Amateursquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had er zojuist ook last van
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha vakantiegangert, uitgepoept?
ja, je hoefde niet door een zeefje te kakken?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NMNS![]()
Weer eens iets anders i.p.v. ontslakken bij Patty
Mental image......quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, je hoefde niet door een zeefje te kakken?
Patty is echt vreselijk, maar daarom af en toe wel hilarischquote:
Oeh! Dat was wel een emotioneel dieptepuntje denk ik. Waren de kinderen mee?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Vannacht om half 2 zette ik weer voet op Hollandse (koude) bodem Noek
Mijn zoon was mee, maar dochterlief paste op het huis, dat was wel wennen hoor, voor het eerst zonder haar op vakantie, ik had echt even last van lege nest-droomquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh! Dat was wel een emotioneel dieptepuntje denk ik. Waren de kinderen mee?
Wat ze ze dan bij je aan het doen beneden ? (hoe ik het ook typ, het klink raarquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh! Dat was wel een emotioneel dieptepuntje denk ik. Waren de kinderen mee?
Nee, ik heb boven gewoond. 2 hele lange weken maar nu zit ik beneden en echo ik.
Het is nog niet helemaal af. Wel ben ik een dag naar Duitsland geweest. Naar CarO.Dat was wel een verademing voor de familie Frank.
Heee Deisquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Patty is echt vreselijk, maar daarom af en toe wel hilarisch![]()
Vannacht om half 2 zette ik weer voet op Hollandse (koude) bodem Noek
Jij was toch ook weg?
die was niet meer hoor. alleen de buurjongensquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ze ze dan bij je aan het doen beneden ? (hoe ik het ook typ, het klink raar)
Leuk, een dagje buurten bij CarO, hebben jullie de buurman nog bang kunnen maken?
Hoe vond ze het zelf? Oeh nou, ik moet er ook nog niet aan denken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon was mee, maar dochterlief paste op het huis, dat was wel wennen hoor, voor het eerst zonder haar op vakantie, ik had echt even last van lege nest-droom![]()
Maar als verrassing was ze met mijn zwager meegekomen om ons op te komen halen
Gadverdamme zeg daar heb ik drie dagen een kater van gehad. Wat een bochtquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zometeen Pernod, nu nog even ceauxla.
Hee Chanelquote:
Dat klinkt als een ramp, wij hebben ook eens een week boven gebivakkeerd en toen sloeg de vloer ook mat, hadden we nog niets. Al die moeite en er dan nog niet helemaal bij zittenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoe vond ze het zelf? Oeh nou, ik moet er ook nog niet aan denken.
Stucen en de vloer schuren/lakken en dat was niet goed gegaan. Nu alles opnieuw inrichten maar het is er nog niet allemaal.
Manlief had vakantie, druk met dingen voor de kinderen, voor de een zijn auto voor de ander haar huis, sleutel komende vrijdag dus daar ook weer klussen. We komen tijd tekort voor onszelf, dus druk druk drukquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee Chanel![]()
Hoe was jou week, nog leuke dingen gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |