Heerlijk die naieviteitquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze passen zich wel beetje aan heb ik het idee.
Als ik een uberluie zondag heb ofzo ligt Mips vaak ook de hele dag in d'r mandje, of in de vensterbank ofzo. Terwijl als ik actief bezig ben vliegt dat beest ook het hele huis door
Liefde gaat door de maagquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heerlijk die naieviteit. In (de kat z'n) werkelijkheid heb jij maar te luieren als de kat het rustig wil hebben en mag je actief zijn als de kat dat ook is :p
OT: ozzewosshad ik ook bij de lunch
Ik denk dat ik een kitten van nog geen 6 maandjes en een kilo'tje of 2 á 3 wel kan hebbenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heerlijk die naieviteit. In (de kat z'n) werkelijkheid heb jij maar te luieren als de kat het rustig wil hebben en mag je actief zijn als de kat dat ook is :p
OT: ozzewosshad ik ook bij de lunch
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een kitten van nog geen 6 maandjes en een kilo'tje of 2 á 3 wel kan hebben
Mijn kat mag eik alleen in de woonkamer met open keuken, dus daar struikel je altijd overquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:23 schreef Phaidra het volgende:
Sinds we iets groter wonen, zien we de katten toch een stuk minder. Vanochtend toen ik opstond heb ik zelfs helemaal geen poes gespot. Liggen ze natuurlijk in een andere kamer te maffen
. Gedag zeggen is dan veul te veel moeite!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Nee hoor, je bent personeel
Jammer dat er geenPI is.
Ik krijg altijd jeuk van die opmerkingquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Zo maar eens vragen of ik dan wel schnitzel mag eten vanavond
Zo was dat in het vorige huis dus ook ja! Maar nu we meer ruimte hebben, staan eten en kattenbak in 1 van de slaapkamers (de luxe!) en ze kunnen ook nog op de vide zitten, dus plekjes te over om je personeel te ontlopenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn kat mag eik alleen in de woonkamer met open keuken, dus daar struikel je altijd over
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk van die opmerking![]()
[..]
![]()
Die lusten de katten natuurlijk ook graag, dus kijk maar uit!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Zo maar eens vragen of ik dan wel schnitzel mag eten vanavond
Daarom, maar alleen groente is zo saai. Vis is natuurlijk ook geen optie verder.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die lusten de katten natuurlijk ook graag, dus kijk maar uit!
Kipschnitzel of échte schnitzel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die lusten de katten natuurlijk ook graag, dus kijk maar uit!
Ah ja. Hier is t wat lastiger omdat je vanaf de bovenverdieping gelijk in de gang met voordeur komt. Dus als de kat boven zou zijn zou hij zo kunnen ontsnappenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zo was dat in het vorige huis dus ook ja! Maar nu we meer ruimte hebben, staan eten en kattenbak in 1 van de slaapkamers (de luxe!) en ze kunnen ook nog op de vide zitten, dus plekjes te over om je personeel te ontlopen.
Wat is dat nu voor nepkat, groentenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:31 schreef Phaidra het volgende:
1 van onze katten lust ook heel graag rauwe groenten en aardappelen, dan blijft er helemaal niks meer over.
Ze mochten gister een lamsboutje afkluiven, je had ze moeten zien!
Ja hahaha, briljant hè. Beetje jammer dat fok nergens genoemd wordt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
Politie houdt bedreigers trampersoneel aan
Die 'gangsters' die in YouTube filmpjes FOK!-users hadden bedreigd omdat er in een topic om hun Hyves werd gelachen
Neequote:Op maandag 26 oktober 2009 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor nepkat, groenten.
[..]
Ja hahaha, briljant hè. Beetje jammer dat fok nergens genoemd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |