ja, het hele ritme zit er alweer in hè. Ik heb een paar zakken speelgoed en boeken uitgemest vandaag.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja het recept met normen en wáárden!
Ja, druk met van alles. Vooral werk en verjaardagen en vergadering enzo.
Dusch. Nu even verder lezen waar ik in de pauze gebleven was, kan ik zo de kids ophalen van school en begint het hele circus weer!
Oh ja, vreselijk werk maar wat fijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, het hele ritme zit er alweer in hè. Ik heb een paar zakken speelgoed en boeken uitgemest vandaag.my got wat een zooi. maar dan heb je ook wat nu. Ruimte vooral.
oh, is goed. Niet dat ik het weet ofzo. Ik keutel er altijd een paar meter achteraan jeweettog.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, vreselijk werk maar wat fijn
Ik heb ook 3 vuilniszakken met zooi weggegooid en dat alleen uit de speelkamer
Ik hoop donderdag weer wat tijd te hebben, dan heb ik écht alle drukte gehad, voor de komende paar dagen dan. Beppen we wel weer bij
Maak es een lijstje wat ik gelezen MOET hebben?
Ik mis alle rellen en alle leuks
Ik kan het me niet herinnerenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben ik ooit gebanned geweest en heb ik dat verdrongen?
Ze schijnen één hersencel minder te hebben dan vrouwen.... maar goed, dat wordt vooral gezegd door domme mannen, en die worden niet gehinderd door enige wetenschappelijke kennisquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, hoe intelligent zijn koeien?
Serieuze vraag.
* Marrije kijkt meteen even bij vraag en aanbodquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, het hele ritme zit er alweer in hè. Ik heb een paar zakken speelgoed en boeken uitgemest vandaag.my got wat een zooi. maar dan heb je ook wat nu. Ruimte vooral.
Niet toch? Ik weet van niets in ieder geval.quote:
Nee, serieus. Volgens mij heeft een koe hier een hekel aan mequote:[..]
Ze schijnen één hersencel minder te hebben dan vrouwen.... maar goed, dat wordt vooral gezegd door domme mannen, en die worden niet gehinderd door enige wetenschappelijke kennis
een koe?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet toch? Ik weet van niets in ieder geval.
[..]
Nee, serieus. Volgens mij heeft een koe hier een hekel aan me
Volgens mij kan dat wel.... het zou me niets verbazen als die beesten op een of andere manier mensen gaan herkennen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, serieus. Volgens mij heeft een koe hier een hekel aan me
Ik heb haar een keer uitgescholdenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat wel.... het zou me niets verbazen als die beesten op een of andere manier mensen gaan herkennen.
Aan de andere kant kan het ook gewoon een valsch mormel zijn wat tegen iedereen lelijk doet.
Kijk, daar heb je het alquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer uitgescholden
ja maar wat doe je dan ook in die weiquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ze ging me heul achtervolgen en loeien enzeaux![]()
Was eng
Stomme koequote:Op maandag 26 oktober 2009 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer uitgescholden
Ik liep natuurlijk niet in de wei, ik liep erlangs.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar wat doe je dan ook in die wei
Oeh, bedreiging.... of ze is verliefdquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik liep natuurlijk niet in de wei, ik liep erlangs.
En ze kwam helemaal vanuit het midden aan rennen.
En liep 30 meter met me mee aan haar kant van het hekje![]()
echte kalverliefde dus....aaaaahhhhhhhhhhhquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik liep natuurlijk niet in de wei, ik liep erlangs.
En ze kwam helemaal vanuit het midden aan rennen.
En liep 30 meter met me mee aan haar kant van het hekje![]()
in wat voor een achterland woon je dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, doe lollig.
Ik durf niet meer naar de supermarkt nu.
Ik loop altijd expres zo, frisse lucht is gezond enzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
in wat voor een achterland woon je dan?....moet je altijd langs die koe
wel iemand op zn bek klappen en niet langs een koe durvenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik loop altijd expres zo, frisse lucht is gezond enzo![]()
Maar nu durf ik dus niet meer
Het is een soort van touwtjequote:Op maandag 26 oktober 2009 15:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
wel iemand op zn bek klappen en niet langs een koe durven...ze komt vast niet door dat hek heen..tis vast een heel sterk hek.....toch?
Hoe liep het af?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
Ik heb me ook wel eens bedreigd gevoeld door een koe. Door een hele kudde. Compleet met stieren en die gingen heel dreigend op het wandelpad staan.
Van die langharige, met een pony voor de ogen.
Ik voel je, Ian!
niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb trouwens eigenlijk stiekem helemaal niemand geslagen
Zie je!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
Ik heb me ook wel eens bedreigd gevoeld door een koe. Door een hele kudde. Compleet met stieren en die gingen heel dreigend op het wandelpad staan.
Van die langharige, met een pony voor de ogen.
Ik voel je, Ian!
Nee, ik ben eigenlijk heul niet zo agressief ofzeauxquote:
We zijn maar omgelopenquote:
nu ja ik ben ook niet zo van het geweld hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik ben eigenlijk heul niet zo agressief ofzeaux![]()
Hij sloeg mij 2 keer en toen trok mijn gigantische maat hem bij me weg.
Die heeft 'm toen naar buiten geslingerd maar ook zonder verder te slaan ofzeaux.
Ik ben meer van het verbale geweld als het ware
ze kunnen idd ineens met zn alle richting jou denderen en eerlijk gezegd zou ik dan ook niet blij zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
We zijn maar omgelopen.
Ik was verblind door het knuffelige uiterlijk van die langharige beesten en wilde er eentje aaien. En die gaf me toen een soort van kopstoot in mijn zij (zachtjes, maar toch) en toen ging de rest van haar posse dreigend kijken vanaf het wandelpad.
Daarom heb ik vrienden die 2 meter lang zijn en 140 kilo wegenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
nu ja ik ben ook niet zo van het geweld hoor
dan begreep hij het gewoon niet....domme mensen gaan dan altijd slaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom heb ik vrienden die 2 meter lang zijn en 140 kilo wegen![]()
Mijn opmerking was trouwens gewoon leuk en van niveau.
Dat hij daar kwaad om werd sloeg uiteraard nergens op.
Ik ben te intelligent voor Duitsland.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan begreep hij het gewoon niet....domme mensen gaan dan altijd slaan
Duitslandquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben te intelligent voor Duitsland.![]()
Vanavond komt hij trouwens weer, hij gaat vast sorry zeggen
Ik laat me door vrijwel alles slaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis een schande...dat is ut.....dat jij je laat slaan door een Duitser
alles?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik laat me door vrijwel alles slaan.
Als ik terug ga lopen meppen ben ik net zo erg en kan ik er vervolgens niet over zeiken.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik laat me door vrijwel alles slaan.
Als ik terug ga lopen meppen ben ik net zo erg en kan ik er vervolgens niet over zeiken.
Ik zocht mijn peukenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:23 schreef Leandra het volgende:
Zit iedereen nou de vorige pagina te F5'en??
nee hoor....ik probeer ook nog wat aan mn huishouden tussendoor te doenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:23 schreef Leandra het volgende:
Zit iedereen nou de vorige pagina te F5'en??
De mijne zijn opquote:
Ah, nou snap ik wat er hier fout gaatquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee hoor....ik probeer ook nog wat aan mn huishouden tussendoor te doen
Ja... vertel mij watquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, huishouden.
Als je er nou gewoon geen bende van maakt hoef je vervolgens ook niet op te ruimen.
Pro-tip.
En als je nooit wat opvreet hoef je ook geen boodschappen te doen EN je valt kilo's af.quote:
ja maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, huishouden.
Als je er nou gewoon geen bende van maakt hoef je vervolgens ook niet op te ruimen.
Pro-tip.
Ja, en toen was ik weer eens begonnen..... en binnenkort maar weer stoppen dusquote:
Oh God, dus je bent eigenlijk bloedchagrijnig!?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en toen was ik weer eens begonnen..... en binnenkort maar weer stoppen dus
Ik heb vandaag nog maar 2 sigaretten gehad en loop al sinds vanmorgen 08.00 uur rond, dus het valt mee
Zit je nou gvd weer over m'n gewicht te zeuren?! Pisnichtquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En als je nooit wat opvreet hoef je ook geen boodschappen te doen EN je valt kilo's af.
Pro-tip #2
Niet slaan!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit je nou gvd weer over m'n gewicht te zeuren?! Pisnicht
Nee hoor, nog geen PMSquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh God, dus je bent eigenlijk bloedchagrijnig!?
Nee, voor je het weet val ik af van al dat slaan en dan heb je geen reden meer om over m'n dikke kont te zeurenquote:
Ik bespeur toch een toegenomen vorm van agressie in uw manier van posten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet val ik af van al dat slaan en dan heb je geen reden meer om over m'n dikke kont te zeuren
Nou ja, als ik zou slaan om die reden dan zou één tik op de billen uiteraard niet voldoende zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bespeur toch een toegenomen vorm van agressie in uw manier van posten.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, gaan we nou kinky lopen doen?
Godverdomme, weer niets.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik wist het![]()
![]()
Nee, duh, ik had het over een opvoedkundige tik op de billen
Het zit weer niet mee hè.....quote:
Lekker crea bea spelenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga lekker patat halen denk ik!
Bleeh helemaal geen zin in de ouderavond.
regent het bij jou ook zo??? dan is het nog veel ergerderquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga lekker patat halen denk ik!
Bleeh helemaal geen zin in de ouderavond.
Ja wrijf het er nog even in.quote:
haha...ik noem het de ene keer friet en dan weer patat.....overgehouden van het wonen in de randstadquote:
*naar het raam rent...quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
regent het bij jou ook zo??? dan is het nog veel ergerder
je zou een blije koe kunnen schilderen die blij huppeld richting haar nwe grote ware liefdequote:Op maandag 26 oktober 2009 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog even in.![]()
Even iets anders, ik heb een grood doek, oranje geverfd maar nu weet ik niet wat ik erop wil maken
Het is de bedoeling dat ik het ook echt op ga hangen, dus graag iets abstractersquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
je zou een blije koe kunnen schilderen die blij huppeld richting haar nwe grote ware liefde
Ik vond het een goed idee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik het ook echt op ga hangen, dus graag iets abstracters
Ik kan helemaal geen koeien schilderen, en daarnaast wil ik blauw en paars gebruiken.quote:
O.......nou je hebt fantasie genoeg....gooi verf met een abstracte beweging erop ( ik ben niet zo frubeligquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik het ook echt op ga hangen, dus graag iets abstracters
haha....ja natuurlijk gaat het dan nog goed met jequote:Op maandag 26 oktober 2009 17:53 schreef hondjes het volgende:
Vanmiddag toen we weer van de garage kwamen.pfff . krijg wat van garages..maar goed
stond er een namaak koe op een balkon , derde verdieping, ergens onderweg...
en eigenlijk, was het nog best een leuk gezicht...![]()
gaat het wel goed met me,,dat ik nu al een namaak koe op een balkon leuk vind.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:53 schreef hondjes het volgende:
Vanmiddag toen we weer van de garage kwamen.pfff . krijg wat van garages..maar goed
stond er een namaak koe op een balkon , derde verdieping, ergens onderweg...
en eigenlijk, was het nog best een leuk gezicht...![]()
gaat het wel goed met me,,dat ik nu al een namaak koe op een balkon leuk vind.
Begin ook te twijfelen aan mezelf..quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik dacht net, gaat het wel goed met hondjes?
Maar de winterbanden zitten er onder nu?
Toffe paintsquote:
Ik had nog iemand nodig en jij bent makkelijk te paintenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Toffe paints![]()
Wat mot ik bij Remlof thuis
Dat roep ik ook elke ochtendquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had nog iemand nodig en jij bent makkelijk te painten_!
Nee de spiegelquote:
Een paarsch beertje heeft toch geen hond, wel even realistisch blijven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:25 schreef Laysa het volgende:
ik mis overigens wel je hondje in het hele verhaal
natuurlijk....quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een paarsch beertje heeft toch geen hond, wel even realistisch blijven.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Behalve Gert natuurlijk, die zou ik meteen op zijn muil bossen als hij komt haten
Waar jij aan zit weet ik niet maar tips zijn welkomquote:
oh, ik heb stapels Dikkiedik, wat jip en janneke boeken (1 t/m 4 geloof ik en toen de omnibus gekregen) voorlezen met knorredikje véél popupboeken over vrachtauto's en tracktors en andere vervoersmiddelen een houten trein van Ikea, de playschool bus een kruipauto van Elmo, een politieauto (poppetje indrukken en dan rijdt de auto weg)quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
* Marrije kijkt meteen even bij vraag en aanbod
Jep.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:11 schreef HiDiHo het volgende:
Fok! doet weer raar, ik krijg heeel af en toe geen layout
Nog iemand?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, ik heb stapels Dikkiedik, wat jip en janneke boeken (1 t/m 4 geloof ik en toen de omnibus gekregen) voorlezen met knorredikje véél popupboeken over vrachtauto's en tracktors en andere vervoersmiddelen een houten trein van Ikea, de playschool bus een kruipauto van Elmo, een politieauto (poppetje indrukken en dan rijdt de auto weg)
een looptrekker met kar
interesse?
Dit was ook pas de 2e keer sinds vanochtend, dus het is heel sporadischquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:12 schreef Laysa het volgende:
tot nu toe nergens last van maar ik las anderen ook dus je bent niet alleen
Kut kpn.. Sind mijn nieuwe modum is de dowload snelheid tot een minimum gedaaald. Tjaquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit was ook pas de 2e keer sinds vanochtend, dus het is heel sporadisch![]()
Vast weer 1 server die moeilijk doet. Eens kijken welke het is
ff kortsluiten en een nieuwe vragenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut kpn.. Sind mijn nieuwe modum is de dowload snelheid tot een minimum gedaaald. Tja
quote:
Klinkt allemaal veel te leuk en ruimtevretend en we komen nu al om in het speelgoedquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, ik heb stapels Dikkiedik, wat jip en janneke boeken (1 t/m 4 geloof ik en toen de omnibus gekregen) voorlezen met knorredikje véél popupboeken over vrachtauto's en tracktors en andere vervoersmiddelen een houten trein van Ikea, de playschool bus een kruipauto van Elmo, een politieauto (poppetje indrukken en dan rijdt de auto weg)
een looptrekker met kar
interesse?
Beide. Maar nog volop in gebruikquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je ook litle people of megablocks?
Heb al gebeldquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ff kortsluiten en een nieuwe vragen
Hondjesquote:
Grote meidquote:
Doe ff normaal, ik zou een grote meid zijn als ik het zelf kon oplossen.. Maar ik ging van de regen in de drup. Dus ik doe zelf niks meerquote:
Vertel, was het leuk, lekker en zulks?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er weer![]()
En de zuurkoolprak was zooooo lekker
Na..., volgens mij kun je er weinig zelf aan doen. Alleen resetten, mjaquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ff normaal, ik zou een grote meid zijn als ik het zelf kon oplossen.. Maar ik ging van de regen in de drup. Dus ik doe zelf niks meer
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hondjes![]()
Ik ben er weer![]()
hey die Deisquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hondjes![]()
Ik ben er weer![]()
Zometeen Pernod, nu nog even ceauxla.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar jij aan zit weet ik niet maar tips zijn welkom
megabloks? Daar hebben we alleen 7 drakeneieren van. Maar die blokken dat is echt KUTspul breek zo aan stukken en is dan vlijmscherp. Nee, dat was gauw weg.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je ook litle people of megablocks?
Dat is zeker waar, ik heb hier ook al niet meer het aantal blokken dat we gekocht hebben, niet omdat het kwijt is maar omdat het inderdaad vrij snel kapot gaat en je er zo je vingers aan open haalt. Dan doet die ton lego het beter, maar dat vinden ze (nu nog) minder leukquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
megabloks? Daar hebben we alleen 7 drakeneieren van. Maar die blokken dat is echt KUTspul breek zo aan stukken en is dan vlijmscherp. Nee, dat was gauw weg.![]()
misschien is die bus wel van little people bedenk ik me nu![]()
Maar goed, neem eht ff mee naar waar het hoort.
ik zag het en mijn naam gelukkig nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond 'm prachtig
Heb ook heul de omschrijving erbij gedaan enzo
Zeaux moet het:quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, ik heb hier ook al niet meer het aantal blokken dat we gekocht hebben, niet omdat het kwijt is maar omdat het inderdaad vrij snel kapot gaat en je er zo je vingers aan open haalt. Dan doet die ton lego het beter, maar dat vinden ze (nu nog) minder leuk
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeaux moet het:
Dupleaux >> Legeaux >> Technisch Legeaux >> Meisjes.
Hehehehe, zeker die van jou.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nietus, want dan is de volgende stap meisjes!
![]()
![]()
*hoofd weer in zand steekt*
Ff spieken.quote:
verwacht er niet te veel van, t is mn eerste paint en ook nog met een touchpad ipv muis, oefening baart kunst weeeeet jequote:
ja stom van mij, het is ook duplo, maar das een stuk kleiner dan die megablocksquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeaux moet het:
Dupleaux >> Legeaux >> Technisch Legeaux >> Meisjes.
Ik vind um top, doe het je niet na.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:56 schreef Marrije het volgende:
verwacht er niet te veel van, t is mn eerste paint en ook nog met een touchpad ipv muis, oefening baart kunst weeeeet je
Die had er van mij wel bij gemogen, nu weet ik nog niet welke de joune is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zag het en mijn naam gelukkig niet
de lelijkstequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had er van mij wel bij gemogen, nu weet ik nog niet welke de joune is.
flikker op, die koopt ie zelf maar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Je mag alvast wel breezers in gaan slaan.
En condooms.
The Endquote:
Ik regel die condooms wel voor dat jong.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
flikker op, die koopt ie zelf maar.![]()
Zowel de breezer als de condooms én de beloofde spijkerbroek.
ka zeg! doe 's niet zo eng.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik regel die condooms wel voor dat jong.
Straks schopt hij één van die breezerts met kind
Iemand weddenschapje?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ka zeg! doe 's niet zo eng.![]()
maar ik heb laatst uit zeer betrouwbare bron dat mijnese niet aan dat soort dingen gaan doen.![]()
zoek zo het tjoepje wel ff op.
Heb ff gekeken, mooi hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond 'm prachtig
Heb ook heul de omschrijving erbij gedaan enzo
Ik had er zojuist ook last vanquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:11 schreef HiDiHo het volgende:
Fok! doet weer raar, ik krijg heeel af en toe geen layout
Nog iemand?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iemand weddenschapje?
Buuf binnen nu en drie jaar oma
Ha vakantiegangert, uitgepoept?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
The End![]()
Ik kan helemaal nie painten, zelfs mijn teennagels vind ik een klus
euh... dan is mijn oudste nét 13. Dat gaan we niet doen hè.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iemand weddenschapje?
Buuf binnen nu en drie jaar oma
Amateursquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had er zojuist ook last van
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha vakantiegangert, uitgepoept?
ja, je hoefde niet door een zeefje te kakken?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NMNS![]()
Weer eens iets anders i.p.v. ontslakken bij Patty
Mental image......quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, je hoefde niet door een zeefje te kakken?
Patty is echt vreselijk, maar daarom af en toe wel hilarischquote:
Oeh! Dat was wel een emotioneel dieptepuntje denk ik. Waren de kinderen mee?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Vannacht om half 2 zette ik weer voet op Hollandse (koude) bodem Noek
Mijn zoon was mee, maar dochterlief paste op het huis, dat was wel wennen hoor, voor het eerst zonder haar op vakantie, ik had echt even last van lege nest-droomquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh! Dat was wel een emotioneel dieptepuntje denk ik. Waren de kinderen mee?
Wat ze ze dan bij je aan het doen beneden ? (hoe ik het ook typ, het klink raarquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh! Dat was wel een emotioneel dieptepuntje denk ik. Waren de kinderen mee?
Nee, ik heb boven gewoond. 2 hele lange weken maar nu zit ik beneden en echo ik.
Het is nog niet helemaal af. Wel ben ik een dag naar Duitsland geweest. Naar CarO.Dat was wel een verademing voor de familie Frank.
Heee Deisquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Patty is echt vreselijk, maar daarom af en toe wel hilarisch![]()
Vannacht om half 2 zette ik weer voet op Hollandse (koude) bodem Noek
Jij was toch ook weg?
die was niet meer hoor. alleen de buurjongensquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ze ze dan bij je aan het doen beneden ? (hoe ik het ook typ, het klink raar)
Leuk, een dagje buurten bij CarO, hebben jullie de buurman nog bang kunnen maken?
Hoe vond ze het zelf? Oeh nou, ik moet er ook nog niet aan denken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon was mee, maar dochterlief paste op het huis, dat was wel wennen hoor, voor het eerst zonder haar op vakantie, ik had echt even last van lege nest-droom![]()
Maar als verrassing was ze met mijn zwager meegekomen om ons op te komen halen
Gadverdamme zeg daar heb ik drie dagen een kater van gehad. Wat een bochtquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zometeen Pernod, nu nog even ceauxla.
Hee Chanelquote:
Dat klinkt als een ramp, wij hebben ook eens een week boven gebivakkeerd en toen sloeg de vloer ook mat, hadden we nog niets. Al die moeite en er dan nog niet helemaal bij zittenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoe vond ze het zelf? Oeh nou, ik moet er ook nog niet aan denken.
Stucen en de vloer schuren/lakken en dat was niet goed gegaan. Nu alles opnieuw inrichten maar het is er nog niet allemaal.
Manlief had vakantie, druk met dingen voor de kinderen, voor de een zijn auto voor de ander haar huis, sleutel komende vrijdag dus daar ook weer klussen. We komen tijd tekort voor onszelf, dus druk druk drukquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee Chanel![]()
Hoe was jou week, nog leuke dingen gedaan?
Dat zou leuk zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wellicht ben je kandidaat voor het nieuwe RLS forum?![]()
Zou deze SC dan ook naar dat forum verplaatst worden?
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:45 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
okeej ga je nog op vakantie dan ?
ONZ? Mneh, was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 03:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rot 's op uit mijn SC jij vuile ONZ usert!
Reageer 's niet zo snel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 03:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
ONZ? Mneh, was.
Net terug en nu al een grote bek?
Mijn turkse kant is dat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ian! zarGon is toch geen kloon van je?
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mogguh, ook vroeg weggaan is zinloos. Kwart voor zes in de auto, nu pas op kantoor. Eén uur en drie kwartier over 68 kilometertjes
Ik ben altijd op tijd tuinfluiter, ze doen er hier niet zo moeilijk over, als je je werk maar af hebt en je verantwoordelijkheid neemt. Maar ik had er graag heel vroeg willen zijn, dan kan ik ook weer vroeg naar huis. Dat alles met het idee dat ik dan twee keer de file mis. Vanmorgen ging het al mis, toch ga ik vanmiddag om drie uur naar huis, eens kijken hoe het dan gaat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ben je dan nu te laat of toch nog op tijd?
Fijne dag.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben altijd op tijd tuinfluiter, ze doen er hier niet zo moeilijk over, als je je werk maar af hebt en je verantwoordelijkheid neemt. Maar ik had er graag heel vroeg willen zijn, dan kan ik ook weer vroeg naar huis. Dat alles met het idee dat ik dan twee keer de file mis. Vanmorgen ging het al mis, toch ga ik vanmiddag om drie uur naar huis, eens kijken hoe het dan gaat.
Yep, met een barbapapaatje erbij. O wacht, ik trakteer wel wat jeudnostalgie.quote:
Koortsstuip denk ik. of longontsteking, al lijkt me dat op zo'n korte termijn wat lastig. maar falende organen door koorts zou nog kunnen. dit laatste meisje is nog niet aangetoond trouwens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, met een barbapapaatje erbij. O wacht, ik trakteer wel wat jeudnostalgie.![]()
Hee, wéér een mexicaanse griepdode. Gezond kind, zondag ziek en maandag dood.
Hoe kán dat dan. Waar ga je dan eigenlijk dood aan?
Ha Noek. Hoe staat de kerstboom bij wengé?![]()
Ik dacht dat koorts altijd wel onderdrukt kon worden. Maar niet dus? Toevallig had ik het er vh weekend nog effe met 'schoonpa' over (huisarts) nav dat eerste geval, en die zei ook dat longonststeking vaak doodsoorzaak is. Vooral bij ouderen. Alleen wat je zegt: dit is wel érg snel dan!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Koortsstuip denk ik. of longontsteking, al lijkt me dat op zo'n korte termijn wat lastig. maar falende organen door koorts zou nog kunnen. dit laatste meisje is nog niet aangetoond trouwens.
Mexicaanse griep was negatief dacht ik, en ze wordt nu op meerdere virussen getest. Maar binnen een paar uur naar het Erasmus MC vanuit philipsland? Dan gaat het al snel niet goed met je.
deze griep heeft hoge koorts als symptoom. en onderdrukken geeft weer meer gevaar op stuipen (schommelingen zijn te groot dan ofzo, weet niet precies meer) daarom moet je altijd minimaal 3 keer paracetamol geven bij kinderen als ze koorts hebben en je gaat het onderdrukken. Dát weet ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat koorts altijd wel onderdrukt kon worden. Maar niet dus? Toevallig had ik het er vh weekend nog effe met 'schoonpa' over (huisarts) en die zei ook dat longonststeking vaak doodsoorzaak is. Alleen wat je zegt: dit is wel érg snel dan!
Alles dus goed...CC, mooi...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:16 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb geen stoere draadjes meer in mijn arm en ook geen enge uitstulping. Geen infuus voor mij. Je zou er bijna confuus van worden. Ware het niet dat ik opeens weer een paar deadlines weg te werken heb.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:16 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb geen stoere draadjes meer in mijn arm en ook geen enge uitstulping. Geen infuus voor mij. Je zou er bijna confuus van worden. Ware het niet dat ik opeens weer een paar deadlines weg te werken heb.
waarom had jij eigenlijk een infuusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
Nu had ik het ergens over rodelen gisteren en nu ben ik aan het schrijven over die sport.
Bedankt voor de bloemen!
Had ik niet. Een infuus is hier een soort running gag, met een wrang randje.quote:
oh bah nou das ook gewoon naar.....en ik weet wel van die drain maar dan wordt het weer ineens een infuus en dan kan ik het niet meer volgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had ik niet. Een infuus is hier een soort running gag, met een wrang randje.
Ik had een hechting in mijn arm ivm een verwijderde moedervlek.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
Nu had ik het ergens over rodelen gisteren en nu ben ik aan het schrijven over die sport.
Bedankt voor de bloemen!
quote:
Voorwaarden Gratis-Pizza-Actie
* Vier ons 9-jarig bestaan met ons mee en maak gebruik van onze 9 minuten lange Gratis-Pizza-Actie. De bestelling dient geplaatst te worden op www.thuisbezorgd.nl op dinsdag 27 oktober, tussen 19:00 en 19:09 uur. Bestellingen op andere tijdstippen en data kunnen nooit gratis geplaatst worden.
* Onze Gratis-Pizza-Actie is alleen geldig bij restaurants die online betalingen accepteren. Bij restaurants die geen online betalingen accepteren kunt u geen gebruik maken van de actie. Van ons aanbod echter, accepteert 95% van de restaurants wel online betalingen.
* Het is per adres slechts eenmaal toegestaan gebruik te maken van de Gratis-Pizza-Actie, voor een maximaal bedrag van ¤15,-. Het is niet mogelijk een bestelling te plaatsen van meer dan ¤15,- en gebruik te maken van onze actie; dit bedrag wordt NIET verrekend met uw bestelling. U dient dan dus opnieuw een bestelling te plaatsen voor de resterende gerechten, die buiten de ¤15,- vallen.
* Het limiet van ¤15,- is inclusief de bezorgkosten die het restaurant eventueel hanteert.
* Uw bestelling wordt doorgegeven aan het restaurant, zodra u na het afronden van de bestelling op ons afrondscherm een ordernummer heeft ontvangen. Indien u geen ordernummer krijgt, is uw bestelling niet doorgekomen.
* Als u gebruik wilt maken van de Gratis-Pizza-Actie dient u zich te abonneren op onze nieuwsbrief (bij het afronden van uw bestelling)
* Thuisbezorgd.NL aanvaardt tijdens de Gratis-Pizza-Actie geen enkele aansprakelijkheid voor het al dan niet functioneren van haar websites en/of servers en/of andere technische applicaties, en alle gevolgen die hieruit voortvloeien.
* Thuisbezorgd.NL aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de levertijden van restaurants. Het is mogelijk dat uw bestelling gedaan in de actieperiode later dan gebruikelijk aankomt, aangezien de actie voor grote drukte bij restaurants kan zorgen. Wij vragen hiervoor uw begrip.
* Thuisbezorgd.NL houdt zich het recht voor om de actie ten allen tijde tussentijds te kunnen beëindigen, ongeacht de reden hiervoor.
* Thuisbezorgd.NL houdt zich het recht voor bestellingen gedaan tijdens deze actieperiode te annuleren, indien zij hiertoe redenen ziet.
Die site gaat plat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:22 schreef liesje1979 het volgende:
Nog even ter herinnering voor iedereen:Vanavond tussen 1900-1909 kan je bij thuisbezorgd voor maximaal 15 euro bestellen, gratis.
Meld je vanavond dan ook even het bezorgtijdstip?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
Alleen pizza dus? Ach, een gratis Dönner pizza van NY Pizza gaat er altijd in.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
De site gaat om 19:10 weer up, en dan kan ik gaan betalen.
Voor 15 euro boontjes? Hoe dan?quote:
Omdat die restaurants gaan janken als je 2x Ben & Jerry of 4x bier besteld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:47 schreef Copycat het volgende:
Waarom noemen ze het dan de gratis-pizza-actie? Misleidend.
Lunch!
Via de Groene winkel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor 15 euro boontjes? Hoe dan?
Bij de weg, wat een verwarring. Gaat het aleen om pizza of niet?![]()
Doen die ook mee?quote:
Ik las net dat de eigenaar van thuisbezorgd.nl denkt dat zijn servers het wel trekken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doen die ook mee?![]()
Ik eet zuurkoolstamppot.Ik ga wel kijken hoe de boel vastloopt vanavond, kan toch niet anders.
Ik wens ze veel succes. Ff lunsen, toedels.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:57 schreef Dementor het volgende:
Ik las net dat de eigenaar van thuisbezorgd.nl denkt dat zijn servers het wel trekken.
Nou ja, als ze iets voor minder bedeelden hadden willen doen hadden ze het anders aangepakt denk ik toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:33 schreef Gert het volgende:
Waarschijnlijk gaat 80% van de gratis bestellingen naar graaiers die het tóch wel zelf hadden kunnen betalen, da's altijd zo.
Enige verschil is met andere soortgelijke akties is, dat je een koude pizza niet op marktplaats kan zetten.
Ze hopen dat jij gaat bestellen en volgende week denkt "goh, dat bestellen en thuisbezorgen was best makkelijk"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar idd, dat winst willen maken met een aanbieding snap ik niet zo erg.
Met iedere week een nieuw speeltje!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hopen dat jij gaat bestellen en volgende week denkt "goh, dat bestellen en thuisbezorgen was best makkelijk". Ondertussen zijn je blagen opeens ontzettend meelevend en zeggen "mamma, je hoeft vandaag niet te koken, je hebt 't zo druk gehad, haal dat ene van vorige week"
.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hopen dat jij gaat bestellen en volgende week denkt "goh, dat bestellen en thuisbezorgen was best makkelijk". Ondertussen zijn je blagen opeens ontzettend meelevend en zeggen "mamma, je hoeft vandaag niet te koken, je hebt 't zo druk gehad, haal dat ene van vorige week"
.
Ik zeg ook niet dat thuisbezorgd dit voor de minder bedeelden doet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, als ze iets voor minder bedeelden hadden willen doen hadden ze het anders aangepakt denk ik toch?
Mag best hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan er niets aan doen, vind het gewoon een leuke actie
Dat zou wel eens aardig zijn, maar die bestellen volgende week niet weer, dat kan er niet afquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat thuisbezorgd dit voor de minder bedeelden doet.
Kan je toch zien dat je iets met economie gedaan hebt hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
We hadden het over hetzelfde!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Mag best hoor.
Hetr zou ook 'gewoon leuk' moeten zijn! Alleen ik heb slechte ervaringen met 'koopjesjagers'. Maar dat gaat dus meer op voor dingen die je kan doorverkopen.
In het U2-topic hadden we een discussie met een paar van die profiteurs. Die gaan bij populaire concerten lopen mee F5-en als de verkoop start, met als enige doel om de kaartjes tegen woekerprijzen op marktplaats te kunnen verkopen aan fans die buiten de boot vielen.
Maar je ziet het ook bij bijvoorbeeld H&M, als die weer een collectie van een bekende ontwerper heeft. Daar heb ik weleens schokkende beelden van gezien. Toen de deuren opengingen, perste de meute zich ellebogend naar binnen, om vervolgens te graaien wat ze graaien konden. Doet er niet toe wát, daar leken ze niet eens naar te kíjken.
Geld verdienen. Je hebt mensen die alle akties aflopen. Ik heb ook een neef die niet vies is van dergelijke "handigheidjes". Hij heeft gewoon een baan ook hoor! Maar die die vertelt dat dan echt trots. Hij ziet zichzelf als iemand met een gezonde Hollandse koopmansgeest of zoiets. Ik vind het sneu gesjacher.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kan je toch zien dat je iets met economie gedaan hebt he![]()
ja dat snapte ik (nog net hoor) maar meer dat je van die kruidvat hotelbonnen koopt en die dan voor het dubbele probeert te verkopen. Dát snap ik niet.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Geld verdienen. Je hebt mensen die alle akties aflopen. Ik heb ook een neef die niet vies is van dergelijke "handigheidjes". Hij heeft gewoon een baan ook hoor! Maar die die vertelt dat dan echt trots. Hij ziet zichzelf als iemand met een gezonde Hollandse koopmansgeest of zoiets. Ik vind het sneu gesjacher.
Neuh dat snap ik ook niet....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kan je toch zien dat je iets met economie gedaan hebt he![]()
ja dat snapte ik (nog net hoor) maar meer dat je van die kruidvat hotelbonnen koopt en die dan voor het dubbele probeert te verkopen. Dát snap ik niet.
Mjah, het punt is een beetje of 't ten koste van je medemens is. Bij een concertkaartje is dat zo, vrij sneu. Bij die etensactue van vanavond is dat niet zo, prima dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:45 schreef Gert het volgende:
Geld verdienen. Je hebt mensen die alle akties aflopen. Ik heb ook een neef die niet vies is van dergelijke "handigheidjes". Hij heeft gewoon een baan ook hoor! Maar die die vertelt dat dan echt trots. Hij ziet zichzelf als iemand met een gezonde Hollandse koopmansgeest of zoiets. Ik vind het sneu gesjacher.
ja, jij ziet dat als iets positiefs? Slavenhandel en uitbuiting?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vind je?
Ik heb daar toch een ander beeld bij hoor.
Met een proxy vanuit Australiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
zou je met twee pc's op een adres kunnen laten bezorgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |