haha....ja natuurlijk gaat het dan nog goed met jequote:Op maandag 26 oktober 2009 17:53 schreef hondjes het volgende:
Vanmiddag toen we weer van de garage kwamen.pfff . krijg wat van garages..maar goed
stond er een namaak koe op een balkon , derde verdieping, ergens onderweg...
en eigenlijk, was het nog best een leuk gezicht...![]()
gaat het wel goed met me,,dat ik nu al een namaak koe op een balkon leuk vind.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:53 schreef hondjes het volgende:
Vanmiddag toen we weer van de garage kwamen.pfff . krijg wat van garages..maar goed
stond er een namaak koe op een balkon , derde verdieping, ergens onderweg...
en eigenlijk, was het nog best een leuk gezicht...![]()
gaat het wel goed met me,,dat ik nu al een namaak koe op een balkon leuk vind.
Begin ook te twijfelen aan mezelf..quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik dacht net, gaat het wel goed met hondjes?
Maar de winterbanden zitten er onder nu?
Toffe paintsquote:
Ik had nog iemand nodig en jij bent makkelijk te paintenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Toffe paints![]()
Wat mot ik bij Remlof thuis
Dat roep ik ook elke ochtendquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had nog iemand nodig en jij bent makkelijk te painten_!
Nee de spiegelquote:
Een paarsch beertje heeft toch geen hond, wel even realistisch blijven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:25 schreef Laysa het volgende:
ik mis overigens wel je hondje in het hele verhaal
natuurlijk....quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een paarsch beertje heeft toch geen hond, wel even realistisch blijven.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Behalve Gert natuurlijk, die zou ik meteen op zijn muil bossen als hij komt haten
Waar jij aan zit weet ik niet maar tips zijn welkomquote:
oh, ik heb stapels Dikkiedik, wat jip en janneke boeken (1 t/m 4 geloof ik en toen de omnibus gekregen) voorlezen met knorredikje véél popupboeken over vrachtauto's en tracktors en andere vervoersmiddelen een houten trein van Ikea, de playschool bus een kruipauto van Elmo, een politieauto (poppetje indrukken en dan rijdt de auto weg)quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
* Marrije kijkt meteen even bij vraag en aanbod
Jep.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:11 schreef HiDiHo het volgende:
Fok! doet weer raar, ik krijg heeel af en toe geen layout
Nog iemand?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, ik heb stapels Dikkiedik, wat jip en janneke boeken (1 t/m 4 geloof ik en toen de omnibus gekregen) voorlezen met knorredikje véél popupboeken over vrachtauto's en tracktors en andere vervoersmiddelen een houten trein van Ikea, de playschool bus een kruipauto van Elmo, een politieauto (poppetje indrukken en dan rijdt de auto weg)
een looptrekker met kar
interesse?
Dit was ook pas de 2e keer sinds vanochtend, dus het is heel sporadischquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:12 schreef Laysa het volgende:
tot nu toe nergens last van maar ik las anderen ook dus je bent niet alleen
Kut kpn.. Sind mijn nieuwe modum is de dowload snelheid tot een minimum gedaaald. Tjaquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit was ook pas de 2e keer sinds vanochtend, dus het is heel sporadisch![]()
Vast weer 1 server die moeilijk doet. Eens kijken welke het is
ff kortsluiten en een nieuwe vragenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut kpn.. Sind mijn nieuwe modum is de dowload snelheid tot een minimum gedaaald. Tja
quote:
Klinkt allemaal veel te leuk en ruimtevretend en we komen nu al om in het speelgoedquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, ik heb stapels Dikkiedik, wat jip en janneke boeken (1 t/m 4 geloof ik en toen de omnibus gekregen) voorlezen met knorredikje véél popupboeken over vrachtauto's en tracktors en andere vervoersmiddelen een houten trein van Ikea, de playschool bus een kruipauto van Elmo, een politieauto (poppetje indrukken en dan rijdt de auto weg)
een looptrekker met kar
interesse?
Beide. Maar nog volop in gebruikquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je ook litle people of megablocks?
Heb al gebeldquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ff kortsluiten en een nieuwe vragen
Hondjesquote:
Grote meidquote:
Doe ff normaal, ik zou een grote meid zijn als ik het zelf kon oplossen.. Maar ik ging van de regen in de drup. Dus ik doe zelf niks meerquote:
Vertel, was het leuk, lekker en zulks?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er weer![]()
En de zuurkoolprak was zooooo lekker
Na..., volgens mij kun je er weinig zelf aan doen. Alleen resetten, mjaquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ff normaal, ik zou een grote meid zijn als ik het zelf kon oplossen.. Maar ik ging van de regen in de drup. Dus ik doe zelf niks meer
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hondjes![]()
Ik ben er weer![]()
hey die Deisquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hondjes![]()
Ik ben er weer![]()
Zometeen Pernod, nu nog even ceauxla.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar jij aan zit weet ik niet maar tips zijn welkom
megabloks? Daar hebben we alleen 7 drakeneieren van. Maar die blokken dat is echt KUTspul breek zo aan stukken en is dan vlijmscherp. Nee, dat was gauw weg.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je ook litle people of megablocks?
Dat is zeker waar, ik heb hier ook al niet meer het aantal blokken dat we gekocht hebben, niet omdat het kwijt is maar omdat het inderdaad vrij snel kapot gaat en je er zo je vingers aan open haalt. Dan doet die ton lego het beter, maar dat vinden ze (nu nog) minder leukquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
megabloks? Daar hebben we alleen 7 drakeneieren van. Maar die blokken dat is echt KUTspul breek zo aan stukken en is dan vlijmscherp. Nee, dat was gauw weg.![]()
misschien is die bus wel van little people bedenk ik me nu![]()
Maar goed, neem eht ff mee naar waar het hoort.
ik zag het en mijn naam gelukkig nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond 'm prachtig
Heb ook heul de omschrijving erbij gedaan enzo
Zeaux moet het:quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, ik heb hier ook al niet meer het aantal blokken dat we gekocht hebben, niet omdat het kwijt is maar omdat het inderdaad vrij snel kapot gaat en je er zo je vingers aan open haalt. Dan doet die ton lego het beter, maar dat vinden ze (nu nog) minder leuk
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeaux moet het:
Dupleaux >> Legeaux >> Technisch Legeaux >> Meisjes.
Hehehehe, zeker die van jou.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nietus, want dan is de volgende stap meisjes!
![]()
![]()
*hoofd weer in zand steekt*
Ff spieken.quote:
verwacht er niet te veel van, t is mn eerste paint en ook nog met een touchpad ipv muis, oefening baart kunst weeeeet jequote:
ja stom van mij, het is ook duplo, maar das een stuk kleiner dan die megablocksquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeaux moet het:
Dupleaux >> Legeaux >> Technisch Legeaux >> Meisjes.
Ik vind um top, doe het je niet na.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:56 schreef Marrije het volgende:
verwacht er niet te veel van, t is mn eerste paint en ook nog met een touchpad ipv muis, oefening baart kunst weeeeet je
Die had er van mij wel bij gemogen, nu weet ik nog niet welke de joune is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zag het en mijn naam gelukkig niet
de lelijkstequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had er van mij wel bij gemogen, nu weet ik nog niet welke de joune is.
flikker op, die koopt ie zelf maar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Je mag alvast wel breezers in gaan slaan.
En condooms.
The Endquote:
Ik regel die condooms wel voor dat jong.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
flikker op, die koopt ie zelf maar.![]()
Zowel de breezer als de condooms én de beloofde spijkerbroek.
ka zeg! doe 's niet zo eng.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik regel die condooms wel voor dat jong.
Straks schopt hij één van die breezerts met kind
Iemand weddenschapje?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ka zeg! doe 's niet zo eng.![]()
maar ik heb laatst uit zeer betrouwbare bron dat mijnese niet aan dat soort dingen gaan doen.![]()
zoek zo het tjoepje wel ff op.
Heb ff gekeken, mooi hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond 'm prachtig
Heb ook heul de omschrijving erbij gedaan enzo
Ik had er zojuist ook last vanquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:11 schreef HiDiHo het volgende:
Fok! doet weer raar, ik krijg heeel af en toe geen layout
Nog iemand?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iemand weddenschapje?
Buuf binnen nu en drie jaar oma
Ha vakantiegangert, uitgepoept?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
The End![]()
Ik kan helemaal nie painten, zelfs mijn teennagels vind ik een klus
euh... dan is mijn oudste nét 13. Dat gaan we niet doen hè.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iemand weddenschapje?
Buuf binnen nu en drie jaar oma
Amateursquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had er zojuist ook last van
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha vakantiegangert, uitgepoept?
ja, je hoefde niet door een zeefje te kakken?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NMNS![]()
Weer eens iets anders i.p.v. ontslakken bij Patty
Mental image......quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, je hoefde niet door een zeefje te kakken?
Patty is echt vreselijk, maar daarom af en toe wel hilarischquote:
Oeh! Dat was wel een emotioneel dieptepuntje denk ik. Waren de kinderen mee?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Vannacht om half 2 zette ik weer voet op Hollandse (koude) bodem Noek
Mijn zoon was mee, maar dochterlief paste op het huis, dat was wel wennen hoor, voor het eerst zonder haar op vakantie, ik had echt even last van lege nest-droomquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh! Dat was wel een emotioneel dieptepuntje denk ik. Waren de kinderen mee?
Wat ze ze dan bij je aan het doen beneden ? (hoe ik het ook typ, het klink raarquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh! Dat was wel een emotioneel dieptepuntje denk ik. Waren de kinderen mee?
Nee, ik heb boven gewoond. 2 hele lange weken maar nu zit ik beneden en echo ik.
Het is nog niet helemaal af. Wel ben ik een dag naar Duitsland geweest. Naar CarO.Dat was wel een verademing voor de familie Frank.
Heee Deisquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Patty is echt vreselijk, maar daarom af en toe wel hilarisch![]()
Vannacht om half 2 zette ik weer voet op Hollandse (koude) bodem Noek
Jij was toch ook weg?
die was niet meer hoor. alleen de buurjongensquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ze ze dan bij je aan het doen beneden ? (hoe ik het ook typ, het klink raar)
Leuk, een dagje buurten bij CarO, hebben jullie de buurman nog bang kunnen maken?
Hoe vond ze het zelf? Oeh nou, ik moet er ook nog niet aan denken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon was mee, maar dochterlief paste op het huis, dat was wel wennen hoor, voor het eerst zonder haar op vakantie, ik had echt even last van lege nest-droom![]()
Maar als verrassing was ze met mijn zwager meegekomen om ons op te komen halen
Gadverdamme zeg daar heb ik drie dagen een kater van gehad. Wat een bochtquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zometeen Pernod, nu nog even ceauxla.
Hee Chanelquote:
Dat klinkt als een ramp, wij hebben ook eens een week boven gebivakkeerd en toen sloeg de vloer ook mat, hadden we nog niets. Al die moeite en er dan nog niet helemaal bij zittenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoe vond ze het zelf? Oeh nou, ik moet er ook nog niet aan denken.
Stucen en de vloer schuren/lakken en dat was niet goed gegaan. Nu alles opnieuw inrichten maar het is er nog niet allemaal.
Manlief had vakantie, druk met dingen voor de kinderen, voor de een zijn auto voor de ander haar huis, sleutel komende vrijdag dus daar ook weer klussen. We komen tijd tekort voor onszelf, dus druk druk drukquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee Chanel![]()
Hoe was jou week, nog leuke dingen gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |