http://gizmodo.com/537487(...)s-no-excuse-for-thisquote:I really didn't want to beat up on WinMo here, because at this point it just feels tired. But man, come on Microsoft, you're giving me no choice. Windows Mobile 6.5 isn't just a letdown—it barely seems done.
The final version I got for testing, though, was almost identical to the builds we saw so many months ago. This means two things: That we already know what it's going to look like and how it's going to work; and that no, it's nowhere near the upgrade that Windows Mobile needs to be even remotely interesting.
Things get worse when you move past the surface, revealing an OS that hasn't been fundamentally changed in years, and which bears a strong resemblance to Windows Mobile 6.1, and a startlingly not-weak resemblance to PocketPC 2002. The new homescreen Start Menu, lock screen and contextual menus are just veneers, and they're not very thick.
The terrible Windows Media Player app looks the same, the photo albums are helped only by smoother scrolling and support of basic swipe gestures, and the text, email, notes and settings pages are jarringly old-looking, and seriously hostile to pointing devices any larger than a pen. Especially fleshy ones.
I'd like to think that 6.5's stunning failure to innovate is a symptom of a neglected project—maybe Microsoft just needed something, anything to hold people over until the mythical Windows Mobile 7 comes out, whatever it is. But as Steve Ballmer himself has plainly admitted, it's worse: Microsoft has simply lumbered in the wrong direction for two years, letting everyone, save maybe Nokia, fly right past them.
You'd be hard-pressed to find a single reason to upgrade to 6.5.
Niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:49 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraagje over ringtones. Ik heb nu een liedje staan op het ipod gedeelte van mijn iphone.Hoe selecteer ik die alsringtone?
-knip-quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:49 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraagje over ringtones. Ik heb nu een liedje staan op het ipod gedeelte van mijn iphone.Hoe selecteer ik die alsringtone?
Volgens mij blackra1n.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:56 schreef Nashje het volgende:
Welke software moet ik nou gebruiken op m'n 3.1.2 versie te jailbreaken (via een Mac overigens)?
Hier is de handleiding voor jailbreak 3.1.2 Macquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:56 schreef Nashje het volgende:
Welke software moet ik nou gebruiken op m'n 3.1.2 versie te jailbreaken (via een Mac overigens)?
quote:
Het duurde tien minuten om de tijden op de site van 9292ov op te zoeken?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:30 schreef AssyriskaFF het volgende:
Jammer dat die bushalte app niet werkt. Had het vandaga nodig. Duurde 10 min voordat ik wist hoe laat een bus vertrok :S.
Heb het ook in sommige huizen. Het bereik lijkt op de meter te veranderen, meestel is dichter bij een raam meer bereik. Bereik is beter als je 3G uitzet. (als je jailbreak hebt kun je dat supermakkelijk doen met sbssettings: (bij 3min30))quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:56 schreef Raiko het volgende:
Zijn er meer mensen die last hebben van bereik binnenshuis (T-Mobile)? Wanneer ik op bezoek ben bij m'n schoonouders moet ik letterlijk buiten gaan staan om met m'n iPhone te bellen![]()
Ook ging m'n batterij van 25% naar 0% in een paar minuten, maar dat is waarschijnlijk i.v.m. het constant zoeken/reconnecten met het 3G netwerk en het proberen een mailtje te versturen...
Heerlijk apparaatje, maar als ik er niet mee kan bellen moet ik maar weer terug naar m'n w880i
Thanks, ga het via custom firmware doen. Ben benieuwd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hier is de handleiding voor jailbreak 3.1.2 Mac
http://www.iphoneclub.nl/38521/handleiding-iphone-os-3-1-2-met-pwnagetool-3-1-4-jailbreak-mac-os-x/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=handleiding-iphone-os-3-1-2-met-pwnagetool-3-1-4-jailbreak-mac-os-x
Ik moet er zelf ook nog aan beginnen
Bedankt, ziet er goed uit!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:34 schreef Ad_rem het volgende:
Heb het ook in sommige huizen. Het bereik lijkt op de meter te veranderen, meestel is dichter bij een raam meer bereik. Bereik is beter als je 3G uitzet. (als je jailbreak hebt kun je dat supermakkelijk doen met sbssettings: (bij 3min30))
Bookmark.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:21 schreef Ad_rem het volgende:
Offtopic: Waarom heeft fok eigenlijk geen optie om een topic te tvp'en zonder tvp te moeten plaatsen. Dat moet toch niet zo moeilijk zijn om te maken? Ik maak me er zelf ook vaak schuldig aan maar dat elke reeks weer pagina's gevuld met tvp's bevat is toch hopeloos ouderwets?
Gaaf spel zeg, ik kan er ook niet mee stoppenquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:25 schreef Ad_rem het volgende:
tvp.
Ben een beetje verslingerd aan Sooziz op het moment.
Mario galaxy![]()
Deze is dus voor als je iPhone al gejailbreaked is. Dit is om je jailbreak te behouden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hier is de handleiding voor jailbreak 3.1.2 Mac
http://www.iphoneclub.nl/38521/handleiding-iphone-os-3-1-2-met-pwnagetool-3-1-4-jailbreak-mac-os-x/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=handleiding-iphone-os-3-1-2-met-pwnagetool-3-1-4-jailbreak-mac-os-x
Ik moet er zelf ook nog aan beginnen
Hè jammerquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Deze is dus voor als je iPhone al gejailbreaked is. Dit is om je jailbreak te behouden.
blackra1n geprobeerd, niet gelukt.
Wat een onwijze troep weer zeg met dat jailbreaken. Pfff.
Jah hehe. Beetje overdrevenquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Het duurde tien minuten om de tijden op de site van 9292ov op te zoeken?
Sennheiser CX300-II.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:01 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Jah hehe. Beetje overdreven.
Trouwens, mijn V-moda in ears zijn nu al voor de vierde keer ( in één jaar) kapot. WEER het rechteroordopje. Kan ik mijn geld eigenlijk nog terugvragen? Of een ander product. Die oordopjes moet ik niet meer hebben. Waardeloos spul. Zijn er geen goede in ears voor rond de 50 euro die NIET zo snel kapot gaan?
Jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Is het jou gelukt anders wil ik je wel tips geven
Wat is NFSU? Want die kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja. Alleen wat moet ik allemaal vanuit Cydia installeren behalve Installous? Krijg NFSU niet gedownload bijv.
Need for Speed Undercoverquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat is NFSU? Want die kan ik niet vinden![]()
SBSettings is bijvoorbeeld handig omdat je met 1 handeling 3G aan of uit kan zetten.
WinterBoard kan je het uiterlijk van de iPhone veranderen.
Backgrounder kan je mee Multitasking apps op de achtergrond laten draaien.
De rest moet ik zelf ook nog uitvinden dus als je tips hebt hoor ik ze graag van je.
voor jou toch geen probleem met je jailbraik?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
iRealQuickSMS is leuk alleen kost wel geld.
SBSettings is epic. Had dit probleempje ook maar er is een optie in het menu dat hij een stuk gevoeliger wordt met aanraken. Verder kun je bv. knop toevoegen dat rotation uitgaat, kun je in bed nog even normaal surfen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Need for Speed Undercover
SBSettings heb ik al ooit gehad maar vond 'm niet lekker draaien. Moest een paar keer vegen over het scherm en dan pas kwam ie in beeld, en had het idee dat 3G en WiFi achteruit gingen.
Ik heb het gezien en dan ook nog met creditkaart betalen net zo als iProtect die ik wel had willen hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
iRealQuickSMS is leuk alleen kost wel geld.
Ik heb pas gisteravond mijn iPhone gejailbreaked.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Need for Speed Undercover
SBSettings heb ik al ooit gehad maar vond 'm niet lekker draaien. Moest een paar keer vegen over het scherm en dan pas kwam ie in beeld, en had het idee dat 3G en WiFi achteruit gingen.
Oke, goed om te weten, dank! Dat rotation uitzetten bedoel je dat ie in Safari niet in landscape gaat? Da's ook wel relax ja, want daar erger ik me nogal vaak aan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:32 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
SBSettings is epic. Had dit probleempje ook maar er is een optie in het menu dat hij een stuk gevoeliger wordt met aanraken. Verder kun je bv. knop toevoegen dat rotation uitgaat, kun je in bed nog even normaal surfen.
Kun je wel Need for Speed installen? In Installous doet ie niets als ik erop 'klik'. Blijft gewoon hangen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb pas gisteravond mijn iPhone gejailbreaked.
Met WiFi heb ik dat nog niet ontdekt misschien als ik straks naar buiten ga op mijn 3G.
Vooralsnog ben ik met SBSettings te vrede.
Precies.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke, goed om te weten, dank! Dat rotation uitzetten bedoel je dat ie in Safari niet in landscape gaat? Da's ook wel relax ja, want daar erger ik me nogal vaak aan.
Ik heb gezocht naar Need for Speed en kan het niet vinden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kun je wel Need for Speed installen? In Installous doet ie niets als ik erop 'klik'. Blijft gewoon hangen.
Downloaden op de PC en in iTunes gooien werkte ook niet. Kreeg ik een error. Kan ook aan het feit liggen dat ik nog geen AppSync had geinstalleerd.
Ik denk best wel dat iemand dat weet, ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:55 schreef Nailpolish het volgende:
tvp
Weet iemand hoe je de nieuwste iphone 3gs (weet niet wat dat nmr is wat er achter staat, maar in elk geval de nieuwste) kan jailbreaken maar dan via windows?
Wat loop je nou de hele tijd te bitchen dan? Hypocriete fuck. Denk je dat jailbreaken alleen bestaat uit het downloaden van gratis apps?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:23 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
voor jou toch geen probleem met je jailbraik?
Het is meer dat je steeds met je woordje klaar staat zodra er iets over jailbreaken gezegd wordt. Als je het er niet mee eens ben doe je het niet, prima. Dan hoef je niet steeds een 'leuke' opmerking te maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:37 schreef ktnxbye het volgende:
Waarom ben ik hypocriet?
(buiten dat mag je wel even normaal tegen me doen)
Je snapt het nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb gezocht naar Need for Speed en kan het niet vinden.
Raar toch gewoon in het zoekvenster van Cydia dan behoor je toch alles te kunnen vinden?
edit - je bedoelt in iTunes ik dacht we het over Cydia hadden![]()
Ik zeg dat ik het jammer vind dat iRealQuickSMS geld kost, ik zeg niet dat ik het onterecht vind.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:40 schreef ktnxbye het volgende:
Als je op die toer wil gaan en gevaarlijke aannames denkt te doen over iemand die je verder niet kent wens ik je veel plezier met je jailbraiks.
Ik vind dat je geen rechten kan ontlenen of mag klagen over dingen waar je niet voor betaald. En dat zie ik jou iedere keer doen. Dan ben je pas hypocriet.
Ja hier heb ik lekker veel aan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk best wel dat iemand dat weet, ja.
Je opmerking over de belstatus-applicatie in het vorige topic daar proefde ik een stukje verontwaardiging in. Ik vind niet dat je mag klagen over iets waar je in the first place niet voor betaald heb. Dan kan je zeggen dat je er niet over klaagde, maar zo komt het wel over.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het jammer vind dat iRealQuickSMS geld kost, ik zeg niet dat ik het onterecht vind.
http://blackra1n.com/quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:55 schreef Nailpolish het volgende:
tvp
Weet iemand hoe je de nieuwste iphone 3gs (weet niet wat dat nmr is wat er achter staat, maar in elk geval de nieuwste) kan jailbreaken maar dan via windows?
Ja, ik klaag er wel over maar goed ik weet ook dat ik er niet voor betaal en daarom dus sommige dingen niet werken zoals ze behoren te doen als je wel betaald. Daar heb ik vrede mee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:53 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Je opmerking over de belstatus-applicatie in het vorige topic daar proefde ik een stukje verontwaardiging in. Ik vind niet dat je mag klagen over iets waar je in the first place niet voor betaald heb. Dan kan je zeggen dat je er niet over klaagde, maar zo komt het wel over.
De applicaties zijn veelal relatief goedkoop. Steun de ontwikkelaar gewoon.
Ik zal het verder laten rustenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, ik klaag er wel over maar goed ik weet ook dat ik er niet voor betaal en daarom dus sommige dingen niet werken zoals ze behoren te doen als je wel betaald. Daar heb ik vrede mee.
Inderdaad, te kansloos gewoon.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:
Niet weer die discussie.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:51 schreef evaxsis het volgende:
SBSettings is bijvoorbeeld handig omdat je met 1 handeling 3G aan of uit kan zetten.
WinterBoard kan je het uiterlijk van de iPhone veranderen.
Backgrounder kan je mee Multitasking apps op de achtergrond laten draaien.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:52 schreef Trystar het volgende:
Op zondag 18 oktober 2009 15:49 schreef Stansfield het volgende:
Niet.
Ringtones maken doe je zo
Zonder gelijk te willen bitchen, ik geloof mn ogen ogen bijna niet als ik dit lees, het meeste van wat hier boven staat kan zonder meer in WinMob, om functies snel naar voren te halen is een schil als SPB handig, maar homescreens customizen, beltonen veranderen, vanaf je homescreen tweeten, dat is toch niks bijzonders?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:41 schreef Skv het volgende:
Jailbreak is veel meer dan alleen gratis apps..
Ik heb mijn agenda op mijn lockscreen, kan vanuit elke applicatie een sms sturen, kan vanaf de meeste applicaties een tweet sturen, ik kan videos maken en tweeten, ik kan met een sleep over het scherm wifi, 3G, airplane, muziek etc aansturen. Mijn vibrate is drie keer zo lang als de normale bij een sms, ik heb een copy-paste menu met snelkeuzeopties.. En natuurlijk nog veel meer..
Al zou je met WinMob een raket in een baan om de aarde sturen, het blijft WM..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:52 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zonder gelijk te willen bitchen, ik geloof mn ogen ogen bijna niet als ik dit lees, het meeste van wat hier boven staat kan zonder meer in WinMob, om functies snel naar voren te halen is een schil als SPB handig, maar homescreens customizen, beltonen veranderen, vanaf je homescreen tweeten, dat is toch niks bijzonders?
Dat zou toch, eventueel met 3rd party software, freeware vaak, zo te realiseren moeten zijn? als ik hier ff meelees lijkt het wel alsof jullie geen bleek idee hebben wat je met een WinMob toestel kan
Ik vind mijn iPhone gewoon chill werken. That's it.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:52 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zonder gelijk te willen bitchen, ik geloof mn ogen ogen bijna niet als ik dit lees, het meeste van wat hier boven staat kan zonder meer in WinMob, om functies snel naar voren te halen is een schil als SPB handig, maar homescreens customizen, beltonen veranderen, vanaf je homescreen tweeten, dat is toch niks bijzonders?
Dat zou toch, eventueel met 3rd party software, freeware vaak, zo te realiseren moeten zijn? als ik hier ff meelees lijkt het wel alsof jullie geen bleek idee hebben wat je met een WinMob toestel kan
Ik ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind mijn iPhone gewoon chill werken. That's it.
Het probleem met Windows Mobile is dan ook niet een gebrek aan features.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:52 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Dankje!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Kunnen we nu weer lief doen?
[..]
http://blackra1n.com/
en hier een handleiding.
Succes.
Wat is het probleem dan wel?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:58 schreef Tijn het volgende:
Het probleem met Windows Mobile is dan ook niet een gebrek aan features.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:48 schreef YuckFou het volgende:
of is dit meer iets voor een nieuw topic?
Het OS is al meer dan 10 jaar oud en niet gemaakt voor moderne telefoons. Door middel van wat hacks en patches weet MS de illusie op te brengen dat het een redelijk OS is, maar dat is het niet. Het is te log, het is te traag en het is niet gemaakt voor je vingers.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:48 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan wel?
Usabillity!!!! Niets is belangrijker dan dat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:48 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan wel?
Je kiest niet de meest objectieve doelgroep uitquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:52 schreef Cwaas het volgende:
Goed, beste Iphone liefhebbers. Ik sta voor een dilemma. In febr. loopt mijn huidige abo. af (hi50,-). Ik had de nokia 5310music express maar die is iets te schoon geworden in de wasmachine, daarom heb ik nu tijdelijk de lelijkste, grootste en meest ouderwetse telefoon die ik ken. Bij HI mag je 4mnd. voordat je abo afloopt alweer verlengen én een nieuwe foon uitzoeken. Dit zou voor mij bijv. straks de nokia N900 zijn. Lijkt me een perfect toestel. Een andere optie is wachten tot februari met de lelijke telefoon die ik nu heb en dan overstappen van HI naar T-mobile en een Iphone nemen. Wat raden jullie aan? Is de Iphone het wachten waard? Ik heb verder geen apple pc/macbook of wat dan ook maar ben stiekem al jaren fan van apple.
Waarom zou ik volgens jullie 4mnd. moeten wachten op de Iphone ipv volgende week al de N900 in huis kunnen hebben? Of zeggen jullie juist, ach Iphone...leuk ding, maar die Nokia N900 is nog veel beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |