Nee?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:36 schreef Muis006 het volgende:
Hara, had je mijn antwoord in het vorige topic nog gelezen?
thuisbezorgd.nl van 19.00 tot 19.09 uurquote:
Dat komt kut uit. Tegen die tijd heb ik geen tijd om te wachten op eten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
thuisbezorgd.nl van 19.00 tot 19.09 uur
Je moet het dan bestellen, waarschijnlijk kan je het zoals altijd wel later laten bezorgenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat komt kut uit. Tegen die tijd heb ik geen tijd om te wachten op eten.
Ja, na achten en dan naar het station toe laten komen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet het dan bestellen, waarschijnlijk kan je het zoals altijd wel later laten bezorgen
Zien!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:10 schreef Harajuku. het volgende:
En mn customized shirt is vandaag in mijn brievenbus gevallen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb het even overwogen maar ik wil niet bekend staan als "dat mens met die chilisaus"
Ik heb deze bij Zazzle gedaan. Kortingscode 10%, 3.20 verzendkosten en verder ligt het aan welk shirt je kiest en wat je erop zet. Die van mij wasquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
Haar, skinny bitch met tieten!
En: leuk shirt!
je hebt een meissie goede vrouw die voor je kookt en zorgt nodigquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:08 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb honger, maar totaal geen energie vandaag... wie komt hier effe voor me koken?
You offering?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je hebt een meissie goede vrouw die voor je kookt en zorgt nodig
Goedgekeurd. Kom maar brengen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
Zo![]()
Schnitzeltje klaar, krieltjes erbij, champignons, paprika en prei erbij
www.thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:08 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb honger, maar totaal geen energie vandaag... wie komt hier effe voor me koken?
Ik hou niet van pizza, en alle andere bezorgen niet in mijn regioquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl
www.justeat.nl
www.dominos.nl
www.bezorgbeer.nl
www.newyorkpizza.nl
Maar je tokus mag ie wel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
m'n tokus voor je![]()
Ik heb de hele dag nog niet gegeten, dus niemand komt nu aan m'n eten![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
m'n tokus voor je![]()
Ik heb de hele dag nog niet gegeten, dus niemand komt nu aan m'n eten![]()
Worden een paar tieten (in een zeer fraai shirt) gepost en jij laat je ook weer zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:01 schreef MrSubtle het volgende:
Leuk shirt Hara
Hoi allemaalhoe is 't hier?
I offer only advicequote:
Ja, daar kijk je van op he?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar je tokus mag ie wel?Dat had ik nou niet achter je gezocht Ll. Maar zo zie je maar: jekunt iemand wel voor de kop kijken, maar niet erin.
Denk niet dat hier posten gaat helpenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:18 schreef MrSubtle het volgende:
We dwalen af, ik heb nog steeds honger namelijk
Nadat ik klaar ben met etenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar je tokus mag ie wel?Dat had ik nou niet achter je gezocht Ll. Maar zo zie je maar: jekunt iemand wel voor de kop kijken, maar niet erin.
Balen dat je niet van aziatisch houdtquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:18 schreef MrSubtle het volgende:
We dwalen af, ik heb nog steeds honger namelijk
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:17 schreef Barbaaf het volgende:
Worden een paar tieten (in een zeer fraai shirt) gepost en jij laat je ook weer zien![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, daar kijk je van op he?
Snap nu ook de fascinatie voor de smiley met het roze handtasje
( Ll)
Ik vind Aziatisch eten prima hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Balen dat je niet van aziatisch houdt
En deze turken rapen die kastanjes en walnoten gewoon, Nederland staat er vol mee. In de herfst zie je in de Emmerdennen enorm veel hoofddoekjes gebukt staan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:37 schreef Ynske het volgende:
turkse winkeltjes zijn toch nog ergens goed voor, n halve kilo kastanjes en n halve kilo walnoten voor 2 euro
Oh daar zou ik ook wel trek in hebben, dat heb ik al laaaaaaaang niet meer opquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:05 schreef nokwanda het volgende:
Hier ook nasi vandaag. Surinaamse nasi van de overkant
Geen zin om te koken gister, en zoveel over dat we er vandaag nog volop van eten.
Ik merk hetquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk niet dat hier posten gaat helpen
Zeg Ll als je nu nog eens niet eet, er zit een leuke eettent bij de sportschool (healthcity oid).quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nadat ik klaar ben met eten![]()
En spreekwoordelijk eh!
Hihihihi ik heb zelf nog niet gegeten dusquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik merk hetik hoopte dat iemand eten zou willen komen brengen uit schuldgevoel, maar het valt vies tegen
Ik ben nog niet eens thuis, bel de chinees maar gewoonquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik merk hetik hoopte dat iemand eten zou willen komen brengen uit schuldgevoel, maar het valt vies tegen
Oh dat wist ik niet nee, ik weiger meestal te eten in ons bedrijfsrestaurant, dus ik wilde wat uit de automaat trekken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg Ll als je nu nog eens niet eet, er zit een leuke eettent bij de sportschool (healthcity oid).
Kun je heel handy in je pauze lunchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |