Een boete in de maastunnel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet nee, ik weiger meestal te eten in ons bedrijfsrestaurant, dus ik wilde wat uit de automaat trekken.
MAAR DAT BLEEF HANGEN![]()
![]()
![]()
En de automaten-meneer was nergens te bekennen en het was mn laatste kleingeld![]()
Wel nog de polizei geowned. Toen ik vanochtend met 70 ze voorbij knalde waren ze d'r flitsding aan het opbouwen aan de tegemoetkomende zijde. Dus op de terugweg net daar braaf met 45 voorbij![]()
En na boodschappen nog een keer braaf met 45 voorbij![]()
Geeft toch een beetje genoegdoening voor die kutboete in de Maastunnel
Even zwaaien hè.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet nee, ik weiger meestal te eten in ons bedrijfsrestaurant, dus ik wilde wat uit de automaat trekken.
MAAR DAT BLEEF HANGEN![]()
![]()
![]()
En de automaten-meneer was nergens te bekennen en het was mn laatste kleingeld![]()
Wel nog de polizei geowned. Toen ik vanochtend met 70 ze voorbij knalde waren ze d'r flitsding aan het opbouwen aan de tegemoetkomende zijde. Dus op de terugweg net daar braaf met 45 voorbij![]()
En na boodschappen nog een keer braaf met 45 voorbij![]()
Geeft toch een beetje genoegdoening voor die kutboete in de Maastunnel
Tis klein, saai, en altijd dezelfde troepquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een boete in de maastunnel?dom! dat weet ik zelfs...
Maarehh dat post je dan niet even hier dat ergens in de buurt een flitser staat..lekker sociaaaaal
Wat is er mis met dat restaurant?
Enne wat ze serveren bij dat tentje ismega voor normale prijzen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar zou ik ook wel trek in hebben, dat heb ik al laaaaaaaang niet meer op
Oh ok zover geraak ik niet eens (heb nogal last van een zware rechtervoet dus maakte me al iets zorgen).quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis klein, saai, en altijd dezelfde troep![]()
En de flitser was nog in Zuid![]()
Ende
boete
in
de
maastunnel
was
de
derde
in
een
halfjaar
Ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis klein, saai, en altijd dezelfde troep![]()
En de flitser was nog in Zuid![]()
Ende
boete
in
de
maastunnel
was
de
derde
in
een
halfjaar
Ik moet wel ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je woont op jezelf toch![]()
Das toch niet zo'n mijlpaal dan
Daar rijd ik wel braaf 50 altijdquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ok zover geraak ik niet eens (heb nogal last van een zware rechtervoet dus maakte me al iets zorgen).
Jeetje 3x al!
Heb het op 1x op de maasboulevard weten te houden tot nog toe.
Misschien kan je een pact sluiten met Subtle, als hij de boodschappen doet dat jij kookt ofzo?quote:
Ik ben z'n slaafje niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien kan je een pact sluiten met Subtle, als hij de boodschappen doet dat jij kookt ofzo?
Nee, maar jij hoeft dan geen boodschappen te doen, en hij niet te koken.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En wat doe jij dan hier? Nou? NOU? NOU!?
[..]![]()
Nou, ik zit hier al de hele dag te woggenwerkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Awww... kom maar hier koken danquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nou, ik zit hier al de hele dag te woggenwerken
Mijn laatste was anderhalf jaar geleden (5km te hard) en die daarvoor was in 2002 (ook 5 km te hard). Ja ja, ik scheur wat afquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:31 schreef JJH het volgende:
Ikheb
al
bijna
een
jaar
geen
boetes
gehad.
Bekijk 't maar, magnetron maaltijden FTW ben meestal pas tegen 20:00 thuis, no way dat ik dan nog ga kokenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Awww... kom maar hier koken dan
(en doe meteen boodschappen, creme fraiche en het zout is op)
I wish toch hè.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
Haar, skinny bitch met tieten!
Hoe?
Wat?
Waar?
En: leuk shirt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |