Met die kanskaarten verschilt het heel erg. Dan kreeg ik ineens 3 kanskaarten achter elkaar en dan kreeg ik weer een hele tijd niets. In het begin, toen ik met het spel begon, kreeg ik ook vaak geen kanskaarten. Maar nu eigenlijk iedere dag wel meerdere...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef DaFan het volgende:
Mwa, de lange straten haal je nooit meerdas wel klote.
Ik heb al 30 minuten Green houses bouwen geen kanskaart gehad
Ik ben ook eergister begonnen dus je kan gewoon beginnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:04 schreef Gilead het volgende:
Even bij wijze van TVP: heeft het nog zin als ik nu start met het spel? Ik zie in de OP namelijk staan dat het eindigt in januari 2010.
Neuh kreeg er de eerste 5 minuten 4 door Greenhouses te bouwen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef justmattie het volgende:
Ik krijg ze ook regelmatig. Misschien moet je duurdere dingen neer planten. Dan gaat het vaak wel snel lijkt het wel
hij is ook groter dan mij, ik hoop dat er nog een paar man mee willen doen, dan durf ik het wel aan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:07 schreef Jump het volgende:
Ik wil gerust eens gaan plagen, maar aangezien die vier keer zoveel waard is als mijn straten, vrees ik er een beetje voorAlhoewel die op al zijn straten maar 1 of 2 bonusgebouwen heeft, is het wel makkelijk om hem zonder inkomen te zetten
Neuh, geen idee of er op gecontroleerd wordt trouwensquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Maak gewoon nog 6 accounts aan en bouw allemaal greenhouses en doe je kanskaarten tegen die the best.![]()
Of mag dat niet?
Ik ben dan wel geen man, maar heb toch even een gebouw van hem gesloopt. Had nog een sloper over van vanmiddag..heb een normaal gebouw gesloopt...en tergelijkertijd dacht ik van, shit ik had beter een bonusgebouw kunnen slopen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef Dulk het volgende:
[..]
hij is ook groter dan mij, ik hoop dat er nog een paar man mee willen doen, dan durf ik het wel aan.
goed bezig!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen man, maar heb toch even een gebouw van hem gesloopt. Had nog een sloper over van vanmiddag..heb een normaal gebouw gesloopt...en tergelijkertijd dacht ik van, shit ik had beter een bonusgebouw kunnen slopen.![]()
Ik denk dat ik morgen nog wel een paar van die kanskaarten krijg. Kzal dan even kijken of ik je er nog mee kan helpen. Had trouwens zelf een tijdje terug ook last van iemand die echt iedere keer mij sabotteerde, maar aangezien diegene veel hoger dan mij stond, heb ik het maar genegeerd
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef Dulk het volgende:
[..]
goed bezig!
op dat plekje heb ik nu een fabriek neergezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |