Weet je, ik snap niet eens meer waarom ik hap...op hupseflups 16 was t nog duidelijk die las te snel en hapt graag, maar het gezemel over inferieur of niet is echt tenenkrommend...quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:05 schreef Tijn het volgende:
Je begrijpt dat er dus wel een capslock-functie is en dat je daar alleen maar voor hoeft te dubbelklikken op de shift-knop he? Maar dat vind je zo onoverkomelijk voor al die keren dat je capslock gebruikt dat je liever een telefoon met een inferieur softwareaanbod koopt... ok dan
QFT.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:14 schreef YuckFou het volgende:
De eerste 15 replies van dit topic zijn zinloze tvp's de rest gaat over wel of niet jailbreaken
Waarom zou je blij zijn met een toetsenbord dat je toestel groter maakt en waar je tevens minder comfortabel en minder snel mee typt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:00 schreef YuckFou het volgende:
[..]
yeah yeah en als ik dan dit lees:
[..]
dan ben ik juist weer blij met mn qwerty toetsenbordje...
Pure ouderdom. Vergelijk het met je oma die de hele dag zou moeten gaan hardlopen. Dat gaat ze toch ook niet volhouden?quote:Op maandag 26 oktober 2009 06:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
iPhone (2G) alweer binnen paar uurtjes leeg. Geen idee waaraan het ligt
.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Pure ouderdom. Vergelijk het met je oma die de hele dag zou moeten gaan hardlopen. Dat gaat ze toch ook niet volhouden?
Maar vergeet niet: je houdt nog steeds evenveel van je oma, en dus ook van je iPhone.
iPhone, no matter what
.
Klopt, maar ik lees op veel sites dat je via HI veel trager internet hebt en mindere service omdat ze hem zelf nog niet aanbieden via hun winkels/site. Iemand hier ervaring mee?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:43 schreef Nashje het volgende:
www.phoneshop.nl betrouwbaar én met Hi.
Ja, en da's de grootste bullshit die er bestaat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:48 schreef Cwaas het volgende:
[..]
Klopt, maar ik lees op veel sites dat je via HI veel trager internet hebt en mindere service omdat ze hem zelf nog niet aanbieden via hun winkels/site. Iemand hier ervaring mee?
Ik heb de mijne ook bij de Phoneshop vandaan omdat ik per sé KPN(/Hi) wou houden. Ik heb er een gewoon onbeperkt surf en mail abbo bij en alles werkt prima. 3G haalt dezelfde snelheden (schat ik) als met mijn Nokia N95, ik heb niet overal 3G, maar als ik naast mijn maat (met T-mobile) zit dan heeft hij soms betere dekking en ik heb vaker dekking.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:48 schreef Cwaas het volgende:
Klopt, maar ik lees op veel sites dat je via HI veel trager internet hebt en mindere service omdat ze hem zelf nog niet aanbieden via hun winkels/site. Iemand hier ervaring mee?
Geweldige ideeën zijn altijd welkomquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:46 schreef Nashje het volgende:
Ik heb echt een geweldig idee voor een nieuwe app. Bestaat nog niet. Nu nog iemand vinden die 't kan maken.
Brand losquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:46 schreef Nashje het volgende:
Ik heb echt een geweldig idee voor een nieuwe app. Bestaat nog niet. Nu nog iemand vinden die 't kan maken.
Ja, de mijne eigenlijk ook. Gewoon niet teveel hippe Cydiadingen installeren en onnodige functies uitzetten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:11 schreef TC03 het volgende:
De batterij van mijn 2G is nog perfect. Mijn 2G
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |