Hmm aan de hand van de mailtjes van Apple kan ik alles opzoeken natuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:23 schreef Merkie het volgende:
Opnieuw downloaden uit de App Store. Hij vraagt dan of je de applicatie wilt kopen, en zodra je "Ja" zegt zegt iTunes dat je de applicatie al hebt aangeschaft en alleen maar opnieuw hoeft te downloaden.
Ik kreeg gisteren een melding dat de data van Belstatus niet up-to-date is omdat er een nieuwe update komt. Die update zou al ingediend zijn bij de Appstore. Zodra die er is, moet alles weer goed werken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik krijg de Applicatie 'Belstatus' niet meer geinstalleerd...
Dit is de link naar het programma in de iTunes store:
http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=294417020&mt=8
Ik krijg alleen het bericht dat het niet meer beschikbaar is in de Nederlandse winkel
Iemand een idee hoe ik dit programma terug kan krijgen ?
Heel erg bedankt CCquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een melding dat de data van Belstatus niet up-to-date is omdat er een nieuwe update komt. Die update zou al ingediend zijn bij de Appstore. Zodra die er is, moet alles weer goed werken.
http://www.google.com/mobile/products/sync.html#p=applequote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:07 schreef Nashje het volgende:
Ik wil ook m'n agenda via Gmail laten lopen. Dus dingen inplannen op de iPhone en terug kunnen zien via Gmail, en andersom ook zo. Hoe fix ik dat?
Ik gebruik CalDAV :quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:07 schreef Nashje het volgende:
Ik wil ook m'n agenda via Gmail laten lopen. Dus dingen inplannen op de iPhone en terug kunnen zien via Gmail, en andersom ook zo. Hoe fix ik dat?
Gedaan, en kan nu kiezen tussen 2 agenda's: van de iPhone zelf en het Gmail account. Kan ik dit niet bij elkaar gooien?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.google.com/mobile/products/sync.html#p=apple
Ik 11. Alle 11 pagina's dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:31 schreef larry_flynt het volgende:
Hoeveel apps hebben jullie? Ik heb er volgens mij veel te veelVier pagina's vol :p
Volgens mij is er geen limiet, toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef larry_flynt het volgende:
o maakt dus niets uit? Kan je 11 pagina;s vol maken en dan zit je op je limiet?
Yup. Meer kan ik niet toevoegenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
o maakt dus niets uit? Kan je 11 pagina;s vol maken en dan zit je op je limiet?
Oh, wel een limiet dus.quote:
Die besturingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, wel een limiet dus.
Ik gooi er af en toe een aantal af die ik amper tot niet gebruik en voeg dan weer nieuwe toe.
Zoals Family Guy Uncensored.
Het geeft wat extra opties.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:08 schreef ktnxbye het volgende:
Ik kom overal iRing / iRinger tegen. Heb het zelf nog niet geprobeerd. Maar of een apparaat gejailbreakt is zou toch niet uit mogen maken?
Ik ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:43 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb alleen maar gratis apps die ik download
Dit kan gratis en on the fly met Exchange, Google heeft daar een licentie voor en je kunt het gebruiken om je mail, calender en contacten online te syncgroniseren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:07 schreef Nashje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |