment ivm de belasting.quote:Op zondag 1 november 2009 10:11 schreef _Flea_ het volgende:
Wat is nou de beste manier om wat vermogen op te bouwen?
Heb het eerste geld opgemaakt aan straten en huisjes. Compleet volgebouwd. 2e dag precies hetzelfde.
Zo blijven doorgaan? Bedoel, inkomsten lopen hard op zo.
Hmmm, ok. En de belasting betaal je al direct?quote:Op zondag 1 november 2009 11:43 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Alleen wel oppassen dat je niet teveel straten in je bezit hebt op een gegeven moment ivm de belasting.
Ja elke dag wordt het belastingpercentage ingehouden van je totale huuropbrengst. Per straat die je bezit boven de 5 straten komt er 3 procentpunt belasting bij. Dus 3% bij 6 straten, 6% bij 7 straten enz.quote:Op zondag 1 november 2009 12:04 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Hmmm, ok. En de belasting betaal je al direct?
Werkt wel.quote:Op maandag 2 november 2009 10:30 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik vraag me af of die termijn van 7 dagen überhaupt wel werkt. Bij een straat heb ik nog steeds het hoogste bod (net nog gekeken) en volgens mij heb ik dat al meer dan 7 dagen geleden gedaan.
Werkt inderdaad slecht.quote:Op maandag 2 november 2009 10:30 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik vraag me af of die termijn van 7 dagen überhaupt wel werkt. Bij een straat heb ik nog steeds het hoogste bod (net nog gekeken) en volgens mij heb ik dat al meer dan 7 dagen geleden gedaan.
Staat er bij die straat ook nog dat jij het hoogste bod hebt geplaatst?quote:Op maandag 2 november 2009 10:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Werkt inderdaad slecht.
Wacht al 2 maanden op het geld dat ik geboden had op een pleintje... Bod is niet geaccepteerd of geweigerd, maar het geld is nooit teruggekomen.
ik herken dat gevoel...quote:Op maandag 2 november 2009 10:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Mijn boden worden ook steeds afgewezen, wordt er niet goed van
Nee niet meer.quote:Op maandag 2 november 2009 10:59 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Staat er bij die straat ook nog dat jij het hoogste bod hebt geplaatst?
Netjes. Ik ben voor vandaag alweer door mijn geld heenquote:
200M als score hoor. Mijn inkomen is rond de 50M.quote:Op maandag 2 november 2009 13:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Netjes. Ik ben voor vandaag alweer door mijn geld heen16 Miljoen inkomsten (is niet zoveel maar voor mijzelf weer een nieuwe record) maar nu alles al weer opgemaakt aan nieuwe gebouwen. Wel wat dure gebouwen gekocht dus flink wat nieuwe huurinkomsten morgen als het goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |