Mijn Windows© Mobile™ ook, die stond keurig een uurtje vroeger vanmorgen en, eerlijk gezegd, had ik niet anders verwacht van iets wat een "smartphone" heet....quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:32 schreef Dutchguy het volgende:
Zo bijzonder is dat toch niet? Mijn Nokia deed het ook.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:57 schreef larry_flynt het volgende:
tvp
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
Heb jij een iPhone?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:39 schreef YuckFou het volgende:
Ik had gewoon de laatste post in t vorige topic
[..]
Mijn Windows© Mobile™ ook, die stond keurig een uurtje vroeger vanmorgen en, eerlijk gezegd, had ik niet anders verwacht van iets wat een "smartphone" heet....
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_onlyquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:51 schreef Adelante het volgende:
Kan het zijn dat Vodafone haar Super Sim Only voor de iPhone heeft geschraptZe staan niet meer online in elk geval.
Neequote:
Weer zo'n WM-sloeber die zijn apparaat superieurder vind.quote:
Nou zou ik kunnen happen maar goed, om t ff kort te houden, waar zie jij staan dat ik mn WM superieur vind aan een iPhone?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:10 schreef gohan16 het volgende:
Weer zo'n WM-sloeber die zijn apparaat superieurder vind.Op iPhone zijn echt wel dinge aan te merken, maar WM haalt het nooit bij het gemak en snelheid van de iphone.
WM is aan geen enkel OS superieur.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:10 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Weer zo'n WM-sloeber die zijn apparaat superieurder vind.Op iPhone zijn echt wel dinge aan te merken, maar WM haalt het nooit bij het gemak en snelheid van de iphone.
Ik vatte dit negatief op richting de iphone, maar bij nader inzien kan het ook negatief richting je WM-smartphone..quote:eerlijk gezegd, had ik niet anders verwacht van iets wat een "smartphone" heet....
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:15 schreef gohan16 het volgende:
Ik vatte dit negatief op richting de iphone, maar bij nader inzien kan het ook negatief richting je WM-smartphone..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |