Wanneer mocht je nu naar de DA, kwart over 2?quote:
Ik had net ge-editquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wanneer mocht je nu naar de DA, kwart over 2?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:10 schreef Pagan het volgende:
Kijk, daar zijn ze weer. Laat Greys het zware werk maar weer opknappen!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:14 schreef Muis006 het volgende:
Grees, ik had net knakworst met curry!
Hij was lekker stevig.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:13 schreef Greys het volgende:
Even een [/img] teveel in de OP bij de avatars verwijderd. Ook in de wiki.
Nu weer snel weer aan het werk.
Oh Loveless, ik heb het ook in de wikigeschiedenis gezet.
Gotta love me!
OOOOOOOOOOOOHHH, WAT ERG OHOHquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik had net een hamburger van de mac want ik kwam nergens anders langs
Oeh, lekkah! Knakte hij goed mop?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:14 schreef Muis006 het volgende:
Grees, ik had net knakworst met curry!
Hij was lekker stevig.
quote:
Whutquote:
Ohhh lekker! En baggerlunch inderdaad, want ik had ook een half stokbrood met tomatenpestoquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh volgens mij is het vandaag dan nationale baggerlunch dag![]()
Ik heb ook nog een stuk appeltaart van gisteren
Kijk eens boven je. Ik ben heul braaf. Elke dag hier trouwens. Wij kunnen elk beleg krijgen wat we willen maar iets anders dan brood of crackers is er niet om mee te beleggen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh volgens mij is het vandaag dan nationale baggerlunch dag![]()
Ik heb ook nog een stuk appeltaart van gisteren
Mooi kleurtje hé die fiesta (spuit 11 in de bochtquote:
Forbiddenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/4eb67a37_katpowned.gif
Euhmmm niet mijn kleurtje zeg maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi kleurtje hé die fiesta (spuit 11 in de bocht)
Hier doettie 't gewoon?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /mediabase/foto/4eb67a37_katpowned.gif on this server.
Hihi MrL vertikt het ook ermee te rijdenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Euhmmm niet mijn kleurtje zeg maar![]()
[..]
Prima. Net heerlijk nog ff erbij gelegen in bed. Da's ook voor het eerst. Volgens mij ben ik ook enthousiast bezig om het bioritme van dat arme beest te slopen.quote:
Welnee; poezen zijn nachtdierenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:58 schreef JJH het volgende:
Prima. Net heerlijk nog ff erbij gelegen in bed. Da's ook voor het eerst. Volgens mij ben ik ook enthousiast bezig om het bioritme van dat arme beest te slopen.
* stilquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:01 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
Ja, dat was dus voor het eerst. Ik zet dan altijd wel de slaapkamerdeur open, en dat ziet ze anders als een uitnodiging om te spelen. Met als gevolg dat ze als een onbenul door die slaapkamer heen gaat vliegen. Nu viel dat dus mee en op een gegeven moment lag ze lekker opgerold op het dekbed.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:01 schreef Morretje het volgende:
Blijft ze ook lekker liggen dan JJH?
Ik had afgelopen vrijdag (verder alleen..) de kat meegenomen naar boven, en ze kroop zelf onder het dekbed, en nestelde zich tegen me aan.. Maar toen ik 's ochtends weer wakker werd lag ze mooi weer beneden in d'r mandje tegen de verwarming.
Die van mij leeft als ik wakker/thuis ben heb ik wel eens het idee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welnee; poezen zijn nachtdieren
(nou ja, behalve de onze)
Die van ons ook; dan is de kans op voer het grootstquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:06 schreef JJH het volgende:
Die van mij leeft als ik wakker/thuis ben heb ik wel eens het idee.
Ze passen zich wel beetje aan heb ik het idee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Die van mij leeft als ik wakker/thuis ben heb ik wel eens het idee.
Zou dat het zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die van ons ook; dan is de kans op voer het grootst
Heerlijk die naieviteitquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze passen zich wel beetje aan heb ik het idee.
Als ik een uberluie zondag heb ofzo ligt Mips vaak ook de hele dag in d'r mandje, of in de vensterbank ofzo. Terwijl als ik actief bezig ben vliegt dat beest ook het hele huis door
Liefde gaat door de maagquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heerlijk die naieviteit. In (de kat z'n) werkelijkheid heb jij maar te luieren als de kat het rustig wil hebben en mag je actief zijn als de kat dat ook is :p
OT: ozzewosshad ik ook bij de lunch
Ik denk dat ik een kitten van nog geen 6 maandjes en een kilo'tje of 2 á 3 wel kan hebbenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heerlijk die naieviteit. In (de kat z'n) werkelijkheid heb jij maar te luieren als de kat het rustig wil hebben en mag je actief zijn als de kat dat ook is :p
OT: ozzewosshad ik ook bij de lunch
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een kitten van nog geen 6 maandjes en een kilo'tje of 2 á 3 wel kan hebben
Mijn kat mag eik alleen in de woonkamer met open keuken, dus daar struikel je altijd overquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:23 schreef Phaidra het volgende:
Sinds we iets groter wonen, zien we de katten toch een stuk minder. Vanochtend toen ik opstond heb ik zelfs helemaal geen poes gespot. Liggen ze natuurlijk in een andere kamer te maffen
. Gedag zeggen is dan veul te veel moeite!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Nee hoor, je bent personeel
Jammer dat er geenPI is.
Ik krijg altijd jeuk van die opmerkingquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Zo maar eens vragen of ik dan wel schnitzel mag eten vanavond
Zo was dat in het vorige huis dus ook ja! Maar nu we meer ruimte hebben, staan eten en kattenbak in 1 van de slaapkamers (de luxe!) en ze kunnen ook nog op de vide zitten, dus plekjes te over om je personeel te ontlopenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn kat mag eik alleen in de woonkamer met open keuken, dus daar struikel je altijd over
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk van die opmerking![]()
[..]
![]()
Die lusten de katten natuurlijk ook graag, dus kijk maar uit!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Zo maar eens vragen of ik dan wel schnitzel mag eten vanavond
Daarom, maar alleen groente is zo saai. Vis is natuurlijk ook geen optie verder.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die lusten de katten natuurlijk ook graag, dus kijk maar uit!
Kipschnitzel of échte schnitzel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die lusten de katten natuurlijk ook graag, dus kijk maar uit!
Ah ja. Hier is t wat lastiger omdat je vanaf de bovenverdieping gelijk in de gang met voordeur komt. Dus als de kat boven zou zijn zou hij zo kunnen ontsnappenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zo was dat in het vorige huis dus ook ja! Maar nu we meer ruimte hebben, staan eten en kattenbak in 1 van de slaapkamers (de luxe!) en ze kunnen ook nog op de vide zitten, dus plekjes te over om je personeel te ontlopen.
Wat is dat nu voor nepkat, groentenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:31 schreef Phaidra het volgende:
1 van onze katten lust ook heel graag rauwe groenten en aardappelen, dan blijft er helemaal niks meer over.
Ze mochten gister een lamsboutje afkluiven, je had ze moeten zien!
Ja hahaha, briljant hè. Beetje jammer dat fok nergens genoemd wordt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
Politie houdt bedreigers trampersoneel aan
Die 'gangsters' die in YouTube filmpjes FOK!-users hadden bedreigd omdat er in een topic om hun Hyves werd gelachen
Neequote:Op maandag 26 oktober 2009 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor nepkat, groenten.
[..]
Ja hahaha, briljant hè. Beetje jammer dat fok nergens genoemd wordt.
Vervelend voor 'm zegquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Weer terug, niet bijgelezen...solly![]()
Baloe heeft een enorme ontsteking onder z'n kies, een gat van bijna 1 cm doorsnee.
Hij had ook 40C koorts, dus die voelt zich echt niet lekker....arm beest.
AB-spuit + koortsremmende spuit gehad en een kuurtje Amoxi mee en woensdag terugkomen.
Is het dan te weinig opgeknapt dan moet ze operatief open maken om te kijken of er mss nog iets in zit.
En nu omkleden en 500 griepspuiten zetten
Dat hebben wij ons ook wel eens afgevraagdquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor nepkat, groenten.
Aggos, het arme beestje! Beterschap, hopelijk slaat de AB heel snel aan!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe heeft een enorme ontsteking onder z'n kies, een gat van bijna 1 cm doorsnee.
AB-spuit + koortsremmende spuit gehad en een kuurtje Amoxi mee en woensdag terugkomen.
Is het dan te weinig opgeknapt dan moet ze operatief open maken om te kijken of er mss nog iets in zit.
ff je eigen ego strelen hè.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee![]()
Terwijl dat dat de reden was dat ze die filmpjes hadden gemaakt. Die RET onzin was maar 'bijzaak' in die filmpjes volgens mij.
't zijn overigens buurtgenoten van me
quote:Met dank aan Loveless85 voor de submit.
Oh nou zeg, die zal zich inderdaad wel knap lullig voelenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
*Belt 0900-TUIG. "Jullie zijn er één vergeten!"quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en ff de homies uit m'n hood pluggen
Oef Ingetje werkse dan!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme bloequote:Op maandag 26 oktober 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zielig; zal het beestje een pijn hebbenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Rotterdam-Zuid jwaidsquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
*Belt 0900-TUIG. "Jullie zijn er één vergeten!"![]()
Woon jij dan in zo'n slechte buurt?
Klopt, om snel weg te komen bij calamiteitquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:45 schreef Ml-etje het volgende:
Ll weet jij waarom dat achteruit inparkeren bij de Shell is?
Omdat men dan sneller het terrein af kan? (vragen we ons hier een beetje af nadat ik begon te grinniken)
Da's wel zielig inderdaad. Beterschap aan Baloe, en werk ze!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:51 schreef Ingetje79 het volgende:
ff een stinkend likje namens Baloe voor de beterschapswensen![]()
Hij moet zich idd snel beter gaan voelen, nu mauwt ie de hele tijd alsof ie wil zeggen WTF is mij nou weer overkomen![]()
Nu wegggg....tot later!
Goed plan...quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:15 schreef Ml-etje het volgende:
Ga eens opruimen en naar huis en dan duimen dat ik wat wakkerder wordt om te schilderen vanaaf.
ZO geen zin.
Ga je stagelopen??????quote:
quote:
En dan gewoon al 2x vandaag heaquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Da's iets heel anders idd. Maar gezien jouw recente medische ontwikkeling, is het wel een jompel waard!
Nog beterquote:
Maar Greys, ga je nou bestellen of niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
Zie, als je boven de 15 euro bestelt krijg je die 15 euro dus NIET als korting.
Naaiers!
Wel dom, lopen ze ook nog extra inkomsten mee mis.
Gratis eten voor iedereen met internet
2 kapsalon hierquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
Wat kun je voor 15 euro krijgen, twee broodjes of een zak patat?
Ik kan een sparerib- of kippepoten menu bestellen voor 14,75.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar Greys, ga je nou bestellen of niet?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan een sparerib- of kippepoten menu bestellen voor 14,75.
Bezorgkosten gratis. Dus dan blijf ik onder de 15 euro.
Maar ik vind het zo pauperig als die kerel dan aan de deur komt![]()
Dus ik geloof dat ik het maar niet doe.
Als ik méér had kunnen bestellen, dan wel! Hoezo raar brein, dat van mij
Oh, ik zou het doen. En dan iets kiezen wat je nog nooit gehad hebtquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
Kijk Haar, ik kan nog best wat bestellen voor 15 euro
http://www.thuisbezorgd.nl/spare-rib-express-zoetermeer
Dan krijg je op gegeven moment een tcp-session timeout waarna de client opnieuw verbinding moet maken, wat dan niet lukt omdat de server dan wel overbelast isquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:58 schreef Ynske het volgende:
joh gewoon proberen
smiddags scherm al open zetten met de bestelling zodat je alleen nog hoeft te bevestigen
n uur van t evoren werkt iig welquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan krijg je op gegeven moment een tcp-session timeout waarna de client opnieuw verbinding moet maken, wat dan niet lukt omdat de server dan wel overbelast is
Of een taalmaniakquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:12 schreef Barbaaf het volgende:
Oh-oh, je vriendje blijkt een spinnenhater te zijn, zeg er 'ns wat van: Vieze spinnen
gratis eten jaquote:
Eerappels heet dat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:21 schreef Muis006 het volgende:
Eten.
Vanavond gebakken erpels, rode kool en tartaar
Oh thanks, schrijf ik even op.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:27 schreef nokwanda het volgende:
@Hara, geen idee wat filosofie op havo-niveau is,maar wat misschien leuk is, is om "De Wereld van Sofie" te lezen. Leest lekker en je krijgt een impressie van het hele vak filosofie op een leuke manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |