Mijn turkse kant is dat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ian! zarGon is toch geen kloon van je?
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mogguh, ook vroeg weggaan is zinloos. Kwart voor zes in de auto, nu pas op kantoor. Eén uur en drie kwartier over 68 kilometertjes
Ik ben altijd op tijd tuinfluiter, ze doen er hier niet zo moeilijk over, als je je werk maar af hebt en je verantwoordelijkheid neemt. Maar ik had er graag heel vroeg willen zijn, dan kan ik ook weer vroeg naar huis. Dat alles met het idee dat ik dan twee keer de file mis. Vanmorgen ging het al mis, toch ga ik vanmiddag om drie uur naar huis, eens kijken hoe het dan gaat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ben je dan nu te laat of toch nog op tijd?
Fijne dag.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben altijd op tijd tuinfluiter, ze doen er hier niet zo moeilijk over, als je je werk maar af hebt en je verantwoordelijkheid neemt. Maar ik had er graag heel vroeg willen zijn, dan kan ik ook weer vroeg naar huis. Dat alles met het idee dat ik dan twee keer de file mis. Vanmorgen ging het al mis, toch ga ik vanmiddag om drie uur naar huis, eens kijken hoe het dan gaat.
Yep, met een barbapapaatje erbij. O wacht, ik trakteer wel wat jeudnostalgie.quote:
Koortsstuip denk ik. of longontsteking, al lijkt me dat op zo'n korte termijn wat lastig. maar falende organen door koorts zou nog kunnen. dit laatste meisje is nog niet aangetoond trouwens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, met een barbapapaatje erbij. O wacht, ik trakteer wel wat jeudnostalgie.![]()
Hee, wéér een mexicaanse griepdode. Gezond kind, zondag ziek en maandag dood.
Hoe kán dat dan. Waar ga je dan eigenlijk dood aan?
Ha Noek. Hoe staat de kerstboom bij wengé?![]()
Ik dacht dat koorts altijd wel onderdrukt kon worden. Maar niet dus? Toevallig had ik het er vh weekend nog effe met 'schoonpa' over (huisarts) nav dat eerste geval, en die zei ook dat longonststeking vaak doodsoorzaak is. Vooral bij ouderen. Alleen wat je zegt: dit is wel érg snel dan!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Koortsstuip denk ik. of longontsteking, al lijkt me dat op zo'n korte termijn wat lastig. maar falende organen door koorts zou nog kunnen. dit laatste meisje is nog niet aangetoond trouwens.
Mexicaanse griep was negatief dacht ik, en ze wordt nu op meerdere virussen getest. Maar binnen een paar uur naar het Erasmus MC vanuit philipsland? Dan gaat het al snel niet goed met je.
deze griep heeft hoge koorts als symptoom. en onderdrukken geeft weer meer gevaar op stuipen (schommelingen zijn te groot dan ofzo, weet niet precies meer) daarom moet je altijd minimaal 3 keer paracetamol geven bij kinderen als ze koorts hebben en je gaat het onderdrukken. Dát weet ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat koorts altijd wel onderdrukt kon worden. Maar niet dus? Toevallig had ik het er vh weekend nog effe met 'schoonpa' over (huisarts) en die zei ook dat longonststeking vaak doodsoorzaak is. Alleen wat je zegt: dit is wel érg snel dan!
Alles dus goed...CC, mooi...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:16 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb geen stoere draadjes meer in mijn arm en ook geen enge uitstulping. Geen infuus voor mij. Je zou er bijna confuus van worden. Ware het niet dat ik opeens weer een paar deadlines weg te werken heb.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:16 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb geen stoere draadjes meer in mijn arm en ook geen enge uitstulping. Geen infuus voor mij. Je zou er bijna confuus van worden. Ware het niet dat ik opeens weer een paar deadlines weg te werken heb.
waarom had jij eigenlijk een infuusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
Nu had ik het ergens over rodelen gisteren en nu ben ik aan het schrijven over die sport.
Bedankt voor de bloemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |