Gzquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:47 schreef Dementor het volgende:
Ik kan nu eindelijk Monopoly towers bouwen.
hij moet 17 milieuvervuilers opruimen...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:50 schreef justmattie het volgende:
Ook bij the Best even een milieuvervuiler neergezet
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:06 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hij moet 17 milieuvervuilers opruimen...
wat zal hij blij zijn...
Ach dan pakken we hem weer terug, net zolang tot hij er zat van isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaadals hij ons allemaal nu maar niet terug pakt
Dat eerste maar volgens mij werkt dat niet helemaal goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef cptmarco het volgende:
als je een bod op een straat doet en daarna komt iemand anders met een hoger bod, krijg je op dat moment jouw geld weer terug gestort??
of moet de eigenaar van de straat eerst nog formeel mijn lagere bod niet accepteren?
Absoluut niet, het is een browser game! Tenzij je nog met een 286 werkt of zoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:06 schreef mboris het volgende:
ziet er uit als een leuk spel is het waard om hier een nieuwe computer voor aan te schaffen ?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef Dulk het volgende:
tering zeg the best heeft totaal geen inkomen meer, echt fantastisch dit!!! en ik heb eindelijk 1 miljard (netto) aan inkomsten
Misschien moeten we hem nog ff met z'n allen slopen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:15 schreef DaFan het volgende:
Jedego doet niks meer
The best ook niet meer....who's next!
Gvd vandaag al 300m aan boetes, en die gast die ik vorige keer gesloopt hebt accepteert mn biedingen niet...flauw he
heb er bij hem 2 geplaatst...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:27 schreef DaFan het volgende:
Het enige wat er hoeft te gebeuren is een milieuvervuiler (of meer) op 1 straat te plaatsen. Dan heeft ie morgen weer geen inkomsten.
Naam is SEGUNDOPREMIO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |