Wanneer mocht je nu naar de DA, kwart over 2?quote:
Ik had net ge-editquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wanneer mocht je nu naar de DA, kwart over 2?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:10 schreef Pagan het volgende:
Kijk, daar zijn ze weer. Laat Greys het zware werk maar weer opknappen!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:14 schreef Muis006 het volgende:
Grees, ik had net knakworst met curry!
Hij was lekker stevig.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:13 schreef Greys het volgende:
Even een [/img] teveel in de OP bij de avatars verwijderd. Ook in de wiki.
Nu weer snel weer aan het werk.
Oh Loveless, ik heb het ook in de wikigeschiedenis gezet.
Gotta love me!
OOOOOOOOOOOOHHH, WAT ERG OHOHquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik had net een hamburger van de mac want ik kwam nergens anders langs
Oeh, lekkah! Knakte hij goed mop?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:14 schreef Muis006 het volgende:
Grees, ik had net knakworst met curry!
Hij was lekker stevig.
quote:
Whutquote:
Ohhh lekker! En baggerlunch inderdaad, want ik had ook een half stokbrood met tomatenpestoquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh volgens mij is het vandaag dan nationale baggerlunch dag![]()
Ik heb ook nog een stuk appeltaart van gisteren
Kijk eens boven je. Ik ben heul braaf. Elke dag hier trouwens. Wij kunnen elk beleg krijgen wat we willen maar iets anders dan brood of crackers is er niet om mee te beleggen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh volgens mij is het vandaag dan nationale baggerlunch dag![]()
Ik heb ook nog een stuk appeltaart van gisteren
Mooi kleurtje hé die fiesta (spuit 11 in de bochtquote:
Forbiddenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/4eb67a37_katpowned.gif
Euhmmm niet mijn kleurtje zeg maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi kleurtje hé die fiesta (spuit 11 in de bocht)
Hier doettie 't gewoon?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /mediabase/foto/4eb67a37_katpowned.gif on this server.
Hihi MrL vertikt het ook ermee te rijdenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Euhmmm niet mijn kleurtje zeg maar![]()
[..]
Prima. Net heerlijk nog ff erbij gelegen in bed. Da's ook voor het eerst. Volgens mij ben ik ook enthousiast bezig om het bioritme van dat arme beest te slopen.quote:
Welnee; poezen zijn nachtdierenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:58 schreef JJH het volgende:
Prima. Net heerlijk nog ff erbij gelegen in bed. Da's ook voor het eerst. Volgens mij ben ik ook enthousiast bezig om het bioritme van dat arme beest te slopen.
* stilquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:01 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
Ja, dat was dus voor het eerst. Ik zet dan altijd wel de slaapkamerdeur open, en dat ziet ze anders als een uitnodiging om te spelen. Met als gevolg dat ze als een onbenul door die slaapkamer heen gaat vliegen. Nu viel dat dus mee en op een gegeven moment lag ze lekker opgerold op het dekbed.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:01 schreef Morretje het volgende:
Blijft ze ook lekker liggen dan JJH?
Ik had afgelopen vrijdag (verder alleen..) de kat meegenomen naar boven, en ze kroop zelf onder het dekbed, en nestelde zich tegen me aan.. Maar toen ik 's ochtends weer wakker werd lag ze mooi weer beneden in d'r mandje tegen de verwarming.
Die van mij leeft als ik wakker/thuis ben heb ik wel eens het idee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welnee; poezen zijn nachtdieren
(nou ja, behalve de onze)
Die van ons ook; dan is de kans op voer het grootstquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:06 schreef JJH het volgende:
Die van mij leeft als ik wakker/thuis ben heb ik wel eens het idee.
Ze passen zich wel beetje aan heb ik het idee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Die van mij leeft als ik wakker/thuis ben heb ik wel eens het idee.
Zou dat het zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die van ons ook; dan is de kans op voer het grootst
Heerlijk die naieviteitquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze passen zich wel beetje aan heb ik het idee.
Als ik een uberluie zondag heb ofzo ligt Mips vaak ook de hele dag in d'r mandje, of in de vensterbank ofzo. Terwijl als ik actief bezig ben vliegt dat beest ook het hele huis door
Liefde gaat door de maagquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heerlijk die naieviteit. In (de kat z'n) werkelijkheid heb jij maar te luieren als de kat het rustig wil hebben en mag je actief zijn als de kat dat ook is :p
OT: ozzewosshad ik ook bij de lunch
Ik denk dat ik een kitten van nog geen 6 maandjes en een kilo'tje of 2 á 3 wel kan hebbenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heerlijk die naieviteit. In (de kat z'n) werkelijkheid heb jij maar te luieren als de kat het rustig wil hebben en mag je actief zijn als de kat dat ook is :p
OT: ozzewosshad ik ook bij de lunch
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een kitten van nog geen 6 maandjes en een kilo'tje of 2 á 3 wel kan hebben
Mijn kat mag eik alleen in de woonkamer met open keuken, dus daar struikel je altijd overquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:23 schreef Phaidra het volgende:
Sinds we iets groter wonen, zien we de katten toch een stuk minder. Vanochtend toen ik opstond heb ik zelfs helemaal geen poes gespot. Liggen ze natuurlijk in een andere kamer te maffen
. Gedag zeggen is dan veul te veel moeite!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Nee hoor, je bent personeel
Jammer dat er geenPI is.
Ik krijg altijd jeuk van die opmerkingquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Zo maar eens vragen of ik dan wel schnitzel mag eten vanavond
Zo was dat in het vorige huis dus ook ja! Maar nu we meer ruimte hebben, staan eten en kattenbak in 1 van de slaapkamers (de luxe!) en ze kunnen ook nog op de vide zitten, dus plekjes te over om je personeel te ontlopenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn kat mag eik alleen in de woonkamer met open keuken, dus daar struikel je altijd over
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk van die opmerking![]()
[..]
![]()
Die lusten de katten natuurlijk ook graag, dus kijk maar uit!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Zo maar eens vragen of ik dan wel schnitzel mag eten vanavond
Daarom, maar alleen groente is zo saai. Vis is natuurlijk ook geen optie verder.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die lusten de katten natuurlijk ook graag, dus kijk maar uit!
Kipschnitzel of échte schnitzel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die lusten de katten natuurlijk ook graag, dus kijk maar uit!
Ah ja. Hier is t wat lastiger omdat je vanaf de bovenverdieping gelijk in de gang met voordeur komt. Dus als de kat boven zou zijn zou hij zo kunnen ontsnappenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zo was dat in het vorige huis dus ook ja! Maar nu we meer ruimte hebben, staan eten en kattenbak in 1 van de slaapkamers (de luxe!) en ze kunnen ook nog op de vide zitten, dus plekjes te over om je personeel te ontlopen.
Wat is dat nu voor nepkat, groentenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:31 schreef Phaidra het volgende:
1 van onze katten lust ook heel graag rauwe groenten en aardappelen, dan blijft er helemaal niks meer over.
Ze mochten gister een lamsboutje afkluiven, je had ze moeten zien!
Ja hahaha, briljant hè. Beetje jammer dat fok nergens genoemd wordt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
Politie houdt bedreigers trampersoneel aan
Die 'gangsters' die in YouTube filmpjes FOK!-users hadden bedreigd omdat er in een topic om hun Hyves werd gelachen
Neequote:Op maandag 26 oktober 2009 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor nepkat, groenten.
[..]
Ja hahaha, briljant hè. Beetje jammer dat fok nergens genoemd wordt.
Vervelend voor 'm zegquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Weer terug, niet bijgelezen...solly![]()
Baloe heeft een enorme ontsteking onder z'n kies, een gat van bijna 1 cm doorsnee.
Hij had ook 40C koorts, dus die voelt zich echt niet lekker....arm beest.
AB-spuit + koortsremmende spuit gehad en een kuurtje Amoxi mee en woensdag terugkomen.
Is het dan te weinig opgeknapt dan moet ze operatief open maken om te kijken of er mss nog iets in zit.
En nu omkleden en 500 griepspuiten zetten
Dat hebben wij ons ook wel eens afgevraagdquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor nepkat, groenten.
Aggos, het arme beestje! Beterschap, hopelijk slaat de AB heel snel aan!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe heeft een enorme ontsteking onder z'n kies, een gat van bijna 1 cm doorsnee.
AB-spuit + koortsremmende spuit gehad en een kuurtje Amoxi mee en woensdag terugkomen.
Is het dan te weinig opgeknapt dan moet ze operatief open maken om te kijken of er mss nog iets in zit.
ff je eigen ego strelen hè.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee![]()
Terwijl dat dat de reden was dat ze die filmpjes hadden gemaakt. Die RET onzin was maar 'bijzaak' in die filmpjes volgens mij.
't zijn overigens buurtgenoten van me
quote:Met dank aan Loveless85 voor de submit.
Oh nou zeg, die zal zich inderdaad wel knap lullig voelenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
*Belt 0900-TUIG. "Jullie zijn er één vergeten!"quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en ff de homies uit m'n hood pluggen
Oef Ingetje werkse dan!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme bloequote:Op maandag 26 oktober 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zielig; zal het beestje een pijn hebbenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Rotterdam-Zuid jwaidsquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
*Belt 0900-TUIG. "Jullie zijn er één vergeten!"![]()
Woon jij dan in zo'n slechte buurt?
Klopt, om snel weg te komen bij calamiteitquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:45 schreef Ml-etje het volgende:
Ll weet jij waarom dat achteruit inparkeren bij de Shell is?
Omdat men dan sneller het terrein af kan? (vragen we ons hier een beetje af nadat ik begon te grinniken)
Da's wel zielig inderdaad. Beterschap aan Baloe, en werk ze!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:51 schreef Ingetje79 het volgende:
ff een stinkend likje namens Baloe voor de beterschapswensen![]()
Hij moet zich idd snel beter gaan voelen, nu mauwt ie de hele tijd alsof ie wil zeggen WTF is mij nou weer overkomen![]()
Nu wegggg....tot later!
Goed plan...quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:15 schreef Ml-etje het volgende:
Ga eens opruimen en naar huis en dan duimen dat ik wat wakkerder wordt om te schilderen vanaaf.
ZO geen zin.
Ga je stagelopen??????quote:
quote:
En dan gewoon al 2x vandaag heaquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Da's iets heel anders idd. Maar gezien jouw recente medische ontwikkeling, is het wel een jompel waard!
Nog beterquote:
Maar Greys, ga je nou bestellen of niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
Zie, als je boven de 15 euro bestelt krijg je die 15 euro dus NIET als korting.
Naaiers!
Wel dom, lopen ze ook nog extra inkomsten mee mis.
Gratis eten voor iedereen met internet
2 kapsalon hierquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
Wat kun je voor 15 euro krijgen, twee broodjes of een zak patat?
Ik kan een sparerib- of kippepoten menu bestellen voor 14,75.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar Greys, ga je nou bestellen of niet?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan een sparerib- of kippepoten menu bestellen voor 14,75.
Bezorgkosten gratis. Dus dan blijf ik onder de 15 euro.
Maar ik vind het zo pauperig als die kerel dan aan de deur komt![]()
Dus ik geloof dat ik het maar niet doe.
Als ik méér had kunnen bestellen, dan wel! Hoezo raar brein, dat van mij
Oh, ik zou het doen. En dan iets kiezen wat je nog nooit gehad hebtquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
Kijk Haar, ik kan nog best wat bestellen voor 15 euro
http://www.thuisbezorgd.nl/spare-rib-express-zoetermeer
Dan krijg je op gegeven moment een tcp-session timeout waarna de client opnieuw verbinding moet maken, wat dan niet lukt omdat de server dan wel overbelast isquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:58 schreef Ynske het volgende:
joh gewoon proberen
smiddags scherm al open zetten met de bestelling zodat je alleen nog hoeft te bevestigen
n uur van t evoren werkt iig welquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan krijg je op gegeven moment een tcp-session timeout waarna de client opnieuw verbinding moet maken, wat dan niet lukt omdat de server dan wel overbelast is
Of een taalmaniakquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:12 schreef Barbaaf het volgende:
Oh-oh, je vriendje blijkt een spinnenhater te zijn, zeg er 'ns wat van: Vieze spinnen
gratis eten jaquote:
Eerappels heet dat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:21 schreef Muis006 het volgende:
Eten.
Vanavond gebakken erpels, rode kool en tartaar
Oh thanks, schrijf ik even op.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:27 schreef nokwanda het volgende:
@Hara, geen idee wat filosofie op havo-niveau is,maar wat misschien leuk is, is om "De Wereld van Sofie" te lezen. Leest lekker en je krijgt een impressie van het hele vak filosofie op een leuke manier.
Nee?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:36 schreef Muis006 het volgende:
Hara, had je mijn antwoord in het vorige topic nog gelezen?
thuisbezorgd.nl van 19.00 tot 19.09 uurquote:
Dat komt kut uit. Tegen die tijd heb ik geen tijd om te wachten op eten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
thuisbezorgd.nl van 19.00 tot 19.09 uur
Je moet het dan bestellen, waarschijnlijk kan je het zoals altijd wel later laten bezorgenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat komt kut uit. Tegen die tijd heb ik geen tijd om te wachten op eten.
Ja, na achten en dan naar het station toe laten komen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet het dan bestellen, waarschijnlijk kan je het zoals altijd wel later laten bezorgen
Zien!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:10 schreef Harajuku. het volgende:
En mn customized shirt is vandaag in mijn brievenbus gevallen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb het even overwogen maar ik wil niet bekend staan als "dat mens met die chilisaus"
Ik heb deze bij Zazzle gedaan. Kortingscode 10%, 3.20 verzendkosten en verder ligt het aan welk shirt je kiest en wat je erop zet. Die van mij wasquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
Haar, skinny bitch met tieten!
En: leuk shirt!
je hebt een meissie goede vrouw die voor je kookt en zorgt nodigquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:08 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb honger, maar totaal geen energie vandaag... wie komt hier effe voor me koken?
You offering?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je hebt een meissie goede vrouw die voor je kookt en zorgt nodig
Goedgekeurd. Kom maar brengen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
Zo![]()
Schnitzeltje klaar, krieltjes erbij, champignons, paprika en prei erbij
www.thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:08 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb honger, maar totaal geen energie vandaag... wie komt hier effe voor me koken?
Ik hou niet van pizza, en alle andere bezorgen niet in mijn regioquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl
www.justeat.nl
www.dominos.nl
www.bezorgbeer.nl
www.newyorkpizza.nl
Maar je tokus mag ie wel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
m'n tokus voor je![]()
Ik heb de hele dag nog niet gegeten, dus niemand komt nu aan m'n eten![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
m'n tokus voor je![]()
Ik heb de hele dag nog niet gegeten, dus niemand komt nu aan m'n eten![]()
Worden een paar tieten (in een zeer fraai shirt) gepost en jij laat je ook weer zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:01 schreef MrSubtle het volgende:
Leuk shirt Hara
Hoi allemaalhoe is 't hier?
I offer only advicequote:
Ja, daar kijk je van op he?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar je tokus mag ie wel?Dat had ik nou niet achter je gezocht Ll. Maar zo zie je maar: jekunt iemand wel voor de kop kijken, maar niet erin.
Denk niet dat hier posten gaat helpenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:18 schreef MrSubtle het volgende:
We dwalen af, ik heb nog steeds honger namelijk
Nadat ik klaar ben met etenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar je tokus mag ie wel?Dat had ik nou niet achter je gezocht Ll. Maar zo zie je maar: jekunt iemand wel voor de kop kijken, maar niet erin.
Balen dat je niet van aziatisch houdtquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:18 schreef MrSubtle het volgende:
We dwalen af, ik heb nog steeds honger namelijk
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:17 schreef Barbaaf het volgende:
Worden een paar tieten (in een zeer fraai shirt) gepost en jij laat je ook weer zien![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, daar kijk je van op he?
Snap nu ook de fascinatie voor de smiley met het roze handtasje
( Ll)
Ik vind Aziatisch eten prima hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Balen dat je niet van aziatisch houdt
En deze turken rapen die kastanjes en walnoten gewoon, Nederland staat er vol mee. In de herfst zie je in de Emmerdennen enorm veel hoofddoekjes gebukt staan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:37 schreef Ynske het volgende:
turkse winkeltjes zijn toch nog ergens goed voor, n halve kilo kastanjes en n halve kilo walnoten voor 2 euro
Oh daar zou ik ook wel trek in hebben, dat heb ik al laaaaaaaang niet meer opquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:05 schreef nokwanda het volgende:
Hier ook nasi vandaag. Surinaamse nasi van de overkant
Geen zin om te koken gister, en zoveel over dat we er vandaag nog volop van eten.
Ik merk hetquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk niet dat hier posten gaat helpen
Zeg Ll als je nu nog eens niet eet, er zit een leuke eettent bij de sportschool (healthcity oid).quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nadat ik klaar ben met eten![]()
En spreekwoordelijk eh!
Hihihihi ik heb zelf nog niet gegeten dusquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik merk hetik hoopte dat iemand eten zou willen komen brengen uit schuldgevoel, maar het valt vies tegen
Ik ben nog niet eens thuis, bel de chinees maar gewoonquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik merk hetik hoopte dat iemand eten zou willen komen brengen uit schuldgevoel, maar het valt vies tegen
Oh dat wist ik niet nee, ik weiger meestal te eten in ons bedrijfsrestaurant, dus ik wilde wat uit de automaat trekken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg Ll als je nu nog eens niet eet, er zit een leuke eettent bij de sportschool (healthcity oid).
Kun je heel handy in je pauze lunchen.
Een boete in de maastunnel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet nee, ik weiger meestal te eten in ons bedrijfsrestaurant, dus ik wilde wat uit de automaat trekken.
MAAR DAT BLEEF HANGEN![]()
![]()
![]()
En de automaten-meneer was nergens te bekennen en het was mn laatste kleingeld![]()
Wel nog de polizei geowned. Toen ik vanochtend met 70 ze voorbij knalde waren ze d'r flitsding aan het opbouwen aan de tegemoetkomende zijde. Dus op de terugweg net daar braaf met 45 voorbij![]()
En na boodschappen nog een keer braaf met 45 voorbij![]()
Geeft toch een beetje genoegdoening voor die kutboete in de Maastunnel
Even zwaaien hè.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet nee, ik weiger meestal te eten in ons bedrijfsrestaurant, dus ik wilde wat uit de automaat trekken.
MAAR DAT BLEEF HANGEN![]()
![]()
![]()
En de automaten-meneer was nergens te bekennen en het was mn laatste kleingeld![]()
Wel nog de polizei geowned. Toen ik vanochtend met 70 ze voorbij knalde waren ze d'r flitsding aan het opbouwen aan de tegemoetkomende zijde. Dus op de terugweg net daar braaf met 45 voorbij![]()
En na boodschappen nog een keer braaf met 45 voorbij![]()
Geeft toch een beetje genoegdoening voor die kutboete in de Maastunnel
Tis klein, saai, en altijd dezelfde troepquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een boete in de maastunnel?dom! dat weet ik zelfs...
Maarehh dat post je dan niet even hier dat ergens in de buurt een flitser staat..lekker sociaaaaal
Wat is er mis met dat restaurant?
Enne wat ze serveren bij dat tentje ismega voor normale prijzen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar zou ik ook wel trek in hebben, dat heb ik al laaaaaaaang niet meer op
Oh ok zover geraak ik niet eens (heb nogal last van een zware rechtervoet dus maakte me al iets zorgen).quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis klein, saai, en altijd dezelfde troep![]()
En de flitser was nog in Zuid![]()
Ende
boete
in
de
maastunnel
was
de
derde
in
een
halfjaar
Ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis klein, saai, en altijd dezelfde troep![]()
En de flitser was nog in Zuid![]()
Ende
boete
in
de
maastunnel
was
de
derde
in
een
halfjaar
Ik moet wel ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je woont op jezelf toch![]()
Das toch niet zo'n mijlpaal dan
Daar rijd ik wel braaf 50 altijdquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ok zover geraak ik niet eens (heb nogal last van een zware rechtervoet dus maakte me al iets zorgen).
Jeetje 3x al!
Heb het op 1x op de maasboulevard weten te houden tot nog toe.
Misschien kan je een pact sluiten met Subtle, als hij de boodschappen doet dat jij kookt ofzo?quote:
Ik ben z'n slaafje niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien kan je een pact sluiten met Subtle, als hij de boodschappen doet dat jij kookt ofzo?
Nee, maar jij hoeft dan geen boodschappen te doen, en hij niet te koken.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En wat doe jij dan hier? Nou? NOU? NOU!?
[..]![]()
Nou, ik zit hier al de hele dag te woggenwerkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Awww... kom maar hier koken danquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nou, ik zit hier al de hele dag te woggenwerken
Mijn laatste was anderhalf jaar geleden (5km te hard) en die daarvoor was in 2002 (ook 5 km te hard). Ja ja, ik scheur wat afquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:31 schreef JJH het volgende:
Ikheb
al
bijna
een
jaar
geen
boetes
gehad.
Bekijk 't maar, magnetron maaltijden FTW ben meestal pas tegen 20:00 thuis, no way dat ik dan nog ga kokenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Awww... kom maar hier koken dan
(en doe meteen boodschappen, creme fraiche en het zout is op)
I wish toch hè.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
Haar, skinny bitch met tieten!
Hoe?
Wat?
Waar?
En: leuk shirt!
Nou, nee, ik deed m alleen maar customizen.quote:
Nou, hoe je het dan doet weet ik niet, maar op die foto zie je er slank uit!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I wish toch hè.
Ik heb zo zitten lachen toen ik dat shirt aan het maken was
De dino zijn vrienden zijn dood, ík heb er nog wel een paar. Of vind jij dat ik op een Apatosaurus lijk of zo?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, hoe je het dan doet weet ik niet, maar op die foto zie je er slank uit!
En wel jammer dat we nu weten dat je ons allemaal niet tot je vrienden rekent
Idd Hara niets mis mee toch?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, hoe je het dan doet weet ik niet, maar op die foto zie je er slank uit!
En wel jammer dat we nu weten dat je ons allemaal niet tot je vrienden rekent
Zal wel iets vertekenen dan, want zoveel kilo's in zo weinig tijd kwijtraken, dat kan niet hè.quote:
Ja!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De dino zijn vrienden zijn dood, ík heb er nog wel een paar. Of vind jij dat ik op een Apatosaurus lijk of zo?
Daarna nog even doorgedramd wannéér dat dan op de site komt te staan aangezien de actie morgen al is.quote:Geachte mevrouw,
De voorwaarden van de actie verschijnen nog op onze website.
Daarin zal duidelijk vermeld staan wat de actie precies in houd en
of er eventueel met 15 euro korting besteld kan worden.
Hoogachtend
Floor
Thuisbezorgd.NL
Toch netjes dat ze zo snel reageren!quote:Geachte mevrouw,
De actievoorwaarden komen morgen online te staan.
Er kan niet met 15 euro korting besteld worden. Wel kan iemand een bestelling plaatsen voor 15 euro (incl. bezorgkosten) en daarna een aparte bestelling plaatsen voor de resterende gerechten.
Met vriendelijke groet,
Gerard
Thuisbezorgd.NL
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:14 schreef Pagan het volgende:
Hier al 8 1/2 jaar geen snelheidsboete gehad, en die laatste was 53 waar je 50 mocht. Ik heb de man gecomplimenteerd met zijn waardevolle bijdrage aan een veiliger verkeer.
Enne, bal gehakt, rode bietjes salade en een gekookt piepertje erbij.
Netjes!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:14 schreef Pagan het volgende:
Hier al 8 1/2 jaar geen snelheidsboete gehad, en die laatste was 53 waar je 50 mocht. Ik heb de man gecomplimenteerd met zijn waardevolle bijdrage aan een veiliger verkeer.
Enne, bal gehakt, rode bietjes salade en een gekookt piepertje erbij.
Waar zitten die kilo's dan? Bij the boobs zoals Greys dat zo leuk zegt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zal wel iets vertekenen dan, want zoveel kilo's in zo weinig tijd kwijtraken, dat kan niet hè.
Waarom verbaasd mij dat niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
Oh, dat onduidelijke gedoe met die gratis 15 euro aan eten.
Ik als regelteef heb me er even tegenaan bemoeid en heb gemaild
Hoe dat werkt als je meer dan 15 euro wilt bestellen, dat ze dat wel duidelijk op de site moeten zetten omdat het anders eerder slechte reclame is dan goede reclame, als blijkt dat die mensen aan de deur gewoon alles moeten betalen.
Hier het eerste antwoord:
[..]
Daarna nog even doorgedramd wannéér dat dan op de site komt te staan aangezien de actie morgen al is.
Toen ging Gerard zich er mee bemoeien:
[..]
Toch netjes dat ze zo snel reageren!![]()
Dan is het maar duidelijk.
Daar óókquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar zitten die kilo's dan? Bij the boobs zoals Greys dat zo leuk zegt?
Mooi dat complimentjequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:14 schreef Pagan het volgende:
quote:
Ik vond het gewoon sneu als mensen aan de deur ineens toch het hele bedrag moeten betalen als ze voor 18 euro bestellen ipv 15. Want dat is dus wel zo. En nu weten ze dat tenminste in het Gratis Eten topicquote:
Ik ben heul niet bang voor spinnenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:09 schreef Greys het volgende:
Ik moest maar niet met MrSubtle trouwen zie ik, want die durft geen spinnen te vangen voor me![]()
En wat betreft eten: ik geloof dat ik maar iets frituur![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Je zou maar voor 15,05 bestellen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon sneu als mensen aan de deur ineens toch het hele bedrag moeten betalen als ze voor 18 euro bestellen ipv 15. Want dat is dus wel zo. En nu weten ze dat tenminste in het Gratis Eten topic
/watje
Ik denk dat ie met 'netjes' bedoelde 'netjes dat je al zo lang geen bekeuring hebt gehad'.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
als je het niet hebt over de menukeuze dan hoop ik toch dat het sarcasme je niet ontgaat
Nee, het feit dat de laatste boete van 8 jaar geleden is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
als je het niet hebt over de menukeuze dan hoop ik toch dat het sarcasme je niet ontgaat
Ow ok het stuk dat we zagen was prima in orde hoor dus het koe-deel zal elders zittenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar óók. Maar de mensen die me bij de asielactie gezien hebben weten wel beter. Daarna kwam ik er zelf achter wat voor ik koe ik geworden ben
.Balg van hier tot yesterday.
Ging dat maar zo snel weg
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, het feit dat de laatste boete van 8 jaar geleden is.
(Ik zie nu hoe jij mijn reactie laas.Veeg me op
)
Jij bent te goed voor deze wereld!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon sneu als mensen aan de deur ineens toch het hele bedrag moeten betalen als ze voor 18 euro bestellen ipv 15. Want dat is dus wel zo. En nu weten ze dat tenminste in het Gratis Eten topic
/watje
Greys is goed bezig!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
/watje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben heul niet bang voor spinnendus ik haal ze wel voor je weg hoor
Oh ik ben echt als de dood voor spinnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bungeejumpen? Geen punt.
Muizen of ratten? Ik til ze zo op.
Maar spinnen. Argggggh. Ik controleer elke avond de slaapkamer (ja, ook onder het dekbed) voordat ik ga slapen, ook al heeft er in 5 jaar geen spin in de slaapkamer gezeten.
Wel een keertje zo'n hele grote huisspin die door de woonkamer galoppeerde. Echt, je hoorde hem stampen gewoon en als er zand in mijn woonkamer lag had hij een stofwolk achter zich aan gehad, zo hard rende hij en zo groot was hij
Ik zal zo nog even showen welke oplossing ik ooit had toen er een spin in mijn gootsteen zat en er verder niemand thuis was om die weg te halen. Of had je dat al eens gezienJa nou, precies!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je zou maar voor 15,05 bestellen.
En @JJH, ik ben niet te goed voor deze wereld, ik ben gewoon een bemoeialIk ben net thuis!quote:
Heb nog niet eens gegeten. Dus nog heeeeeeel even geduld
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
Greys heeft gewoon een lijstje met vragen gemaild.
heeft gewoon een lijstje met vragen
gewoon een lijstje met
een lijstje
lijstje
LIJSTJEIk geil op lijstjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nee, ik heb geen lijstje gemaild.
DAMN! Gemiste kans
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Deze? Ik zie niets?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:30 schreef MrSubtle het volgende:
Sorry, deze moet ik even delen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, het feit dat de laatste boete van 8 jaar geleden is.
(Ik zie nu hoe jij mijn reactie laas.Veeg me op
)
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:30 schreef MrSubtle het volgende:
Sorry, deze moet ik even delen
[ afbeelding ]
Ik was er vroeger dus ook heel bang voor.. en net als jij, letterlijk nergens bang voor... maar als de dood voor spinnenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben echt als de dood voor spinnen.
Bungeejumpen? Geen punt.
Maar spinnen. Argggggh. Ik controleer elke avond de slaapkamer (ja, ook onder het dekbed) voordat ik ga slapen, ook al heeft er in 5 jaar geen spin in de slaapkamer gezeten.
Wel een keertje zo'n hele grote huisspin die door de woonkamer galoppeerde. Echt, je hoorde hem stampen gewoon en als er zand in mijn woonkamer lag had hij een stofwolk achter zich aan gehad, zo hard rende hij en zo groot was hij
Jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha die deed ik ook vanmiddag, toen ook niemand 'm zien.
tis de kat met kussen toch?
Je kent me te goedquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ben echt als de dood voor spinnen.
Bungeejumpen? Geen punt.
Ik zal zo nog even showen welke oplossing ik ooit had toen er een spin in mijn gootsteen zat en er verder niemand thuis was om die weg te halen. Of had je dat al eens gezien
[..]
Ja nou, precies!
En @JJH, ik ben niet te goed voor deze wereld, ik ben gewoon een bemoeial
[..]
Ik ben net thuis!
Heb nog niet eens gegeten. Dus nog heeeeeeel even geduld
Oud, maar leuk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/680521/4eb67a37/lolcat_pwnt.html
Die dus
OH MY GODquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kent me te goed
(Of ik val te vaak in herhaling, dat kan ook)
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
De briljante oplossing: een glas er overheen en een meloen er bovenop, want stel dat ie sterk genoeg is om het glas om te duwen.... nou... dan heb je toch mooiiii een probleem!
[ afbeelding ]
Ja, en d'r eigen nasi! Neem een voorbeeld aan haar.quote:
Greysquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kent me te goed
De briljante oplossing: een glas er overheen en een meloen er bovenop, want stel dat ie sterk genoeg is om het glas om te duwen.... nou... dan heb je toch mooiiii een probleem!
[ afbeelding ]
Ik moest toch wel een heel erg klein beetje schaterlachen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kent me te goed
[ afbeelding ]
Eerst dit ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/680521/4eb67a37/lolcat_pwnt.html
Die dus
Heeequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, en d'r eigen nasi! Neem een voorbeeld aan haar.
Die is ook wel flink..maaruh wat heb je daarna gedaan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kent me te goed
[ afbeelding ]
Ah, ja? Da's wel zielig ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Eerst dit iktoen keek ik hem nog eens en realiseerde ik me dat het vooropgezet was en dat hij met zijn hoofdje tegen die plank knalt
![]()
Ik zie nu die plank pasquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Eerst dit iktoen keek ik hem nog eens en realiseerde ik me dat het vooropgezet was en dat hij met zijn hoofdje tegen die plank knalt
![]()
Het is een spinquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
Jullie lachen nou wel, maar ik krijg serieus de rillingen als ik alleen al naar die foto kijk met dat monster onder dat glas. Hij ziet er toch gewoon sterk genoeg uit om het plastic glas om te duwen?Eerlijk zijn! Jawel!
@Nok, OMGEen dode spin in je doos. Een grotere nachtmerrie kan ik me niet bedenken!
Nou ja, misschien een levende spin in je doos.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Hmm ja het hondje hier ook hoor maarja..quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, ja? Da's wel zielig ja.
Maar mijn kat doet ook wel eens wat stoms wat gewoon zeer moet doen.
Hoe zou die dat dan moeten doen? Ik vind het een heul knappe spin als het hem lukt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
Jullie lachen nou wel, maar ik krijg serieus de rillingen als ik alleen al naar die foto kijk met dat monster onder dat glas. Hij ziet er toch gewoon sterk genoeg uit om het plastic glas om te duwen?Eerlijk zijn! Jawel!
@Nok, OMGEen dode spin in je doos. Een grotere nachtmerrie kan ik me niet bedenken!
Nou ja, misschien een levende spin in je doos.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Geef het maar toe je hebt gewoon niet goed gekekenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie nu die plank pas![]()
![]()
Crappy kwaliteit filmpje
En dat dus!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een spin![]()
Die duwt echt niet zo een glas omver, heeft geen stofwolken achter hem als hij rent, en laat het huis niet trillen
Net zo lang gewacht tot er iemand thuis kwamquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die is ook wel flink..maaruh wat heb je daarna gedaan?
Nietusquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geef het maar toe je hebt gewoon niet goed gekeken
SRSLY GREYS, HET IS EEN BEEST VAN 10 GRAM EN 5CM GROOT OFZOquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Net zo lang gewacht tot er iemand thuis kwam
Dit was tussen de middag. 's Middags moest ik werken. En mijn grootste angst was dus dat als ik thuis zou komen dat 't glas dan omver zou liggen en die spin weg was. Dan had ik mijn huis te koop moeten zetten
Halloquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een spin![]()
Die duwt echt niet zo een glas omver, heeft geen stofwolken achter hem als hij rent, en laat het huis niet trillen
Volgende keer bel ik jouquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SRSLY GREYS, HET IS EEN BEEST VAN 10 GRAM EN 5CM GROOT OFZO
Laat boor het opeten
Gekkiequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Net zo lang gewacht tot er iemand thuis kwam
Dit was tussen de middag. 's Middags moest ik werken. En mijn grootste angst was dus dat als ik thuis zou komen dat 't glas dan omver zou liggen en die spin weg was. Dan had ik mijn huis te koop moeten zetten
Ja want zo'n spinnetje maakt dat glas topzwaar, en dan is die dikke bodem natuurlijk niksquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hallo![]()
Er rent hier ook een grote mossel over de bodem van de vijver![]()
Ik kijk nergens meer van op![]()
(Maar seriously... als ie aan de binnenkant van dat glas omhoog wilde kruipen *brrrrrrrr* dan had dat glas best om kunnen vallen)
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nietus![]()
Ik ben al die gedownloade () HD films gewend.
Ja, dat klinkt idd lekker!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heeeik heb net zalm in de oven gemaakt, met rijst, pittige kroepoek, afbakbroodjes, etc ... het was heeeerlijk
![]()
![]()
met of zonder poten?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
En VIJF CENTIMETER, da's gróót hoor, voor een spin!
@Hara, liedje geluisterd. Ik vind het te dramatisch
En jammer dat de eerste zin eindigt op 'eyes' en de tweede zin ook
Ik weigerquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmmm toch niet eff naar de opticien???
En heel hard bovenin gaan zitten wiebelen zeker.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hallo![]()
Er rent hier ook een grote mossel over de bodem van de vijver![]()
Ik kijk nergens meer van op![]()
(Maar seriously... als ie aan de binnenkant van dat glas omhoog wilde kruipen *brrrrrrrr* dan had dat glas best om kunnen vallen)
deze vind je dan ook stom zeker?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
En VIJF CENTIMETER, da's gróót hoor, voor een spin!
@Hara, liedje geluisterd. Ik vind het te dramatisch
En jammer dat de eerste zin eindigt op 'eyes' en de tweede zin ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |