abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:14:29 #51
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_74057153
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:05 schreef Tijn het volgende:
Je begrijpt dat er dus wel een capslock-functie is en dat je daar alleen maar voor hoeft te dubbelklikken op de shift-knop he? Maar dat vind je zo onoverkomelijk voor al die keren dat je capslock gebruikt dat je liever een telefoon met een inferieur softwareaanbod koopt... ok dan
Weet je, ik snap niet eens meer waarom ik hap...op hupseflups 16 was t nog duidelijk die las te snel en hapt graag, maar het gezemel over inferieur of niet is echt tenenkrommend...
De eerste 15 replies van dit topic zijn zinloze tvp's de rest gaat over wel of niet jailbreaken en het updaten of kopen van apps in de zo o geweldige appsstore...
Ik vind persoonlijk het gesloten systeem van Apple een draak, ik haat iTunes, ik heb een WMfoon waarmee ik dolgelukkig ben en als iemand anders dat inferieur vind so be it, maar het alom aanwezige "wij zijn geweldig want wij hebben een iPhone" is haast zielig, in t vorige topic stond letterlijk "hail iPhone" omdat ie de zomertijd aanpast, vast grappig bedoeld, maar wat mij betreft volkomen kansloos...
Zijn jullie ook allemaal van die guppen die als je gezellig aan t kleppen&bieren bent ondertussen zo nodig even met hun gsm moeten spelen, want mn iPhone dit en mn iPhone dat? Naast dat het vreselijk irritant is is het ook nog eens ronduit onbeschoft en nee ik zit niet te wachten op alweer een app waarbij je door middel van shaken met je telefoon ( ) een mond kan laten lachen of dobbelstenen kan gooien...
nu nog uitzoeken hoe ik dit topic uit mn AT lijst krijg, ik post hier al veel te veel
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:18:34 #52
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74057396
Volgens mij snapt Tijn gewoon niet waarom je over de softwaredistributiemethode begint als iemand het over het aanzetten van de Caps Lock-functie heeft.
2000 light years from home
pi_74061305
Volgens mij is YuckYou een beetje masochistisch ingesteld. Wat doe je als iPhone hater anders in dit topic?
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:29:04 #54
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_74061758
Ik wil best reageren YuckFou, maar ik zou niet weten waar ik moest beginnen. Had je nou een vraag of een opmerking? Ik kom er niet helemaal uit wat je precies probeert te zeggen en wat je verwacht.

Ben je nou serieus aan het klagen dat mensen in het iPhone slowchattopic praten over de iPhone
pi_74066746
Ik wist helemaal niet dat je met dubbel tap op Caps knop hij blijft staan. Hoe weten jullie dat allemaal? Zijn er nog meer handige tips & Tircks?
pi_74067603
iPhone (2G) alweer binnen paar uurtjes leeg . Geen idee waaraan het ligt .
pi_74068108
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:14 schreef YuckFou het volgende:

De eerste 15 replies van dit topic zijn zinloze tvp's de rest gaat over wel of niet jailbreaken
QFT.
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
  maandag 26 oktober 2009 @ 08:20:32 #58
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_74068144
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:00 schreef YuckFou het volgende:

[..]

yeah yeah en als ik dan dit lees:
[..]

dan ben ik juist weer blij met mn qwerty toetsenbordje...
Waarom zou je blij zijn met een toetsenbord dat je toestel groter maakt en waar je tevens minder comfortabel en minder snel mee typt?
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 26 oktober 2009 @ 08:25:52 #59
139330 TNA
For the stars that shine
pi_74068192
YuckFou is boos dat mensen in het iPhonetopic over de iPhone praten omdat hij WM heeft. Begrijpelijk hoor.

pi_74068545
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 06:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
iPhone (2G) alweer binnen paar uurtjes leeg . Geen idee waaraan het ligt .
Pure ouderdom. Vergelijk het met je oma die de hele dag zou moeten gaan hardlopen. Dat gaat ze toch ook niet volhouden?

Maar vergeet niet: je houdt nog steeds evenveel van je oma, en dus ook van je iPhone.

iPhone , no matter what .
pi_74068635
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 08:54 schreef Nashje het volgende:

[..]

Pure ouderdom. Vergelijk het met je oma die de hele dag zou moeten gaan hardlopen. Dat gaat ze toch ook niet volhouden?

Maar vergeet niet: je houdt nog steeds evenveel van je oma, en dus ook van je iPhone.

iPhone , no matter what .
.
Nouja, het vreemde is dat dat omaatje (mijn iPhone) soms wel hardloopt, dus da's het vreemde... Geen idee aan welke applicatie het zou liggen... Maar goed, de beslissing om een 3GS te gaan halen, wordt nu natuurlijk wel wat versneld. Zeker nadat ik gisteren met die 3GS van m'n vader heb gespeeld . Snel . En wat is dat Layar een gave app .
pi_74072686
Ik wil ook een Iphone!! Maar dat kan niet met HI...wel via bepaalde sites maar dat schijnt niet erg betrouwbaar te zijn. Weet iemand of HI ook binnenkort de Iphone zal aanbieden? Anders moet ik in febr. overstappen naar een andere provider..
pi_74072706
www.phoneshop.nl betrouwbaar én met Hi.
pi_74072888
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:43 schreef Nashje het volgende:
www.phoneshop.nl betrouwbaar én met Hi.
Klopt, maar ik lees op veel sites dat je via HI veel trager internet hebt en mindere service omdat ze hem zelf nog niet aanbieden via hun winkels/site. Iemand hier ervaring mee?
pi_74075622
tvp
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_74075780
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:48 schreef Cwaas het volgende:

[..]

Klopt, maar ik lees op veel sites dat je via HI veel trager internet hebt en mindere service omdat ze hem zelf nog niet aanbieden via hun winkels/site. Iemand hier ervaring mee?
Ja, en da's de grootste bullshit die er bestaat.

Trager internet dan wat? 3G is snel zat. Minder service waarmee? Zou niet weten wat je over je iPhone moet vragen aan Hi.
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:48:40 #68
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_74078157
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:48 schreef Cwaas het volgende:
Ik heb de mijne ook bij de Phoneshop vandaan omdat ik per sé KPN(/Hi) wou houden. Ik heb er een gewoon onbeperkt surf en mail abbo bij en alles werkt prima. 3G haalt dezelfde snelheden (schat ik) als met mijn Nokia N95, ik heb niet overal 3G, maar als ik naast mijn maat (met T-mobile) zit dan heeft hij soms betere dekking en ik heb vaker dekking.

Ik heb i.i.g. niks te klagen, MMS, mail, internet, alles werkt gewoon. Nou ja alles, ik geloof dat T-mobile nog wat snufjes biedt zoals voice-dialing, dat heb ik geloof ik niet.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_74078218
Daarstraks met Mobistar hier bij Vilvoorde gebeld. Wachtlijst van 45 mensen . Zaterdag zes shops bij Maastricht gebeld, zwarte 32 GB 3GS ook nergens op voorraad. Op één plek een witte, maar die wil ik dus niet.
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:30:06 #70
230788 n8n
Pragmatisch
pi_74079501

Gewedig verslavend
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_74080051
Ik heb echt een geweldig idee voor een nieuwe app. Bestaat nog niet. Nu nog iemand vinden die 't kan maken .
pi_74082508
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:46 schreef Nashje het volgende:
Ik heb echt een geweldig idee voor een nieuwe app. Bestaat nog niet. Nu nog iemand vinden die 't kan maken .
Geweldige ideeën zijn altijd welkom
pi_74088708
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:46 schreef Nashje het volgende:
Brand los ?
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:11:23 #74
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_74089536
De batterij van mijn 2G is nog perfect. Mijn 2G
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:31:02 #75
139330 TNA
For the stars that shine
pi_74092669
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:11 schreef TC03 het volgende:
De batterij van mijn 2G is nog perfect. Mijn 2G
Ja, de mijne eigenlijk ook. Gewoon niet teveel hippe Cydiadingen installeren en onnodige functies uitzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')