in wat voor een achterland woon je dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, doe lollig.
Ik durf niet meer naar de supermarkt nu.
Ik loop altijd expres zo, frisse lucht is gezond enzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
in wat voor een achterland woon je dan?....moet je altijd langs die koe
wel iemand op zn bek klappen en niet langs een koe durvenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik loop altijd expres zo, frisse lucht is gezond enzo![]()
Maar nu durf ik dus niet meer
Het is een soort van touwtjequote:Op maandag 26 oktober 2009 15:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
wel iemand op zn bek klappen en niet langs een koe durven...ze komt vast niet door dat hek heen..tis vast een heel sterk hek.....toch?
Hoe liep het af?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
Ik heb me ook wel eens bedreigd gevoeld door een koe. Door een hele kudde. Compleet met stieren en die gingen heel dreigend op het wandelpad staan.
Van die langharige, met een pony voor de ogen.
Ik voel je, Ian!
niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb trouwens eigenlijk stiekem helemaal niemand geslagen
Zie je!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
Ik heb me ook wel eens bedreigd gevoeld door een koe. Door een hele kudde. Compleet met stieren en die gingen heel dreigend op het wandelpad staan.
Van die langharige, met een pony voor de ogen.
Ik voel je, Ian!
Nee, ik ben eigenlijk heul niet zo agressief ofzeauxquote:
We zijn maar omgelopenquote:
nu ja ik ben ook niet zo van het geweld hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik ben eigenlijk heul niet zo agressief ofzeaux![]()
Hij sloeg mij 2 keer en toen trok mijn gigantische maat hem bij me weg.
Die heeft 'm toen naar buiten geslingerd maar ook zonder verder te slaan ofzeaux.
Ik ben meer van het verbale geweld als het ware
ze kunnen idd ineens met zn alle richting jou denderen en eerlijk gezegd zou ik dan ook niet blij zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
We zijn maar omgelopen.
Ik was verblind door het knuffelige uiterlijk van die langharige beesten en wilde er eentje aaien. En die gaf me toen een soort van kopstoot in mijn zij (zachtjes, maar toch) en toen ging de rest van haar posse dreigend kijken vanaf het wandelpad.
Daarom heb ik vrienden die 2 meter lang zijn en 140 kilo wegenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
nu ja ik ben ook niet zo van het geweld hoor
dan begreep hij het gewoon niet....domme mensen gaan dan altijd slaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom heb ik vrienden die 2 meter lang zijn en 140 kilo wegen![]()
Mijn opmerking was trouwens gewoon leuk en van niveau.
Dat hij daar kwaad om werd sloeg uiteraard nergens op.
Ik ben te intelligent voor Duitsland.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan begreep hij het gewoon niet....domme mensen gaan dan altijd slaan
Duitslandquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben te intelligent voor Duitsland.![]()
Vanavond komt hij trouwens weer, hij gaat vast sorry zeggen
Ik laat me door vrijwel alles slaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis een schande...dat is ut.....dat jij je laat slaan door een Duitser
alles?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik laat me door vrijwel alles slaan.
Als ik terug ga lopen meppen ben ik net zo erg en kan ik er vervolgens niet over zeiken.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik laat me door vrijwel alles slaan.
Als ik terug ga lopen meppen ben ik net zo erg en kan ik er vervolgens niet over zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |