Eerst dit ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/680521/4eb67a37/lolcat_pwnt.html
Die dus
Heeequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, en d'r eigen nasi! Neem een voorbeeld aan haar.
Die is ook wel flink..maaruh wat heb je daarna gedaan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kent me te goed
(Of ik val te vaak in herhaling, dat kan ook)
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
De briljante oplossing: een glas er overheen en een meloen er bovenop, want stel dat ie sterk genoeg is om het glas om te duwen.... nou... dan heb je toch mooiiii een probleem!
[ afbeelding ]
Ah, ja? Da's wel zielig ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Eerst dit iktoen keek ik hem nog eens en realiseerde ik me dat het vooropgezet was en dat hij met zijn hoofdje tegen die plank knalt
![]()
Ik zie nu die plank pasquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Eerst dit iktoen keek ik hem nog eens en realiseerde ik me dat het vooropgezet was en dat hij met zijn hoofdje tegen die plank knalt
![]()
Het is een spinquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
Jullie lachen nou wel, maar ik krijg serieus de rillingen als ik alleen al naar die foto kijk met dat monster onder dat glas. Hij ziet er toch gewoon sterk genoeg uit om het plastic glas om te duwen?Eerlijk zijn! Jawel!
@Nok, OMGEen dode spin in je doos. Een grotere nachtmerrie kan ik me niet bedenken!
Nou ja, misschien een levende spin in je doos.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Hmm ja het hondje hier ook hoor maarja..quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, ja? Da's wel zielig ja.
Maar mijn kat doet ook wel eens wat stoms wat gewoon zeer moet doen.
Hoe zou die dat dan moeten doen? Ik vind het een heul knappe spin als het hem lukt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
Jullie lachen nou wel, maar ik krijg serieus de rillingen als ik alleen al naar die foto kijk met dat monster onder dat glas. Hij ziet er toch gewoon sterk genoeg uit om het plastic glas om te duwen?Eerlijk zijn! Jawel!
@Nok, OMGEen dode spin in je doos. Een grotere nachtmerrie kan ik me niet bedenken!
Nou ja, misschien een levende spin in je doos.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Geef het maar toe je hebt gewoon niet goed gekekenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie nu die plank pas![]()
![]()
Crappy kwaliteit filmpje
En dat dus!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een spin![]()
Die duwt echt niet zo een glas omver, heeft geen stofwolken achter hem als hij rent, en laat het huis niet trillen
Net zo lang gewacht tot er iemand thuis kwamquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die is ook wel flink..maaruh wat heb je daarna gedaan?
Nietusquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geef het maar toe je hebt gewoon niet goed gekeken
SRSLY GREYS, HET IS EEN BEEST VAN 10 GRAM EN 5CM GROOT OFZOquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Net zo lang gewacht tot er iemand thuis kwam
Dit was tussen de middag. 's Middags moest ik werken. En mijn grootste angst was dus dat als ik thuis zou komen dat 't glas dan omver zou liggen en die spin weg was. Dan had ik mijn huis te koop moeten zetten
Halloquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een spin![]()
Die duwt echt niet zo een glas omver, heeft geen stofwolken achter hem als hij rent, en laat het huis niet trillen
Volgende keer bel ik jouquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SRSLY GREYS, HET IS EEN BEEST VAN 10 GRAM EN 5CM GROOT OFZO
Laat boor het opeten
Gekkiequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Net zo lang gewacht tot er iemand thuis kwam
Dit was tussen de middag. 's Middags moest ik werken. En mijn grootste angst was dus dat als ik thuis zou komen dat 't glas dan omver zou liggen en die spin weg was. Dan had ik mijn huis te koop moeten zetten
Ja want zo'n spinnetje maakt dat glas topzwaar, en dan is die dikke bodem natuurlijk niksquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hallo![]()
Er rent hier ook een grote mossel over de bodem van de vijver![]()
Ik kijk nergens meer van op![]()
(Maar seriously... als ie aan de binnenkant van dat glas omhoog wilde kruipen *brrrrrrrr* dan had dat glas best om kunnen vallen)
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nietus![]()
Ik ben al die gedownloade () HD films gewend.
Ja, dat klinkt idd lekker!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heeeik heb net zalm in de oven gemaakt, met rijst, pittige kroepoek, afbakbroodjes, etc ... het was heeeerlijk
![]()
![]()
met of zonder poten?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
En VIJF CENTIMETER, da's gróót hoor, voor een spin!
@Hara, liedje geluisterd. Ik vind het te dramatisch
En jammer dat de eerste zin eindigt op 'eyes' en de tweede zin ook
Ik weigerquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmmm toch niet eff naar de opticien???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |