ja, het hele ritme zit er alweer in hè. Ik heb een paar zakken speelgoed en boeken uitgemest vandaag.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja het recept met normen en wáárden!
Ja, druk met van alles. Vooral werk en verjaardagen en vergadering enzo.
Dusch. Nu even verder lezen waar ik in de pauze gebleven was, kan ik zo de kids ophalen van school en begint het hele circus weer!
Oh ja, vreselijk werk maar wat fijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, het hele ritme zit er alweer in hè. Ik heb een paar zakken speelgoed en boeken uitgemest vandaag.my got wat een zooi. maar dan heb je ook wat nu. Ruimte vooral.
oh, is goed. Niet dat ik het weet ofzo. Ik keutel er altijd een paar meter achteraan jeweettog.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, vreselijk werk maar wat fijn
Ik heb ook 3 vuilniszakken met zooi weggegooid en dat alleen uit de speelkamer
Ik hoop donderdag weer wat tijd te hebben, dan heb ik écht alle drukte gehad, voor de komende paar dagen dan. Beppen we wel weer bij
Maak es een lijstje wat ik gelezen MOET hebben?
Ik mis alle rellen en alle leuks
Ik kan het me niet herinnerenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben ik ooit gebanned geweest en heb ik dat verdrongen?
Ze schijnen één hersencel minder te hebben dan vrouwen.... maar goed, dat wordt vooral gezegd door domme mannen, en die worden niet gehinderd door enige wetenschappelijke kennisquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, hoe intelligent zijn koeien?
Serieuze vraag.
* Marrije kijkt meteen even bij vraag en aanbodquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, het hele ritme zit er alweer in hè. Ik heb een paar zakken speelgoed en boeken uitgemest vandaag.my got wat een zooi. maar dan heb je ook wat nu. Ruimte vooral.
Niet toch? Ik weet van niets in ieder geval.quote:
Nee, serieus. Volgens mij heeft een koe hier een hekel aan mequote:[..]
Ze schijnen één hersencel minder te hebben dan vrouwen.... maar goed, dat wordt vooral gezegd door domme mannen, en die worden niet gehinderd door enige wetenschappelijke kennis
een koe?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet toch? Ik weet van niets in ieder geval.
[..]
Nee, serieus. Volgens mij heeft een koe hier een hekel aan me
Volgens mij kan dat wel.... het zou me niets verbazen als die beesten op een of andere manier mensen gaan herkennen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, serieus. Volgens mij heeft een koe hier een hekel aan me
Ik heb haar een keer uitgescholdenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat wel.... het zou me niets verbazen als die beesten op een of andere manier mensen gaan herkennen.
Aan de andere kant kan het ook gewoon een valsch mormel zijn wat tegen iedereen lelijk doet.
Kijk, daar heb je het alquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer uitgescholden
ja maar wat doe je dan ook in die weiquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ze ging me heul achtervolgen en loeien enzeaux![]()
Was eng
Stomme koequote:Op maandag 26 oktober 2009 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer uitgescholden
Ik liep natuurlijk niet in de wei, ik liep erlangs.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar wat doe je dan ook in die wei
Oeh, bedreiging.... of ze is verliefdquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik liep natuurlijk niet in de wei, ik liep erlangs.
En ze kwam helemaal vanuit het midden aan rennen.
En liep 30 meter met me mee aan haar kant van het hekje![]()
echte kalverliefde dus....aaaaahhhhhhhhhhhquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik liep natuurlijk niet in de wei, ik liep erlangs.
En ze kwam helemaal vanuit het midden aan rennen.
En liep 30 meter met me mee aan haar kant van het hekje![]()
in wat voor een achterland woon je dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, doe lollig.
Ik durf niet meer naar de supermarkt nu.
Ik loop altijd expres zo, frisse lucht is gezond enzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
in wat voor een achterland woon je dan?....moet je altijd langs die koe
wel iemand op zn bek klappen en niet langs een koe durvenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik loop altijd expres zo, frisse lucht is gezond enzo![]()
Maar nu durf ik dus niet meer
Het is een soort van touwtjequote:Op maandag 26 oktober 2009 15:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
wel iemand op zn bek klappen en niet langs een koe durven...ze komt vast niet door dat hek heen..tis vast een heel sterk hek.....toch?
Hoe liep het af?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
Ik heb me ook wel eens bedreigd gevoeld door een koe. Door een hele kudde. Compleet met stieren en die gingen heel dreigend op het wandelpad staan.
Van die langharige, met een pony voor de ogen.
Ik voel je, Ian!
niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb trouwens eigenlijk stiekem helemaal niemand geslagen
Zie je!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
Ik heb me ook wel eens bedreigd gevoeld door een koe. Door een hele kudde. Compleet met stieren en die gingen heel dreigend op het wandelpad staan.
Van die langharige, met een pony voor de ogen.
Ik voel je, Ian!
Nee, ik ben eigenlijk heul niet zo agressief ofzeauxquote:
We zijn maar omgelopenquote:
nu ja ik ben ook niet zo van het geweld hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik ben eigenlijk heul niet zo agressief ofzeaux![]()
Hij sloeg mij 2 keer en toen trok mijn gigantische maat hem bij me weg.
Die heeft 'm toen naar buiten geslingerd maar ook zonder verder te slaan ofzeaux.
Ik ben meer van het verbale geweld als het ware
ze kunnen idd ineens met zn alle richting jou denderen en eerlijk gezegd zou ik dan ook niet blij zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
We zijn maar omgelopen.
Ik was verblind door het knuffelige uiterlijk van die langharige beesten en wilde er eentje aaien. En die gaf me toen een soort van kopstoot in mijn zij (zachtjes, maar toch) en toen ging de rest van haar posse dreigend kijken vanaf het wandelpad.
Daarom heb ik vrienden die 2 meter lang zijn en 140 kilo wegenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
nu ja ik ben ook niet zo van het geweld hoor
dan begreep hij het gewoon niet....domme mensen gaan dan altijd slaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom heb ik vrienden die 2 meter lang zijn en 140 kilo wegen![]()
Mijn opmerking was trouwens gewoon leuk en van niveau.
Dat hij daar kwaad om werd sloeg uiteraard nergens op.
Ik ben te intelligent voor Duitsland.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan begreep hij het gewoon niet....domme mensen gaan dan altijd slaan
Duitslandquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben te intelligent voor Duitsland.![]()
Vanavond komt hij trouwens weer, hij gaat vast sorry zeggen
Ik laat me door vrijwel alles slaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis een schande...dat is ut.....dat jij je laat slaan door een Duitser
alles?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik laat me door vrijwel alles slaan.
Als ik terug ga lopen meppen ben ik net zo erg en kan ik er vervolgens niet over zeiken.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik laat me door vrijwel alles slaan.
Als ik terug ga lopen meppen ben ik net zo erg en kan ik er vervolgens niet over zeiken.
Ik zocht mijn peukenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:23 schreef Leandra het volgende:
Zit iedereen nou de vorige pagina te F5'en??
nee hoor....ik probeer ook nog wat aan mn huishouden tussendoor te doenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:23 schreef Leandra het volgende:
Zit iedereen nou de vorige pagina te F5'en??
De mijne zijn opquote:
Ah, nou snap ik wat er hier fout gaatquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee hoor....ik probeer ook nog wat aan mn huishouden tussendoor te doen
Ja... vertel mij watquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, huishouden.
Als je er nou gewoon geen bende van maakt hoef je vervolgens ook niet op te ruimen.
Pro-tip.
En als je nooit wat opvreet hoef je ook geen boodschappen te doen EN je valt kilo's af.quote:
ja maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, huishouden.
Als je er nou gewoon geen bende van maakt hoef je vervolgens ook niet op te ruimen.
Pro-tip.
Ja, en toen was ik weer eens begonnen..... en binnenkort maar weer stoppen dusquote:
Oh God, dus je bent eigenlijk bloedchagrijnig!?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en toen was ik weer eens begonnen..... en binnenkort maar weer stoppen dus
Ik heb vandaag nog maar 2 sigaretten gehad en loop al sinds vanmorgen 08.00 uur rond, dus het valt mee
Zit je nou gvd weer over m'n gewicht te zeuren?! Pisnichtquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En als je nooit wat opvreet hoef je ook geen boodschappen te doen EN je valt kilo's af.
Pro-tip #2
Niet slaan!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit je nou gvd weer over m'n gewicht te zeuren?! Pisnicht
Nee hoor, nog geen PMSquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh God, dus je bent eigenlijk bloedchagrijnig!?
Nee, voor je het weet val ik af van al dat slaan en dan heb je geen reden meer om over m'n dikke kont te zeurenquote:
Ik bespeur toch een toegenomen vorm van agressie in uw manier van posten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet val ik af van al dat slaan en dan heb je geen reden meer om over m'n dikke kont te zeuren
Nou ja, als ik zou slaan om die reden dan zou één tik op de billen uiteraard niet voldoende zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bespeur toch een toegenomen vorm van agressie in uw manier van posten.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, gaan we nou kinky lopen doen?
Godverdomme, weer niets.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik wist het![]()
![]()
Nee, duh, ik had het over een opvoedkundige tik op de billen
Het zit weer niet mee hè.....quote:
Lekker crea bea spelenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga lekker patat halen denk ik!
Bleeh helemaal geen zin in de ouderavond.
regent het bij jou ook zo??? dan is het nog veel ergerderquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga lekker patat halen denk ik!
Bleeh helemaal geen zin in de ouderavond.
Ja wrijf het er nog even in.quote:
haha...ik noem het de ene keer friet en dan weer patat.....overgehouden van het wonen in de randstadquote:
*naar het raam rent...quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
regent het bij jou ook zo??? dan is het nog veel ergerder
je zou een blije koe kunnen schilderen die blij huppeld richting haar nwe grote ware liefdequote:Op maandag 26 oktober 2009 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog even in.![]()
Even iets anders, ik heb een grood doek, oranje geverfd maar nu weet ik niet wat ik erop wil maken
Het is de bedoeling dat ik het ook echt op ga hangen, dus graag iets abstractersquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
je zou een blije koe kunnen schilderen die blij huppeld richting haar nwe grote ware liefde
Ik vond het een goed idee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik het ook echt op ga hangen, dus graag iets abstracters
Ik kan helemaal geen koeien schilderen, en daarnaast wil ik blauw en paars gebruiken.quote:
O.......nou je hebt fantasie genoeg....gooi verf met een abstracte beweging erop ( ik ben niet zo frubeligquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik het ook echt op ga hangen, dus graag iets abstracters
haha....ja natuurlijk gaat het dan nog goed met jequote:Op maandag 26 oktober 2009 17:53 schreef hondjes het volgende:
Vanmiddag toen we weer van de garage kwamen.pfff . krijg wat van garages..maar goed
stond er een namaak koe op een balkon , derde verdieping, ergens onderweg...
en eigenlijk, was het nog best een leuk gezicht...![]()
gaat het wel goed met me,,dat ik nu al een namaak koe op een balkon leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |