Mijn Windows© Mobile™ ook, die stond keurig een uurtje vroeger vanmorgen en, eerlijk gezegd, had ik niet anders verwacht van iets wat een "smartphone" heet....quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:32 schreef Dutchguy het volgende:
Zo bijzonder is dat toch niet? Mijn Nokia deed het ook.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:57 schreef larry_flynt het volgende:
tvp
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
Heb jij een iPhone?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:39 schreef YuckFou het volgende:
Ik had gewoon de laatste post in t vorige topic
[..]
Mijn Windows© Mobile™ ook, die stond keurig een uurtje vroeger vanmorgen en, eerlijk gezegd, had ik niet anders verwacht van iets wat een "smartphone" heet....
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_onlyquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:51 schreef Adelante het volgende:
Kan het zijn dat Vodafone haar Super Sim Only voor de iPhone heeft geschraptZe staan niet meer online in elk geval.
Neequote:
Weer zo'n WM-sloeber die zijn apparaat superieurder vind.quote:
Nou zou ik kunnen happen maar goed, om t ff kort te houden, waar zie jij staan dat ik mn WM superieur vind aan een iPhone?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:10 schreef gohan16 het volgende:
Weer zo'n WM-sloeber die zijn apparaat superieurder vind.Op iPhone zijn echt wel dinge aan te merken, maar WM haalt het nooit bij het gemak en snelheid van de iphone.
WM is aan geen enkel OS superieur.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:10 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Weer zo'n WM-sloeber die zijn apparaat superieurder vind.Op iPhone zijn echt wel dinge aan te merken, maar WM haalt het nooit bij het gemak en snelheid van de iphone.
Ik vatte dit negatief op richting de iphone, maar bij nader inzien kan het ook negatief richting je WM-smartphone..quote:eerlijk gezegd, had ik niet anders verwacht van iets wat een "smartphone" heet....
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:15 schreef gohan16 het volgende:
Ik vatte dit negatief op richting de iphone, maar bij nader inzien kan het ook negatief richting je WM-smartphone..
Nou, noem eens wat functies waar wij alleen van kunnen dromen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:21 schreef YuckFou het volgende:
[..]
gast t cynisme druipt er zo'n beetje vanaf, zeg nou zelf, als een mobieltje een smartphone word genoemd is het switchen tussen zomer&wintertijd wel een heel basale functie vind je niet? daarnaast, ik ben erg gelukkig met mn WM en zou voor geen geld ter wereld willen ruilen naar een iPhone, ik hou van functies waar jullie alleen maar van kunnen dromen, en die zitten er bij mij standaard in, soms willen mensen dat snap je?
Geeft een beetje aan dat je snel op je teentjes getrapt bent. Ik las dit op geen enkele manier negatiefquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:10 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Een mp3 gewoon naar je mapje ringtones slepen en klaar ipv moeilijk doen via iTunesquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:26 schreef Nooduitgang het volgende:
Nou, noem eens wat functies waar wij alleen van kunnen dromen.
maar genoeg, ik ben hier niet om te bitchen, ik moest dit topic openen, ik was de laatste poster in #53 vandaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:41 schreef Skv het volgende:
Jailbreak is veel meer dan alleen gratis apps..
Ik heb mijn agenda op mijn lockscreen, kan vanuit elke applicatie een sms sturen, kan vanaf de meeste applicaties een tweet sturen, ik kan videos maken en tweeten, ik kan met een sleep over het scherm wifi, 3G, airplane, muziek etc aansturen. Mijn vibrate is drie keer zo lang als de normale bij een sms, ik heb een copy-paste menu met snelkeuzeopties.. En natuurlijk nog veel meer..
Niet zolang ze mobiel internet verkopen voor veel geld.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:54 schreef jna het volgende:
Denken jullie dat t-mobile tethering ooit nog gaat aanzetten?
Je gebruikt iTunes sowieso al voor muziek/films/apps/ringtones/etc.. dan is het juist extra moeite om ringtones via een apart mapje te doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:37 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Een mp3 gewoon naar je mapje ringtones slepen en klaar ipv moeilijk doen via iTunes
weten hoeveel sms karakters je nog kan tikken voor bericht 2 begint
gratis software van tig plaatsen van t net downloaden en installeren
je homescreen veranderen zonder moeite
och en dit maar dan zonder jailbreak:
[..]
maar genoeg, ik ben hier niet om te bitchen, ik moest dit topic openen, ik was de laatste poster in #53 vandaar
Jij gebruikt iTunes sowieso. Niet iedereen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:07 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Je gebruikt iTunes sowieso al voor muziek/films/apps/ringtones/etc.. dan is het juist extra moeite om ringtones via een apart mapje te doen.
google naar flip4macquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:23 schreef Nashje het volgende:
Vaag zeg. M'n vriendin kan dat Ushi & Dushi (dom kutprogramma) wel kijken, maar Expeditie Robinson lukt dan weer niet en krijg ik de melding "Deze video kan alleen worden afgespeeld in Windows Media Player. Deze is helaas niet beschikbaar voor dit systeem."
Google ik naar WMP for MacOS, download ik het bestand, krijg ik de melding dat het niet kan worden uitgepakt omdat het niet wordt ondersteund door Stuffit.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:38 schreef Greatmarked het volgende:
Is het trouwens met de iphone ook mogelijk om een contactpersoon (zijn gegevens dus) door te smsen naar iemand anders?
Met mijn nokia is dit wel mogelijk, maar in de iphone vind ik tot dusver alleen een mogelijkheid om een contactpersoon te versturen dmv MMS..
Is je mobiel gejat? of heb je geen idee wat er is gebeurd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:54 schreef MaxC het volgende:
Wat houd de Lost & Found procedure van T-mobile in?
Eerst capslock aanzetten via instellingen en dan op het toetsenbord 2x op dat pijltje klikkenquote:
Verloren of gejat, dat weet ik niet. Heb in ieder geval mijn simkaart al geblokkeerdquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:18 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Is je mobiel gejat? of heb je geen idee wat er is gebeurd.
Dat je op deze manier aan je software moet komen is juist een nadeel. De App Store is ideaal.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:37 schreef YuckFou het volgende:
[..]
gratis software van tig plaatsen van t net downloaden en installeren
yeah yeah en als ik dan dit lees:quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:55 schreef Tijn het volgende:
Dat je op deze manier aan je software moet komen is juist een nadeel. De App Store is ideaal.
dan ben ik juist weer blij met mn qwerty toetsenbordje...quote:Eerst capslock aanzetten via instellingen en dan op het toetsenbord 2x op dat pijltje klikken
Wat heeft een toetsenbord met het distributiemodel voor software te maken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:00 schreef YuckFou het volgende:
[..]
yeah yeah en als ik dan dit lees:
[..]
dan ben ik juist weer blij met mn qwerty toetsenbordje...
Het gemak van de appstore weegt imo niet op tegen een capslock toetsquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:01 schreef Tijn het volgende:
Wat heeft een toetsenbord met het distributiemodel voor software te maken?
Je begrijpt dat er dus wel een capslock-functie is en dat je daar alleen maar voor hoeft te dubbelklikken op de shift-knop he? Maar dat vind je zo onoverkomelijk voor al die keren dat je capslock gebruikt dat je liever een telefoon met een inferieur softwareaanbod koopt... ok danquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:02 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Het gemak van de appstore weegt imo niet op tegen een capslock toets
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:02 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Het gemak van de appstore weegt imo niet op tegen een capslock toets
Weet je, ik snap niet eens meer waarom ik hap...op hupseflups 16 was t nog duidelijk die las te snel en hapt graag, maar het gezemel over inferieur of niet is echt tenenkrommend...quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:05 schreef Tijn het volgende:
Je begrijpt dat er dus wel een capslock-functie is en dat je daar alleen maar voor hoeft te dubbelklikken op de shift-knop he? Maar dat vind je zo onoverkomelijk voor al die keren dat je capslock gebruikt dat je liever een telefoon met een inferieur softwareaanbod koopt... ok dan
QFT.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:14 schreef YuckFou het volgende:
De eerste 15 replies van dit topic zijn zinloze tvp's de rest gaat over wel of niet jailbreaken
Waarom zou je blij zijn met een toetsenbord dat je toestel groter maakt en waar je tevens minder comfortabel en minder snel mee typt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:00 schreef YuckFou het volgende:
[..]
yeah yeah en als ik dan dit lees:
[..]
dan ben ik juist weer blij met mn qwerty toetsenbordje...
Pure ouderdom. Vergelijk het met je oma die de hele dag zou moeten gaan hardlopen. Dat gaat ze toch ook niet volhouden?quote:Op maandag 26 oktober 2009 06:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
iPhone (2G) alweer binnen paar uurtjes leeg. Geen idee waaraan het ligt
.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Pure ouderdom. Vergelijk het met je oma die de hele dag zou moeten gaan hardlopen. Dat gaat ze toch ook niet volhouden?
Maar vergeet niet: je houdt nog steeds evenveel van je oma, en dus ook van je iPhone.
iPhone, no matter what
.
Klopt, maar ik lees op veel sites dat je via HI veel trager internet hebt en mindere service omdat ze hem zelf nog niet aanbieden via hun winkels/site. Iemand hier ervaring mee?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:43 schreef Nashje het volgende:
www.phoneshop.nl betrouwbaar én met Hi.
Ja, en da's de grootste bullshit die er bestaat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:48 schreef Cwaas het volgende:
[..]
Klopt, maar ik lees op veel sites dat je via HI veel trager internet hebt en mindere service omdat ze hem zelf nog niet aanbieden via hun winkels/site. Iemand hier ervaring mee?
Ik heb de mijne ook bij de Phoneshop vandaan omdat ik per sé KPN(/Hi) wou houden. Ik heb er een gewoon onbeperkt surf en mail abbo bij en alles werkt prima. 3G haalt dezelfde snelheden (schat ik) als met mijn Nokia N95, ik heb niet overal 3G, maar als ik naast mijn maat (met T-mobile) zit dan heeft hij soms betere dekking en ik heb vaker dekking.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:48 schreef Cwaas het volgende:
Klopt, maar ik lees op veel sites dat je via HI veel trager internet hebt en mindere service omdat ze hem zelf nog niet aanbieden via hun winkels/site. Iemand hier ervaring mee?
Geweldige ideeėn zijn altijd welkomquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:46 schreef Nashje het volgende:
Ik heb echt een geweldig idee voor een nieuwe app. Bestaat nog niet. Nu nog iemand vinden die 't kan maken.
Brand losquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:46 schreef Nashje het volgende:
Ik heb echt een geweldig idee voor een nieuwe app. Bestaat nog niet. Nu nog iemand vinden die 't kan maken.
Ja, de mijne eigenlijk ook. Gewoon niet teveel hippe Cydiadingen installeren en onnodige functies uitzetten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:11 schreef TC03 het volgende:
De batterij van mijn 2G is nog perfect. Mijn 2G
iLyrics gebruiken, die zet je één keer aan en dan voegt dat ding aan alle liedjes uit je iTunes de lyrics automatisch toe. Verder heb je er geen omkijken meer naar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:38 schreef TNA het volgende:
Handig: LyricsFetcher importeert automatisch alle lyrics naar je iTunes-bibliotheek.
Niet handig: je moet vervolgens je gehele bibliotheek opnieuw synchroniseren met je iPhone
Werkt niet meer, was veel trager en ook daarmee moest je opnieuw synchroniseren. LyricsFetcher ftw.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:07 schreef Skv het volgende:
[..]
iLyrics gebruiken, die zet je één keer aan en dan voegt dat ding aan alle liedjes uit je iTunes de lyrics automatisch toe. Verder heb je er geen omkijken meer naar.
Ik wist het ook niet! Echt handig, want ik werd een beetje gestoord van aldoor op dat toetsje klikken als ik iets helemaal in caps wou doen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je met dubbel tap op Caps knop hij blijft staan. Hoe weten jullie dat allemaal? Zijn er nog meer handige tips & Tircks?
Ik zit er ook op te wachten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:25 schreef Nooduitgang het volgende:
Waar blijft C&C Red Alert?? Ik dacht dat-ie 23 oktober zou komen?
Ziet er een beetje makkelijk uit, maar ga 'm zeker proberenquote:
Het wordt naarmate je verder komt steeds moeilijker, er zijn 19 levels met elk 4 opdrachten, en je kan eerst een gratis probeerversie downloaden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ziet er een beetje makkelijk uit, maar ga 'm zeker proberen
Speelde eerst altijd Blocks (Tetris) tot ik een High Score haalde die niet meer te verbetereren viel.
Sinds vorige week speel ik Unblock Me
Gewoon data roaming uit laten staan. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:53 schreef mime_negert het volgende:
Hoe zet je het 3G en GPRS gebeuren uit? Ik moet vanavond in Duitsland iemand van het vliegveld halen en heb geen zin in extra kosten. Oh ja, heb geen jailbreak.
Roaming uit zetten. Staat standaard uit trouwens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:53 schreef mime_negert het volgende:
Hoe zet je het 3G en GPRS gebeuren uit? Ik moet vanavond in Duitsland iemand van het vliegveld halen en heb geen zin in extra kosten. Oh ja, heb geen jailbreak.
Ja dat was nog niet gezegd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Roaming uit zetten. Staat standaard uit trouwens.
Reboot, verwijder onnodige Cydiadingen, installeer SBSettings en kies af en toe 'free up memory' bij processes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:47 schreef lj_lightning het volgende:
De laatste tijd is mijn iPhone erg traag geworden... als ik op de home-button klik duurt het een paar seconden voordat hij aanspringt, woorden komen veel later in beeld nadat je het getypt hebt en als je gebeld wordt reageert de telefoon ook niet op het opnemen, hij gaat wel over maar je krijgt dan niet de schuifbalk weg-geschoven( hij klikt niet door zeg maar).
Het leek alsof het begon na het programmatje G-push maar dit heb ik er nu afgemikt.
Ik heb verder wel Push Exchange met Google Calendar aanstaan. En Wifi/BT staan bijna altijd aan. En ik heb al een keer een herstel gedaan via iTunes.
Iemand nog enig idee?
Ik ben een braverik dus hij is niet ge-jailbreaked...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Reboot, verwijder onnodige Cydiadingen, installeer SBSettings en kies af en toe 'free up memory' bij processes.
Hehe. Well, dan zou ik één voor één alle applicaties verwijderen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ik ben een braverik dus hij is niet ge-jailbreaked...
Hmm aan de hand van de mailtjes van Apple kan ik alles opzoeken natuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:23 schreef Merkie het volgende:
Opnieuw downloaden uit de App Store. Hij vraagt dan of je de applicatie wilt kopen, en zodra je "Ja" zegt zegt iTunes dat je de applicatie al hebt aangeschaft en alleen maar opnieuw hoeft te downloaden.
Ik kreeg gisteren een melding dat de data van Belstatus niet up-to-date is omdat er een nieuwe update komt. Die update zou al ingediend zijn bij de Appstore. Zodra die er is, moet alles weer goed werken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik krijg de Applicatie 'Belstatus' niet meer geinstalleerd...
Dit is de link naar het programma in de iTunes store:
http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=294417020&mt=8
Ik krijg alleen het bericht dat het niet meer beschikbaar is in de Nederlandse winkel
Iemand een idee hoe ik dit programma terug kan krijgen ?
Heel erg bedankt CCquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een melding dat de data van Belstatus niet up-to-date is omdat er een nieuwe update komt. Die update zou al ingediend zijn bij de Appstore. Zodra die er is, moet alles weer goed werken.
http://www.google.com/mobile/products/sync.html#p=applequote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:07 schreef Nashje het volgende:
Ik wil ook m'n agenda via Gmail laten lopen. Dus dingen inplannen op de iPhone en terug kunnen zien via Gmail, en andersom ook zo. Hoe fix ik dat?
Ik gebruik CalDAV :quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:07 schreef Nashje het volgende:
Ik wil ook m'n agenda via Gmail laten lopen. Dus dingen inplannen op de iPhone en terug kunnen zien via Gmail, en andersom ook zo. Hoe fix ik dat?
Gedaan, en kan nu kiezen tussen 2 agenda's: van de iPhone zelf en het Gmail account. Kan ik dit niet bij elkaar gooien?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.google.com/mobile/products/sync.html#p=apple
Ik 11. Alle 11 pagina's dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:31 schreef larry_flynt het volgende:
Hoeveel apps hebben jullie? Ik heb er volgens mij veel te veelVier pagina's vol :p
Volgens mij is er geen limiet, toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef larry_flynt het volgende:
o maakt dus niets uit? Kan je 11 pagina;s vol maken en dan zit je op je limiet?
Yup. Meer kan ik niet toevoegenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
o maakt dus niets uit? Kan je 11 pagina;s vol maken en dan zit je op je limiet?
Oh, wel een limiet dus.quote:
Die besturingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, wel een limiet dus.
Ik gooi er af en toe een aantal af die ik amper tot niet gebruik en voeg dan weer nieuwe toe.
Zoals Family Guy Uncensored.
Het geeft wat extra opties.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:08 schreef ktnxbye het volgende:
Ik kom overal iRing / iRinger tegen. Heb het zelf nog niet geprobeerd. Maar of een apparaat gejailbreakt is zou toch niet uit mogen maken?
Ik ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:43 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb alleen maar gratis apps die ik download
Dit kan gratis en on the fly met Exchange, Google heeft daar een licentie voor en je kunt het gebruiken om je mail, calender en contacten online te syncgroniseren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:07 schreef Nashje het volgende:
Inmiddels nog een keer de repo666.ultrasn0w URL verwijderd, nu heb ik tenminste wel weer netwerkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ik heb net mijn t-mobile iPhone 3gs gejailbreakt (met Blackra1n)
Dit is een iPhone met 3.1.2, dit ging helemaal goed
Via Blackra1n ook Cydia geinstalleerd, toen had ik nog netwerk.
Daarna in Cydia repo666.ultrasn0w geinstalleerd.
Ik wil gewoon mijn t-mobile sim blijven gebruiken, maar ik geloof dat je die URL moet toevoegen op Installous te installeren.
Nadat ik dit gedaan heb had ik opeens geen netwerk meer, en na het verwijderen van de regel ook niet meer
Iemand een idee hoe ik mijn netwerk terug krijg en Installous kan installeren...
Of heb ik geen installous nodig als ik gewoon .ipa bestanden kan downloaden via newsgroepen?!
Ja dat heb ik dus al gedaan, maar als ik nu naar m'n Agenda ga danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:22 schreef n8n het volgende:
[..]
Dit kan gratis en on the fly met Exchange, Google heeft daar een licentie voor en je kunt het gebruiken om je mail, calender en contacten online te syncgroniseren.
Dat is een slechte zaak, want dit al uiteindelijk resulteren in het dalen van ontwikkelaas voor de iPhone. Apple moet nu ds op zoek gaan naar een betere beveiliging.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:11 schreef mime_negert het volgende:
Op de frontpage is dit bericht te lezen.
Treurig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:11 schreef mime_negert het volgende:
Op de frontpage is dit bericht te lezen.
Of developers voegen zelf copyrightprotection toe.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat is een slechte zaak, want dit al uiteindelijk resulteren in het dalen van ontwikkelaas voor de iPhone. Apple moet nu ds op zoek gaan naar een betere beveiliging.
Ja, daarom snap ik er al helemaal niets van.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:16 schreef Agiath het volgende:
Best jammer dit, vooral omdat die spellen geen drol kosten
Hollander!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat ik jailbreak is puur omdat ik geen zin heb om + ¤70-, te betalen voor navigatie...
Da's binnenkort toch niet meer nodig... Google drukt TomTom etc. zo uit de markt met gratis navigatiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb al mijn apps gekocht (goedkope kleine dingetjes)
Dat ik jailbreak is puur omdat ik geen zin heb om + ¤70-, te betalen voor navigatie...
http://www.iphoneclub.nl/(...)tellen-in-duitsland/quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:38 schreef Tijn het volgende:
Hey, is er nou al eens een goede houder voor in de auto die geen 100 euro kost trouwens?
http://www.pdashop.nl/pro(...)e-3g-3gs-hi-022.htmlquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:38 schreef Tijn het volgende:
Hey, is er nou al eens een goede houder voor in de auto die geen 100 euro kost trouwens?
Ook handigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:44 schreef NJ het volgende:
[..]
http://www.pdashop.nl/pro(...)e-3g-3gs-hi-022.html
Die heb ik. Kost twee tientjes en voor nog twee tientjes heb je er een autolader bij. Werkt geweldig.
Heeft die ook ingebouwde GPS versterking?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)tellen-in-duitsland/
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heeft die ook ingebouwde GPS versterking?
quote:In tegenstelling tot de autohouder van TomTom bevat deze beugel geen ingebouwde technologie zoals Bluetooth, een speaker of een gps-ontvanger. De prijs ligt dan ook een stuk lager. Verder krijg je er geen kabels bij, om bijvoorbeeld je iPhone tijdens het rijden te kunnen opladen.
Nicequote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:44 schreef NJ het volgende:
[..]
http://www.pdashop.nl/pro(...)e-3g-3gs-hi-022.html
Die heb ik. Kost twee tientjes en voor nog twee tientjes heb je er een autolader bij. Werkt geweldig.
Dan is 40 euro voor een stuk plastic vrij prijzigquote:
Ja, lekker 70 piek betalen voor iets waarvan je niet eens weet of het bij je past. Door de jailbreak ben ik erachter gekomen dat ik TomTom erg bagger vind en Navigon heerlijk vind werken. Betaal je dan je 70 piek voor TomTom....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hollander!
Vind het een beetje suf om een onderscheid op prijs te maken. De 'diefstal' is imo niet gerechtvaardigd omdat die app je anders 70 piek terugzet.
Gewoon betalen voor wat je pakt.
Je kan niet alles hebben.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
NiceZeker geen GPS-versterker erin?
Wat een omgekeerde redenatie. Dan doe je eerst vergelijkend warenonderzoek om erachter te komen. Informeer her en der. Maar nee, dat is teveel moeite. We jatten het wel, want anders moet ik 70 piek betalen voor iets wat ik helemaal niet wil.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:50 schreef Nashje het volgende:
Ja, lekker 70 piek betalen voor iets waarvan je niet eens weet of het bij je past. Door de jailbreak ben ik erachter gekomen dat ik TomTom erg bagger vind en Navigon heerlijk vind werken. Betaal je dan je 70 piek voor TomTom....
Had je daarna wel die 70 euro neer gelegd? Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja, lekker 70 piek betalen voor iets waarvan je niet eens weet of het bij je past. Door de jailbreak ben ik erachter gekomen dat ik TomTom erg bagger vind en Navigon heerlijk vind werken. Betaal je dan je 70 piek voor TomTom....
En Navigon heb je nu wel gekocht?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
ben het gedeeltelijk met je eens. Maar het probleem is dat de reviews op internet zo verschrikkelijk subjectief zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een omgekeerde redenatie. Dan doe je eerst vergelijkend warenonderzoek om erachter te komen. Informeer her en der. Maar nee, dat is teveel moeite. We jatten het wel, want anders moet ik 70 piek betalen voor iets wat ik helemaal niet wil.
Belachelijke mentaliteit.
Onzin.quote:
Nou ja, ik doelde niet specifiek op de Tom Tomquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:31 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Onzin.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1364259
Staat vol met slechte ervaringen. Daar hoef je het echt niet voor 'uit te proberen'
Nope, ook geen bluetooth of aux ingang...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heeft die ook ingebouwde GPS versterking?
Mij is het vandaag geluktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:36 schreef Edwinuss het volgende:
iPhone 3.1.2 kan ik niet jailbreaken
Ik heb zonet TomTom geļnstalleerd, niet dat TomTom zo goed is maar om te pimpen tegenover mijn baas. Als ik tegen hem zeg van ik heb mijn iPhone gehackt en heb gratis navigon kijkt hij mij aan van wtf heb je het over.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De TomTom is heel erg slecht
Hij reageert heel traag met aanwijzingen, en de weergave van de kaarten loopt achter
Het gebeurt dus wel eens dat je een afslag mist omdat hij het nog niet aangeeft.
Ook vind ik het rot dat hij bij een aanwijzing de muziek compleet mute.
Navigon daarin tegen:![]()
Deze navigatie software werkt perfect snel, de rijbaan aanwijzingen zijn geweldig én hij dimt het volume van de muziek tijdens een aanwijzing !
Mij nu ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mij is het vandaag gelukt![]()
!
http://lmgtfy.com/?q=wiki+jailbreak+iphonequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:43 schreef Cwaas het volgende:
Even een vraagje van iemand die een iphone wil maar nog alles erover weet...
waarom jailbreak je een iphone en wat is het precies?
Wel Blackra1n. Ik kon geen versie vinden die werkte gisteravond, toen maar wat verder gezocht en kwam ik het toevallig tegen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe heb je het nu gedaan dan?
Zolang je geen apps wil installeren die niet in de iTunes Store staan, hoef je niets te doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:31 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb dus een iphone 3GS. Wat is het voordeel van Jailbreak en wat de nadelen? Kan ik het nog terug zetten alsi k het niet meer wil?
NOu ja ik wil navigatie en spelletjesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang je geen apps wil installeren die niet in de iTunes Store staan, hoef je niets te doen.
Die zijn meer dan voldoende beschikbaar in de iTunes Store.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:42 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
NOu ja ik wil navigatie en spelletjes
Wat voor formaat is datquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:53 schreef larry_flynt het volgende:
Nou ja, ik had een paar comics gedownload via de appstore, maar ik heb er ook veel op mijn pc staan die ik op mijn iphone wil hebben, omdat dit wel fijn leest. Is dit mogelijk?
Lees je online in man, i.p.v. ons alles te laten voorkauwen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:31 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb dus een iphone 3GS. Wat is het voordeel van Jailbreak en wat de nadelen? Kan ik het nog terug zetten alsi k het niet meer wil?
Of een apart subforumquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:57 schreef JDude het volgende:
Kan dit topic niet worden gesplitst in een serie mét en zonder jailbreak?
Gewoon een apart topic voor domme vragen werkt ook wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:57 schreef JDude het volgende:
Kan dit topic niet worden gesplitst in een serie mét en zonder jailbreak?
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=729747quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:33 schreef Chav het volgende:
Mn Iphone slaat sinds gisteren geen foto`s meer op. Tenminste, hij slaat ze wel op, ik zie ze namelijk als ik m aan de computer hang want dan komen ze netjes naar voren maar niet in mn filmrol op de telefoon zelf![]()
Heb m net al even aan Itunes gehangen en laten synchroniseren maar dat hielp niet (en nee, uit-en aanzetten hielp ook niet) Iemand een oplossing?
quote:I found a solution for the iPhone not showing pictures taken issue.
1. Backup/Sync your phone just-in-case
2. Use a directory browser such as PhoneView or some other tool (Download the trial of PhoneView: http://www.ecamm.com/mac/phoneview/)
3. In PhoneView Browse to the /Disc/DCIM/ folder and delete the entire .MISC folder. (I actually deleted everything in the DCIM folder)
This solved the issue for me without having to resort to a restore. Also, using those programs you can recover any photos/videos that were taken that you could not get to.
Werkt nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=729747
[..]
Probeer een andere directory browser voor de iPhone. Zie bijvoorbeeld http://www.shoutmeloud.co(...)tion-for-iphone.htmlquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:38 schreef Chav het volgende:
[..]
Werkt nietIk werk met windows, dat is voor Mac.
Ik krijg de app niet versleept.
De verjaardag van Bill Gates?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:29 schreef Repeat het volgende:
Waarom synct dat ding nou een verjaardag die ik in mn outlook heb staan niet
Alles neemt ie over, maar die niet?Snap er geen zak van.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:46 schreef Repeat het volgende:
Fucking tyfusding. Word er helemaal gek van
BOH GEKKEquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:10 schreef magnifor het volgende:
Unlock voor de nieuwe baseband 05.11.07 vandaag?
http://twitter.com/scottyatur/statuses/5246266815
http://twitter.com/scottyatur/statuses/5269708127
Hij laat eerst een video zien aan die gast die $10000 geeft aan de eerste die het unlocked en daarna stuurt hij de code naar Geohot enz
Ik ben benieuwd
Waarom dat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:09 schreef TNA het volgende:
Zo jammer dat die Geohot met zijn ijdele kuthoofd die dingen voor elkaar krijgt
Oke, twitter pagina van hem is ook weg dus fake.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:16 schreef magnifor het volgende:
http://qik.com/scottyatur, binnen 5 minuten zou daar een live demo te zien moeten zijn van de 05.11.07 unlock.
Bij info instellen dat hij met outlook synct.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:44 schreef MaxC het volgende:
Als je een reservekopie bij Itunes maakt, bewaart hij dan ook je contacten?
Nog een reden om niet aan die onzin mee te doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Bij de vorige jailbreak/unlock kreeg je zijn hoofd verplicht in beeld op je iPhone
Nu nog steedsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Bij de vorige jailbreak/unlock kreeg je zijn hoofd verplicht in beeld op je iPhone
Dat dus, wat een zeikerds hiero, wat boeit t nou dat je ff zn hoofd ziet -.-quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:31 schreef Agiath het volgende:
Al staat er een harige blote reet op, zolang ik er dadelijk mee kan bellen vind ik het allemaal best
Als het even kan, zie ik liever geen ijdele Mika-look-a-like op mijn iPhone, verder doet hij goed werkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:40 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat dus, wat een zeikerds hiero, wat boeit t nou dat je ff zn hoofd ziet -.-
Merciquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Probeer een andere directory browser voor de iPhone. Zie bijvoorbeeld http://www.shoutmeloud.co(...)tion-for-iphone.html
Ja, ik las het net!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:45 schreef nelisb het volgende:
Unlock
http://www.iphoneclub.nl/(...)and-jailbreakunlock/
Dat je kunt internetten op je laptop met de 3G-verbinding van je iPhone.quote:Op zondag 1 november 2009 14:16 schreef Stansfield het volgende:
Wat is tethering eigenlijk?
Het vertraagt vooral, volgens mij (maar ik heb dan ook een 2G).quote:Op zondag 1 november 2009 22:30 schreef June. het volgende:
Vreet dat Winterboard niet enorm veel stroom?
3G is toch niet sneller tov de 2G? (op internet na dan)quote:Op zondag 1 november 2009 23:14 schreef TNA het volgende:
[..]
Het vertraagt vooral, volgens mij (maar ik heb dan ook een 2G).
Er is in al die jaren nog nooit iemand met een gejailbreatke iPhone gekomen die herkend was door Apple. Zelfs Apple zegt dat ze het niet kunnen zien, maar jouw vriend kan het wel?quote:
Schijnbaar kun je dat dus op geen enkele manier traceren en probeert je maat je bang te maken.quote:
Dat kan toch alleen als er ook openSSH als app op hebt geļnstalleerd? Volgens mij krijg je dan zelfs een melding dat je extra risico loopt en dat je het wachtwoord moet veranderen oid.quote:Op maandag 2 november 2009 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)iphones-via-ssh.html
Is 't niks?quote:Op maandag 2 november 2009 03:13 schreef Nooduitgang het volgende:
En ik ben helaas niet onder de indruk..speelt veels te traag, besturing werkt niet goed.. ik snap ook niet waarom ze het niet gewoon 2D maken, net als Yuri's Revenge. Dat draait toch veel soepeler..
Valt toch wel mee? Even googlen en je hebt een handleiding te pakkenquote:Op maandag 2 november 2009 18:15 schreef gohan16 het volgende:
Het werkt idd alleen als je openSSH hebt, zonder je wachtwoord te veranderen. Dit laatste vereist enige skill
Je kunt de Home en de Power knop een paar seconden vasthouden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:32 schreef Adelante het volgende:
Als je iPhone bijft hangen op het opstartscherm (appeltje op zwarte achtergrond) en dat nu al een kwartier doet en nergens op reageert, kun je hem dan resetten via e.o.a. manier?
Als ik het doe gaat het allemaal automatischquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:34 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Nee, dat moet je daarna zelf doen
Praktisch doch efficiėntquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:40 schreef ikheetmartijn het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk je vinger nog op het power knopje anders kan dat niet
- Home + Power indrukken: screenshotquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:48 schreef Nashje het volgende:
Home + power inhouden is toch reboot? Klopt dan toch wel..
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:57 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
- Home + Power indrukken: screenshot
- Home + Power ingedrukt houden (+/- 4 sec): krijg je een slider met 'Zet uit'
- Home + Power ingedrukt houden (+/- 8 sec): is power off
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:19 schreef magnifor het volgende:
De nieuwe unlock van geohot komt vandaag, aangezien hij in de vs woont zal het voor ons denk ik aan het einde van de dag zijn.
http://twitter.com/geohot/statuses/5388211341
Voor die laatste twee dingen hoef je de home-knop er niet bij ingedrukt te houden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:57 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
- Home + Power indrukken: screenshot
- Home + Power ingedrukt houden (+/- 4 sec): krijg je een slider met 'Zet uit'
- Home + Power ingedrukt houden (+/- 8 sec): is power off
blijkbaar wel als ie vastloopt, want iedere knop an sich werkte niet, maar de combi wel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor die laatste twee dingen hoef je de home-knop er niet bij ingedrukt te houden.
Die combinatie is alleen als je een 'harde reboot' wilt doen. Verder heb je de home-knop niet nodig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
blijkbaar wel als ie vastloopt, want iedere knop an sich werkte niet, maar de combi wel.
Die laatste wel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor die laatste twee dingen hoef je de home-knop er niet bij ingedrukt te houden.
Niet. Dan moet je gewoon dat ding sliden naar 'uit'. Als je je homeknop er bij indrukt dan gaat ie rebooten.quote:
Starten ze op om vervolgens er gelijk weer uit te knallen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:38 schreef Adelante het volgende:
Nu start ie geen enkele app meer op, alleen de originele apple apps.Ik ga maar eens een restore doen
Werkte hier snel, simpel en feilloos. (3G)quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:35 schreef magnifor het volgende:
Unlock schijnt nog problemen te geven, ik wacht nog eventjes tot de kinderziektes eruit zijn.
Ik draai nog steeds 3.0.nogwat.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:44 schreef Agiath het volgende:
Ik ben nog wat huiverig, ik lees dat veel mensen problemen hebben, ik wacht denk nog even tot na het weekend met het unlocken van mijn 3GS
Ik wil alleen de unlock, maar het is meer alles in 1quote:Op woensdag 4 november 2009 08:50 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik draai nog steeds 3.0.nogwat.
Geen zin om weer alles te jailbreaken, misschien als ik dingen ga missen ofzo.
Ik heb eigenlijk alleen gejailbreakt vanwege SBsettings en SMShelper.. Dus dat zou ik meteen missen.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:50 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik draai nog steeds 3.0.nogwat.
Geen zin om weer alles te jailbreaken, misschien als ik dingen ga missen ofzo.
http://www.redmondpie.com(...)om-ssh-hack-9140084/quote:Op woensdag 4 november 2009 17:09 schreef Chav het volgende:
Iemand die hier iets van weet?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |