Wanneer mocht je nu naar de DA, kwart over 2?quote:
Ik had net ge-editquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wanneer mocht je nu naar de DA, kwart over 2?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:10 schreef Pagan het volgende:
Kijk, daar zijn ze weer. Laat Greys het zware werk maar weer opknappen!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:14 schreef Muis006 het volgende:
Grees, ik had net knakworst met curry!
Hij was lekker stevig.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:13 schreef Greys het volgende:
Even een [/img] teveel in de OP bij de avatars verwijderd. Ook in de wiki.
Nu weer snel weer aan het werk.
Oh Loveless, ik heb het ook in de wikigeschiedenis gezet.
Gotta love me!
OOOOOOOOOOOOHHH, WAT ERG OHOHquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik had net een hamburger van de mac want ik kwam nergens anders langs
Oeh, lekkah! Knakte hij goed mop?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:14 schreef Muis006 het volgende:
Grees, ik had net knakworst met curry!
Hij was lekker stevig.
quote:
Whutquote:
Ohhh lekker! En baggerlunch inderdaad, want ik had ook een half stokbrood met tomatenpestoquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh volgens mij is het vandaag dan nationale baggerlunch dag![]()
Ik heb ook nog een stuk appeltaart van gisteren
Kijk eens boven je. Ik ben heul braaf. Elke dag hier trouwens. Wij kunnen elk beleg krijgen wat we willen maar iets anders dan brood of crackers is er niet om mee te beleggen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh volgens mij is het vandaag dan nationale baggerlunch dag![]()
Ik heb ook nog een stuk appeltaart van gisteren
Mooi kleurtje hé die fiesta (spuit 11 in de bochtquote:
Forbiddenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/4eb67a37_katpowned.gif
Euhmmm niet mijn kleurtje zeg maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi kleurtje hé die fiesta (spuit 11 in de bocht)
Hier doettie 't gewoon?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /mediabase/foto/4eb67a37_katpowned.gif on this server.
Hihi MrL vertikt het ook ermee te rijdenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Euhmmm niet mijn kleurtje zeg maar![]()
[..]
Prima. Net heerlijk nog ff erbij gelegen in bed. Da's ook voor het eerst. Volgens mij ben ik ook enthousiast bezig om het bioritme van dat arme beest te slopen.quote:
Welnee; poezen zijn nachtdierenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:58 schreef JJH het volgende:
Prima. Net heerlijk nog ff erbij gelegen in bed. Da's ook voor het eerst. Volgens mij ben ik ook enthousiast bezig om het bioritme van dat arme beest te slopen.
* stilquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:01 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
Ja, dat was dus voor het eerst. Ik zet dan altijd wel de slaapkamerdeur open, en dat ziet ze anders als een uitnodiging om te spelen. Met als gevolg dat ze als een onbenul door die slaapkamer heen gaat vliegen. Nu viel dat dus mee en op een gegeven moment lag ze lekker opgerold op het dekbed.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:01 schreef Morretje het volgende:
Blijft ze ook lekker liggen dan JJH?
Ik had afgelopen vrijdag (verder alleen..) de kat meegenomen naar boven, en ze kroop zelf onder het dekbed, en nestelde zich tegen me aan.. Maar toen ik 's ochtends weer wakker werd lag ze mooi weer beneden in d'r mandje tegen de verwarming.
Die van mij leeft als ik wakker/thuis ben heb ik wel eens het idee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welnee; poezen zijn nachtdieren
(nou ja, behalve de onze)
Die van ons ook; dan is de kans op voer het grootstquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:06 schreef JJH het volgende:
Die van mij leeft als ik wakker/thuis ben heb ik wel eens het idee.
Ze passen zich wel beetje aan heb ik het idee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Die van mij leeft als ik wakker/thuis ben heb ik wel eens het idee.
Zou dat het zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die van ons ook; dan is de kans op voer het grootst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |