Met die kanskaarten verschilt het heel erg. Dan kreeg ik ineens 3 kanskaarten achter elkaar en dan kreeg ik weer een hele tijd niets. In het begin, toen ik met het spel begon, kreeg ik ook vaak geen kanskaarten. Maar nu eigenlijk iedere dag wel meerdere...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef DaFan het volgende:
Mwa, de lange straten haal je nooit meerdas wel klote.
Ik heb al 30 minuten Green houses bouwen geen kanskaart gehad
Ik ben ook eergister begonnen dus je kan gewoon beginnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:04 schreef Gilead het volgende:
Even bij wijze van TVP: heeft het nog zin als ik nu start met het spel? Ik zie in de OP namelijk staan dat het eindigt in januari 2010.
Neuh kreeg er de eerste 5 minuten 4 door Greenhouses te bouwen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef justmattie het volgende:
Ik krijg ze ook regelmatig. Misschien moet je duurdere dingen neer planten. Dan gaat het vaak wel snel lijkt het wel
hij is ook groter dan mij, ik hoop dat er nog een paar man mee willen doen, dan durf ik het wel aan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:07 schreef Jump het volgende:
Ik wil gerust eens gaan plagen, maar aangezien die vier keer zoveel waard is als mijn straten, vrees ik er een beetje voorAlhoewel die op al zijn straten maar 1 of 2 bonusgebouwen heeft, is het wel makkelijk om hem zonder inkomen te zetten
Neuh, geen idee of er op gecontroleerd wordt trouwensquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Maak gewoon nog 6 accounts aan en bouw allemaal greenhouses en doe je kanskaarten tegen die the best.![]()
Of mag dat niet?
Ik ben dan wel geen man, maar heb toch even een gebouw van hem gesloopt. Had nog een sloper over van vanmiddag..heb een normaal gebouw gesloopt...en tergelijkertijd dacht ik van, shit ik had beter een bonusgebouw kunnen slopen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef Dulk het volgende:
[..]
hij is ook groter dan mij, ik hoop dat er nog een paar man mee willen doen, dan durf ik het wel aan.
goed bezig!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen man, maar heb toch even een gebouw van hem gesloopt. Had nog een sloper over van vanmiddag..heb een normaal gebouw gesloopt...en tergelijkertijd dacht ik van, shit ik had beter een bonusgebouw kunnen slopen.![]()
Ik denk dat ik morgen nog wel een paar van die kanskaarten krijg. Kzal dan even kijken of ik je er nog mee kan helpen. Had trouwens zelf een tijdje terug ook last van iemand die echt iedere keer mij sabotteerde, maar aangezien diegene veel hoger dan mij stond, heb ik het maar genegeerd
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef Dulk het volgende:
[..]
goed bezig!
op dat plekje heb ik nu een fabriek neergezet
Toppiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dacht al dat er een fabriek kon staan. Heeft het in ieder geval toch nog zin gehad
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dacht al dat er een fabriek kon staan. Heeft het in ieder geval toch nog zin gehad
Volgens mij niet. Maar deze had ik nog over van vanmiddag en toen niets mee gedaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:50 schreef Jump het volgende:
[..]
ToppieKrijg je minder kans kaarten als je er eentje gebruikt hebt? Anders krijk ik er met hopen, en nu al een uur geen enkel /D
Hij heeft nu sowieso een stuk minder inkomstenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:55 schreef lump het volgende:
[..]
Ik heb maar even een park gesloopt en er een mooie fabriek gebouwd...
Milieuvervuiler neergezetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:13 schreef DaFan het volgende:
Als iemand nog een fabriek krijgt, kan degene bij deze persoon: SEGUNDOPREMIO
aub op de straat: Carretera de las minas de Gįdor
een fabriek neerzetten?
Dankjewel.
Nou maar slapen
Hopen dat het voor 1 uur lukt, dan krijgt ie helemaal geen huur morgen.
Je gaat er NETTO meer op vooruit:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:25 schreef cptmarco het volgende:
ik gebruik die torens niet... je betaald 70M meer voor een extra huuropbrengst van 1M....
Ik zal hem vanavond wel even aanpakken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:04 schreef Dulk het volgende:
ik word gek van die kerel!!!![]()
[ afbeelding ]
het gaat al aardig, hij is al zijn bonusgebouwen inmiddels kwijt (en ik heb een 200 green houses staan nu)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal hem vanavond wel even aanpakken.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:24 schreef cptmarco het volgende:
Te Koop
wat zullen we eens doen? 200.000.000?
Ik zal mn milieuvervuilers en slopers die ik vandaag krijg ook wel even bij hem dumpenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:32 schreef Dulk het volgende:
[..]
het gaat al aardig, hij is al zijn bonusgebouwen inmiddels kwijt (en ik heb een 200 green houses staan nu)
50M gebodenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:14 schreef DragonFire het volgende:
Te koop:
PEPPERS FERRY RD
Virginia, USA
M 4,622,000
Eigendom van DRAGONFIRE
WONING 0
BONUS 0
MILIEUVERVUILER 0
HUURWAARDE: M 462,000
Prijs 50 mil
Dank uquote:
quote:Deventerweg
Overijssel, The Netherlands
M 46,102,000
Eigendom van nomercy285
Woning 28
Bonus 1
Milieuvervuiler 0
Huurwaarde: M 20,725,000
Vraagprijs: 40M
geen bod vanavond, dan verkoop ik hem aan de bank..
Dat bereik ik morgenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Sinds vandaag trouwens niveau 5![]()
Kan niet... Je moet minimaal de waarde van de straat betalen. 40 mil kan dus niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Dank u
Ik geloof je maar voorlopig op je woord, kan hem nog niet zien namelijk![]()
Gooi ik zelf ook maar eentje in de verkoop:
[..]
Sinds vandaag trouwens niveau 5![]()
Owja klopt, minimumbod danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:39 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Kan niet... Je moet minimaal de waarde van de straat betalen. 40 mil kan dus niet.
Pff, waarom zie ik dat nu pas, mooie lange straatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:14 schreef DragonFire het volgende:
Te koop:
PEPPERS FERRY RD
Virginia, USA
M 4,622,000
Eigendom van DRAGONFIRE
WONING 0
BONUS 0
MILIEUVERVUILER 0
HUURWAARDE: M 462,000
Prijs 50 mil
Ik ben er dan ook erg blij meequote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:44 schreef Jump het volgende:
[..]
Pff, waarom zie ik dat nu pas, mooie lange straat
Te koop voor 50 miljoenquote:Markteweg
Overijssel, The Netherlands
M 31,737,000
Eigendom van mashyellow
Woning 27
Bonus 2
Milieuvervuiler 0
Huurwaarde: M 15,781,000
Haha voorlopig nog niet, en tegen de tijd dat ik daaraan kan gaan denken heb je hem zelf ook niet meer nodigquote:
Mja, zo'n straatje is altijd wel tof denk ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:58 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Haha voorlopig nog niet, en tegen de tijd dat ik daaraan kan gaan denken heb je hem zelf ook niet meer nodig
Zo, drie gebouwen gesloopt en nog eens drie vervuilers neergezet. Hij heeft geen inkomsten morgenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:04 schreef Dulk het volgende:
ik word gek van die kerel!!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:19 schreef Jump het volgende:
[..]
Zo, drie gebouwen gesloopt en nog eens drie vervuilers neergezet. Hij heeft geen inkomsten morgen
nvm klaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 06:40 schreef DaFan het volgende:
SEGUNDOPREMIO heeft weer geld (straks). Kan iemand nog handje helpen
Ik heb gisteravond twee vervuilers gebouwd en vier gebouwen geslooptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:29 schreef lump het volgende:
Heb zojuist nog 2 gebouwen van THE BEST gesloopt en 2 straten lam gelegd met een vervuiler.... gaat lekker zo![]()
Ook nog 2 stuks geslooptquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:08 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond twee vervuilers gebouwd en vier gebouwen gesloopt
Gzquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:47 schreef Dementor het volgende:
Ik kan nu eindelijk Monopoly towers bouwen.
hij moet 17 milieuvervuilers opruimen...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:50 schreef justmattie het volgende:
Ook bij the Best even een milieuvervuiler neergezet
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:06 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hij moet 17 milieuvervuilers opruimen...
wat zal hij blij zijn...
Ach dan pakken we hem weer terug, net zolang tot hij er zat van isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaadals hij ons allemaal nu maar niet terug pakt
Dat eerste maar volgens mij werkt dat niet helemaal goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef cptmarco het volgende:
als je een bod op een straat doet en daarna komt iemand anders met een hoger bod, krijg je op dat moment jouw geld weer terug gestort??
of moet de eigenaar van de straat eerst nog formeel mijn lagere bod niet accepteren?
Absoluut niet, het is een browser game! Tenzij je nog met een 286 werkt of zoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:06 schreef mboris het volgende:
ziet er uit als een leuk spel is het waard om hier een nieuwe computer voor aan te schaffen ?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef Dulk het volgende:
tering zeg the best heeft totaal geen inkomen meer, echt fantastisch dit!!! en ik heb eindelijk 1 miljard (netto) aan inkomsten
Misschien moeten we hem nog ff met z'n allen slopen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:15 schreef DaFan het volgende:
Jedego doet niks meer
The best ook niet meer....who's next!
Gvd vandaag al 300m aan boetes, en die gast die ik vorige keer gesloopt hebt accepteert mn biedingen niet...flauw he
heb er bij hem 2 geplaatst...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:27 schreef DaFan het volgende:
Het enige wat er hoeft te gebeuren is een milieuvervuiler (of meer) op 1 straat te plaatsen. Dan heeft ie morgen weer geen inkomsten.
Naam is SEGUNDOPREMIO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |