Lekker crea bea spelenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga lekker patat halen denk ik!
Bleeh helemaal geen zin in de ouderavond.
regent het bij jou ook zo??? dan is het nog veel ergerderquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga lekker patat halen denk ik!
Bleeh helemaal geen zin in de ouderavond.
Ja wrijf het er nog even in.quote:
haha...ik noem het de ene keer friet en dan weer patat.....overgehouden van het wonen in de randstadquote:
*naar het raam rent...quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
regent het bij jou ook zo??? dan is het nog veel ergerder
je zou een blije koe kunnen schilderen die blij huppeld richting haar nwe grote ware liefdequote:Op maandag 26 oktober 2009 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog even in.![]()
Even iets anders, ik heb een grood doek, oranje geverfd maar nu weet ik niet wat ik erop wil maken
Het is de bedoeling dat ik het ook echt op ga hangen, dus graag iets abstractersquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
je zou een blije koe kunnen schilderen die blij huppeld richting haar nwe grote ware liefde
Ik vond het een goed idee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik het ook echt op ga hangen, dus graag iets abstracters
Ik kan helemaal geen koeien schilderen, en daarnaast wil ik blauw en paars gebruiken.quote:
O.......nou je hebt fantasie genoeg....gooi verf met een abstracte beweging erop ( ik ben niet zo frubeligquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik het ook echt op ga hangen, dus graag iets abstracters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |