Als ik af ga op de laatste 2 paginas van het vorige topic zou de titel niet zo netjes zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:44 schreef ToT het volgende:
Jij bent snel!Maar geen catchy titel?
En voeg het vorige deel ook ff toe!
"BigFarma! De arme sloebers..."quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als ik af ga op de laatste 2 paginas van het vorige topic zou de titel niet zo netjes zijn
Ow me like!quote:
quote:
Krijg jij ook een oproep voor de H1N1 variant? Ik haal nooit een griepprik, dit terwijl ik er wel voor op de lijst sta als ex hartpatiënt, maar de H1N1 wil ik denk ik wel hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:10 schreef Dragorius het volgende:
De titel dekt de lading denk ik altijd maar.
Overigens wel de seizoensprik gehad, dagje lamme arm gehad, nu weer prima.
Nope, ik heb deze vanuit mijn werk gekregen (ieder jaar doen ze dat)quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:25 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Krijg jij ook een oproep voor de H1N1 variant? Ik haal nooit een griepprik, dit terwijl ik er wel voor op de lijst sta als ex hartpatiënt, maar de H1N1 wil ik denk ik wel hebben.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef ToT het volgende:
Van de Frontpage:
Het 16-jarig Zeeuws meisje dat volgens de GGD Zeeland gisteren mogelijk aan de Mexicaanse griep overleed, blijkt niet door die ziekte te zijn bezweken. Dat maakte het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) vandaag bekend. "Er was zelfs überhaupt geen sprake van griep", aldus een woordvoerder van het instituut. Waar het meisjes uit Sint Philipsland wel aan is overleden, kon de zegsman niet vertellen. Ze werd eergisteren ziek en overleed gisteren in het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |