Ik zocht mijn peukenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:23 schreef Leandra het volgende:
Zit iedereen nou de vorige pagina te F5'en??
nee hoor....ik probeer ook nog wat aan mn huishouden tussendoor te doenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:23 schreef Leandra het volgende:
Zit iedereen nou de vorige pagina te F5'en??
De mijne zijn opquote:
Ah, nou snap ik wat er hier fout gaatquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee hoor....ik probeer ook nog wat aan mn huishouden tussendoor te doen
Ja... vertel mij watquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, huishouden.
Als je er nou gewoon geen bende van maakt hoef je vervolgens ook niet op te ruimen.
Pro-tip.
En als je nooit wat opvreet hoef je ook geen boodschappen te doen EN je valt kilo's af.quote:
ja maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, huishouden.
Als je er nou gewoon geen bende van maakt hoef je vervolgens ook niet op te ruimen.
Pro-tip.
Ja, en toen was ik weer eens begonnen..... en binnenkort maar weer stoppen dusquote:
Oh God, dus je bent eigenlijk bloedchagrijnig!?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en toen was ik weer eens begonnen..... en binnenkort maar weer stoppen dus
Ik heb vandaag nog maar 2 sigaretten gehad en loop al sinds vanmorgen 08.00 uur rond, dus het valt mee
Zit je nou gvd weer over m'n gewicht te zeuren?! Pisnichtquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En als je nooit wat opvreet hoef je ook geen boodschappen te doen EN je valt kilo's af.
Pro-tip #2
Niet slaan!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit je nou gvd weer over m'n gewicht te zeuren?! Pisnicht
Nee hoor, nog geen PMSquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh God, dus je bent eigenlijk bloedchagrijnig!?
Nee, voor je het weet val ik af van al dat slaan en dan heb je geen reden meer om over m'n dikke kont te zeurenquote:
Ik bespeur toch een toegenomen vorm van agressie in uw manier van posten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet val ik af van al dat slaan en dan heb je geen reden meer om over m'n dikke kont te zeuren
Nou ja, als ik zou slaan om die reden dan zou één tik op de billen uiteraard niet voldoende zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bespeur toch een toegenomen vorm van agressie in uw manier van posten.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, gaan we nou kinky lopen doen?
Godverdomme, weer niets.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik wist het![]()
![]()
Nee, duh, ik had het over een opvoedkundige tik op de billen
Het zit weer niet mee hè.....quote:
Lekker crea bea spelenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga lekker patat halen denk ik!
Bleeh helemaal geen zin in de ouderavond.
regent het bij jou ook zo??? dan is het nog veel ergerderquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga lekker patat halen denk ik!
Bleeh helemaal geen zin in de ouderavond.
Ja wrijf het er nog even in.quote:
haha...ik noem het de ene keer friet en dan weer patat.....overgehouden van het wonen in de randstadquote:
*naar het raam rent...quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
regent het bij jou ook zo??? dan is het nog veel ergerder
je zou een blije koe kunnen schilderen die blij huppeld richting haar nwe grote ware liefdequote:Op maandag 26 oktober 2009 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog even in.![]()
Even iets anders, ik heb een grood doek, oranje geverfd maar nu weet ik niet wat ik erop wil maken
Het is de bedoeling dat ik het ook echt op ga hangen, dus graag iets abstractersquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
je zou een blije koe kunnen schilderen die blij huppeld richting haar nwe grote ware liefde
Ik vond het een goed idee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik het ook echt op ga hangen, dus graag iets abstracters
Ik kan helemaal geen koeien schilderen, en daarnaast wil ik blauw en paars gebruiken.quote:
O.......nou je hebt fantasie genoeg....gooi verf met een abstracte beweging erop ( ik ben niet zo frubeligquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik het ook echt op ga hangen, dus graag iets abstracters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |