Ik regel die condooms wel voor dat jong.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
flikker op, die koopt ie zelf maar.![]()
Zowel de breezer als de condooms én de beloofde spijkerbroek.
ka zeg! doe 's niet zo eng.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik regel die condooms wel voor dat jong.
Straks schopt hij één van die breezerts met kind
Iemand weddenschapje?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ka zeg! doe 's niet zo eng.![]()
maar ik heb laatst uit zeer betrouwbare bron dat mijnese niet aan dat soort dingen gaan doen.![]()
zoek zo het tjoepje wel ff op.
Heb ff gekeken, mooi hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond 'm prachtig
Heb ook heul de omschrijving erbij gedaan enzo
Ik had er zojuist ook last vanquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:11 schreef HiDiHo het volgende:
Fok! doet weer raar, ik krijg heeel af en toe geen layout
Nog iemand?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iemand weddenschapje?
Buuf binnen nu en drie jaar oma
Ha vakantiegangert, uitgepoept?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
The End![]()
Ik kan helemaal nie painten, zelfs mijn teennagels vind ik een klus
euh... dan is mijn oudste nét 13. Dat gaan we niet doen hè.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iemand weddenschapje?
Buuf binnen nu en drie jaar oma
Amateursquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had er zojuist ook last van
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha vakantiegangert, uitgepoept?
ja, je hoefde niet door een zeefje te kakken?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NMNS![]()
Weer eens iets anders i.p.v. ontslakken bij Patty
Mental image......quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, je hoefde niet door een zeefje te kakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |