Om mee te beginnen geen slecht ideequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ok bedankt
Ik moet lange straten kopen aan het begin volgens die guide. Maar wat is lang?
500.000 ofzo als koopprijs van een leegstaande straat?
Straten boven een miljoen. Rechte straten want dan kun je meer gebouwen lijnrecht naast elkaar bouwen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ok bedankt
Ik moet lange straten kopen aan het begin volgens die guide. Maar wat is lang?
500.000 ofzo als koopprijs van een leegstaande straat?
Je begint maar met 3 miljoen hequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Straten boven een miljoen. Rechte straten want dan kun je meer gebouwen lijnrecht naast elkaar bouwen.
Hoe kom je erbij dat het 1:1 moet zijn?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:20 schreef Quyxz_ het volgende:
OK bedankt, ik heb een mooie rechte straat van 1,2 miljoen gekocht.
Nu dus helemaal volbouwen met die eerste 2 huisjes. Waarom alleen die 2 en waarom niet alleen de tweede ofzo?
En waarom moet de verhouding 1:1 zijn?
OK bedankt voor de tips. Ik bouw mijn straat nu helemaal vol met 75k gebouwtjes.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:30 schreef DaFan het volgende:
Je betaalt er 50k voor en je krijgt 50k huur. Bij de grotere gebouwen is dat niet zo (de Monopoly tower geeft je 20:1, 100m aankoop, 5m huur).
Ik begrijp niet waarom ze om en om willen bouwen, ik zou die van 75k doen daarvan passen er meer op een straat.
Ach als je ze later wil gaan vervangen gaat dat je nog veel meer tijd kosten, zeker als je Internet Explorer gebruiktquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OK bedankt voor de tips. Ik bouw mijn straat nu helemaal vol met 75k gebouwtjes.
Het kost wel veel tijd trouwens om voor 1,5 miljoen ofzo aan die gebouwtjes op mijn straat te zetten.
Geef maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:32 schreef Jump het volgende:
Crap, lege straat van 6 miljoen gevonden, maar geen geld in de kas
Haha, de link naar de straat al in mijn bookmarks staan en ook in mailbox voor morgenvroeg op het werkquote:
Tvpquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:12 schreef Treces het volgende:
Als je zo'n milieuvervuiler hebt, hoe haal je die dan weg?
Wanneer je de kanskaart; gebouwen slopen hebt. Op je straat klikken, dan komt er bij de vervuiler een rode + te staan en dan op de kanskaart rechts gebouw slopen drukkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:12 schreef Treces het volgende:
Als je zo'n milieuvervuiler hebt, hoe haal je die dan weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |