Toppiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dacht al dat er een fabriek kon staan. Heeft het in ieder geval toch nog zin gehad
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dacht al dat er een fabriek kon staan. Heeft het in ieder geval toch nog zin gehad
Volgens mij niet. Maar deze had ik nog over van vanmiddag en toen niets mee gedaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:50 schreef Jump het volgende:
[..]
ToppieKrijg je minder kans kaarten als je er eentje gebruikt hebt? Anders krijk ik er met hopen, en nu al een uur geen enkel /D
Hij heeft nu sowieso een stuk minder inkomstenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:55 schreef lump het volgende:
[..]
Ik heb maar even een park gesloopt en er een mooie fabriek gebouwd...
Milieuvervuiler neergezetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:13 schreef DaFan het volgende:
Als iemand nog een fabriek krijgt, kan degene bij deze persoon: SEGUNDOPREMIO
aub op de straat: Carretera de las minas de Gádor
een fabriek neerzetten?
Dankjewel.
Nou maar slapen
Hopen dat het voor 1 uur lukt, dan krijgt ie helemaal geen huur morgen.
Je gaat er NETTO meer op vooruit:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:25 schreef cptmarco het volgende:
ik gebruik die torens niet... je betaald 70M meer voor een extra huuropbrengst van 1M....
Ik zal hem vanavond wel even aanpakken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:04 schreef Dulk het volgende:
ik word gek van die kerel!!!![]()
[ afbeelding ]
het gaat al aardig, hij is al zijn bonusgebouwen inmiddels kwijt (en ik heb een 200 green houses staan nu)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal hem vanavond wel even aanpakken.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:24 schreef cptmarco het volgende:
Te Koop
wat zullen we eens doen? 200.000.000?
Ik zal mn milieuvervuilers en slopers die ik vandaag krijg ook wel even bij hem dumpenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:32 schreef Dulk het volgende:
[..]
het gaat al aardig, hij is al zijn bonusgebouwen inmiddels kwijt (en ik heb een 200 green houses staan nu)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |