quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heeft die ook ingebouwde GPS versterking?
quote:In tegenstelling tot de autohouder van TomTom bevat deze beugel geen ingebouwde technologie zoals Bluetooth, een speaker of een gps-ontvanger. De prijs ligt dan ook een stuk lager. Verder krijg je er geen kabels bij, om bijvoorbeeld je iPhone tijdens het rijden te kunnen opladen.
Nicequote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:44 schreef NJ het volgende:
[..]
http://www.pdashop.nl/pro(...)e-3g-3gs-hi-022.html
Die heb ik. Kost twee tientjes en voor nog twee tientjes heb je er een autolader bij. Werkt geweldig.
Dan is 40 euro voor een stuk plastic vrij prijzigquote:
Ja, lekker 70 piek betalen voor iets waarvan je niet eens weet of het bij je past. Door de jailbreak ben ik erachter gekomen dat ik TomTom erg bagger vind en Navigon heerlijk vind werken. Betaal je dan je 70 piek voor TomTom....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hollander!
Vind het een beetje suf om een onderscheid op prijs te maken. De 'diefstal' is imo niet gerechtvaardigd omdat die app je anders 70 piek terugzet.
Gewoon betalen voor wat je pakt.
Je kan niet alles hebben.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
NiceZeker geen GPS-versterker erin?
Wat een omgekeerde redenatie. Dan doe je eerst vergelijkend warenonderzoek om erachter te komen. Informeer her en der. Maar nee, dat is teveel moeite. We jatten het wel, want anders moet ik 70 piek betalen voor iets wat ik helemaal niet wil.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:50 schreef Nashje het volgende:
Ja, lekker 70 piek betalen voor iets waarvan je niet eens weet of het bij je past. Door de jailbreak ben ik erachter gekomen dat ik TomTom erg bagger vind en Navigon heerlijk vind werken. Betaal je dan je 70 piek voor TomTom....
Had je daarna wel die 70 euro neer gelegd? Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja, lekker 70 piek betalen voor iets waarvan je niet eens weet of het bij je past. Door de jailbreak ben ik erachter gekomen dat ik TomTom erg bagger vind en Navigon heerlijk vind werken. Betaal je dan je 70 piek voor TomTom....
En Navigon heb je nu wel gekocht?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
ben het gedeeltelijk met je eens. Maar het probleem is dat de reviews op internet zo verschrikkelijk subjectief zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een omgekeerde redenatie. Dan doe je eerst vergelijkend warenonderzoek om erachter te komen. Informeer her en der. Maar nee, dat is teveel moeite. We jatten het wel, want anders moet ik 70 piek betalen voor iets wat ik helemaal niet wil.
Belachelijke mentaliteit.
Onzin.quote:
Nou ja, ik doelde niet specifiek op de Tom Tomquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:31 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Onzin.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1364259
Staat vol met slechte ervaringen. Daar hoef je het echt niet voor 'uit te proberen'
Nope, ook geen bluetooth of aux ingang...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heeft die ook ingebouwde GPS versterking?
Mij is het vandaag geluktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:36 schreef Edwinuss het volgende:
iPhone 3.1.2 kan ik niet jailbreaken
Ik heb zonet TomTom geïnstalleerd, niet dat TomTom zo goed is maar om te pimpen tegenover mijn baas. Als ik tegen hem zeg van ik heb mijn iPhone gehackt en heb gratis navigon kijkt hij mij aan van wtf heb je het over.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De TomTom is heel erg slecht
Hij reageert heel traag met aanwijzingen, en de weergave van de kaarten loopt achter
Het gebeurt dus wel eens dat je een afslag mist omdat hij het nog niet aangeeft.
Ook vind ik het rot dat hij bij een aanwijzing de muziek compleet mute.
Navigon daarin tegen:![]()
Deze navigatie software werkt perfect snel, de rijbaan aanwijzingen zijn geweldig én hij dimt het volume van de muziek tijdens een aanwijzing !
Mij nu ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mij is het vandaag gelukt![]()
!
http://lmgtfy.com/?q=wiki+jailbreak+iphonequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:43 schreef Cwaas het volgende:
Even een vraagje van iemand die een iphone wil maar nog alles erover weet...
waarom jailbreak je een iphone en wat is het precies?
Wel Blackra1n. Ik kon geen versie vinden die werkte gisteravond, toen maar wat verder gezocht en kwam ik het toevallig tegen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe heb je het nu gedaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |