Dank. Enkel kut dat je nu sneller een vervuiler op je straten gaat krijgenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef detulp050 het volgende:
Mijn straten ben ik nog steeds kwijt
En Jump, gefeliciteerd
Vroeger zou ik het zelf aangepast hebbenquote:
Terug naar de speler.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:29 schreef Jump het volgende:
Als je een bod krijgt, en je aanvaard het niet. naar waar gaat het geld?
Als je hem morgen nog hebt ontvang je een bodquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:02 schreef cptmarco het volgende:
Te Koop
[ afbeelding ]
vraagprijs 200.000.000
Als je geld op is, wachten tot morgen. Dan krijg je je huur.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb nu een account:
Quyxz_ - DeHollander
Ik heb ook een straat en er 1 green house en een city cottage opgezet. wat moet ik nou doen...?
ok bedanktquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:48 schreef DaFan het volgende:
[..]
Als je geld op is, wachten tot morgen. Dan krijg je je huur.
Om mee te beginnen geen slecht ideequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ok bedankt
Ik moet lange straten kopen aan het begin volgens die guide. Maar wat is lang?
500.000 ofzo als koopprijs van een leegstaande straat?
Straten boven een miljoen. Rechte straten want dan kun je meer gebouwen lijnrecht naast elkaar bouwen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ok bedankt
Ik moet lange straten kopen aan het begin volgens die guide. Maar wat is lang?
500.000 ofzo als koopprijs van een leegstaande straat?
Je begint maar met 3 miljoen hequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Straten boven een miljoen. Rechte straten want dan kun je meer gebouwen lijnrecht naast elkaar bouwen.
Hoe kom je erbij dat het 1:1 moet zijn?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:20 schreef Quyxz_ het volgende:
OK bedankt, ik heb een mooie rechte straat van 1,2 miljoen gekocht.
Nu dus helemaal volbouwen met die eerste 2 huisjes. Waarom alleen die 2 en waarom niet alleen de tweede ofzo?
En waarom moet de verhouding 1:1 zijn?
OK bedankt voor de tips. Ik bouw mijn straat nu helemaal vol met 75k gebouwtjes.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:30 schreef DaFan het volgende:
Je betaalt er 50k voor en je krijgt 50k huur. Bij de grotere gebouwen is dat niet zo (de Monopoly tower geeft je 20:1, 100m aankoop, 5m huur).
Ik begrijp niet waarom ze om en om willen bouwen, ik zou die van 75k doen daarvan passen er meer op een straat.
Ach als je ze later wil gaan vervangen gaat dat je nog veel meer tijd kosten, zeker als je Internet Explorer gebruiktquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OK bedankt voor de tips. Ik bouw mijn straat nu helemaal vol met 75k gebouwtjes.
Het kost wel veel tijd trouwens om voor 1,5 miljoen ofzo aan die gebouwtjes op mijn straat te zetten.
Geef maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:32 schreef Jump het volgende:
Crap, lege straat van 6 miljoen gevonden, maar geen geld in de kas
Haha, de link naar de straat al in mijn bookmarks staan en ook in mailbox voor morgenvroeg op het werkquote:
Tvpquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:12 schreef Treces het volgende:
Als je zo'n milieuvervuiler hebt, hoe haal je die dan weg?
Wanneer je de kanskaart; gebouwen slopen hebt. Op je straat klikken, dan komt er bij de vervuiler een rode + te staan en dan op de kanskaart rechts gebouw slopen drukkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:12 schreef Treces het volgende:
Als je zo'n milieuvervuiler hebt, hoe haal je die dan weg?
Als je een kanskaart weglegt, kan je hem dan later nog gebruiken of is hij dan echt weg?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wanneer je de kanskaart; gebouwen slopen hebt. Op je straat klikken, dan komt er bij de vervuiler een rode + te staan en dan op de kanskaart rechts gebouw slopen drukken(2x)
Kan nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:58 schreef Jump het volgende:
Kan je een bod terug intrekken? Ik merk nu dat ik deze avond een bod op de verkeerde straat gedaan hebEen bod op een straat van 1.5 miljoen, ipv 4.5
Echt weg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je een kanskaart weglegt, kan je hem dan later nog gebruiken of is hij dan echt weg?
Ga naar een overzicht en zoek dan tegenstanders en klik op zn straten die niet beschermd zijn. Dan krijg je een knop Milieuvervuiler bouwen op de plek waar 'Bezittingen bouwen' bij jezelf staat. En plaatsen maarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:42 schreef CaptainCookie het volgende:
En hoe plaats je zo'n milieuvervuiler eigenlijk?
je krijgt eht nog een paar keer te zien als je opnieuw naar MCS gaat, krijg je een nieuwe kans kaart dan veravalt de vorige...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je een kanskaart weglegt, kan je hem dan later nog gebruiken of is hij dan echt weg?
Maar alleen de laatste toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:25 schreef cptmarco het volgende:
[..]
je krijgt eht nog een paar keer te zien als je opnieuw naar MCS gaat, krijg je een nieuwe kans kaart dan veravalt de vorige...
Dat komt idd omdat de straat kleiner is. Ik had ook een kleine straat en daar had ik een gebouw van 24mil opgezet en kreeg toen maar iets van 380,000 huur van.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb ook een vrij kleine straat, maar daar krijg ik niet voor elk 75k huisje 75k huur, maar een stuk minder.
Dat komt zeker omdat de straat kleiner is ofzo?
En heeft het nut om meer dan 1 bonus gebouw op je straat te plaatsen ?
Hij heeft geen straten...Als ik tenminste de goede voor me heb..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:24 schreef Dulk het volgende:
ik word de laatste paar dagen lastig gevallen door THEBESThij zit overal milieuvervuilers neer te zetten, omdat ik een bod van hem heb afgewezen.
als jullie dus een sloper oid over hebben gooi het dan maar bij THEBEST neer![]()
ik heb ook nog twee straten te koop:
Develsingel
South Holland, The Netherlands
M 49,367,000
Eigendom van dulkalia
Woning 11
Bonus 1
Milieuvervuiler 0
Huurwaarde: M 8,700,000
te koop voor 50M
en
Simonsdijk
South Holland, The Netherlands
M 23,399,000
Eigendom van dulkalia
Woning 23
Bonus 0
Milieuvervuiler 0
Huurwaarde: M 11,658,000
te koop voor 25M
hmm het is THE BEST, met spatie dus, maar ik ga straks dan maar greenhouses bouwen en verkopen, en kijken of ik alles kapot kan krijgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hij heeft geen straten...Als ik tenminste de goede voor me heb..
Je hebt een bod binnen van 200M, graag vandaag nog accepterenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:02 schreef cptmarco het volgende:
Te Koop
[ afbeelding ]
vraagprijs 200.000.000
Dan maar 400m op een straat van 173m en 1miljard op een straat van 550m...hopen dat ie akkoord gaat, anders sloop ik vanavond al zn straten, kijken of ie dan wilquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:40 schreef DaFan het volgende:
Weer 1.3m aan huur yay, maar wel 2 boden afgewezen...vandaag ff wat beter bod uitbrengen, die gast was actief en ging niet akkoord met minimumbod
Zoeken, lang zoekenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:44 schreef justmattie het volgende:
Kom ik aan met straten kaal twv 2-3M
daar krijg je veel meer voor...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:57 schreef DaFan het volgende:
Ik ken er ook nog eentje van 20m kaal maar die wil er 5miljard voor ofzo...nog even sparen, kan er makkelijk 500m huur per dag op vangen
Ik wil Monopoly Towersquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:12 schreef cptmarco het volgende:
[..]
daar krijg je veel meer voor...
ik ben een straat van 5 miljoen aan het volbouwen en ik verwacht daar al rond de 350M huuropbrengst van...
1 miljard is niveau 5, 10 miljard is niveau 6.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:05 schreef justmattie het volgende:
Ik blijf nog steeds op niveau 4 hangen. Gaat dit omhoog als je een bepaald aantal duurdere gebouwen plaatst?
Ik heb Photat buildings gebruikt, daarna geupgrade naar Sky High Towers. Ben nu bezig met straten opkopen en daarnaast Monopoly Towers aan het bouwen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou ik heb vandaag 4.9 miljoen gekregen, op mijn 3de dag. Dus ik ben niveau 3 nu.
Nu kan ik zeker een stapje verder gaan met gebouwen, die niet meer ratio 1:1 hebben. (kosten:huur)
Welk gebouw is slim voor de volgende stap of boeit het niet en kan ik gewoon de mooiste kiezen?
Als je een straat verkoopt, dan verkoop je meestal je kleinste straat? En bij jouw straat betekent het dat als ik hem koop, dat ik dan na 5 dagen de aankoopwaarde heb terugverdiend? (mits ik niks (ver)bouw)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:24 schreef cptmarco het volgende:
Te Koop
[ afbeelding ]
wat zullen we eens doen? 250.000.000?
OK, dus dan kijk je naar belastingen en hoeveel procentuele extra belasting je moet betalen door die straat. En als dat meer is dan die 50 mil dan verkoop je hem.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:30 schreef cptmarco het volgende:
je krijgt er bijna 50 miljoen huuropbrengst per dag er voor terug inderdaad....
ik kijk altijd naar het volgende bij de verkoop van een straat: levert het totaal meer huuropbrengst op als ik een bepaalde straat niet meer in mijn bezit heb (doordat je dan in een lagere belastingcategorie gaat vallen)....
Ik een straat van 6.5 miljoen. Ik had hem gekocht, en half uur later had ik al een bod gekregenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:12 schreef cptmarco het volgende:
[..]
daar krijg je veel meer voor...
ik ben een straat van 5 miljoen aan het volbouwen en ik verwacht daar al rond de 350M huuropbrengst van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |