Nou, noem eens wat functies waar wij alleen van kunnen dromen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:21 schreef YuckFou het volgende:
[..]
gast t cynisme druipt er zo'n beetje vanaf, zeg nou zelf, als een mobieltje een smartphone word genoemd is het switchen tussen zomer&wintertijd wel een heel basale functie vind je niet? daarnaast, ik ben erg gelukkig met mn WM en zou voor geen geld ter wereld willen ruilen naar een iPhone, ik hou van functies waar jullie alleen maar van kunnen dromen, en die zitten er bij mij standaard in, soms willen mensen dat snap je?
Geeft een beetje aan dat je snel op je teentjes getrapt bent. Ik las dit op geen enkele manier negatiefquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:10 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Weer zo'n WM-sloeber die zijn apparaat superieurder vind.Op iPhone zijn echt wel dinge aan te merken, maar WM haalt het nooit bij het gemak en snelheid van de iphone.
Een mp3 gewoon naar je mapje ringtones slepen en klaar ipv moeilijk doen via iTunesquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:26 schreef Nooduitgang het volgende:
Nou, noem eens wat functies waar wij alleen van kunnen dromen.
maar genoeg, ik ben hier niet om te bitchen, ik moest dit topic openen, ik was de laatste poster in #53 vandaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:41 schreef Skv het volgende:
Jailbreak is veel meer dan alleen gratis apps..
Ik heb mijn agenda op mijn lockscreen, kan vanuit elke applicatie een sms sturen, kan vanaf de meeste applicaties een tweet sturen, ik kan videos maken en tweeten, ik kan met een sleep over het scherm wifi, 3G, airplane, muziek etc aansturen. Mijn vibrate is drie keer zo lang als de normale bij een sms, ik heb een copy-paste menu met snelkeuzeopties.. En natuurlijk nog veel meer..
Niet zolang ze mobiel internet verkopen voor veel geld.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:54 schreef jna het volgende:
Denken jullie dat t-mobile tethering ooit nog gaat aanzetten?
Je gebruikt iTunes sowieso al voor muziek/films/apps/ringtones/etc.. dan is het juist extra moeite om ringtones via een apart mapje te doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:37 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Een mp3 gewoon naar je mapje ringtones slepen en klaar ipv moeilijk doen via iTunes
weten hoeveel sms karakters je nog kan tikken voor bericht 2 begint
gratis software van tig plaatsen van t net downloaden en installeren
je homescreen veranderen zonder moeite
och en dit maar dan zonder jailbreak:
[..]
maar genoeg, ik ben hier niet om te bitchen, ik moest dit topic openen, ik was de laatste poster in #53 vandaar
Jij gebruikt iTunes sowieso. Niet iedereen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:07 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Je gebruikt iTunes sowieso al voor muziek/films/apps/ringtones/etc.. dan is het juist extra moeite om ringtones via een apart mapje te doen.
google naar flip4macquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:23 schreef Nashje het volgende:
Vaag zeg. M'n vriendin kan dat Ushi & Dushi (dom kutprogramma) wel kijken, maar Expeditie Robinson lukt dan weer niet en krijg ik de melding "Deze video kan alleen worden afgespeeld in Windows Media Player. Deze is helaas niet beschikbaar voor dit systeem."
Google ik naar WMP for MacOS, download ik het bestand, krijg ik de melding dat het niet kan worden uitgepakt omdat het niet wordt ondersteund door Stuffit.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:38 schreef Greatmarked het volgende:
Is het trouwens met de iphone ook mogelijk om een contactpersoon (zijn gegevens dus) door te smsen naar iemand anders?
Met mijn nokia is dit wel mogelijk, maar in de iphone vind ik tot dusver alleen een mogelijkheid om een contactpersoon te versturen dmv MMS..
Is je mobiel gejat? of heb je geen idee wat er is gebeurd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:54 schreef MaxC het volgende:
Wat houd de Lost & Found procedure van T-mobile in?
Eerst capslock aanzetten via instellingen en dan op het toetsenbord 2x op dat pijltje klikkenquote:
Verloren of gejat, dat weet ik niet. Heb in ieder geval mijn simkaart al geblokkeerdquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:18 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Is je mobiel gejat? of heb je geen idee wat er is gebeurd.
Dat je op deze manier aan je software moet komen is juist een nadeel. De App Store is ideaal.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:37 schreef YuckFou het volgende:
[..]
gratis software van tig plaatsen van t net downloaden en installeren
yeah yeah en als ik dan dit lees:quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:55 schreef Tijn het volgende:
Dat je op deze manier aan je software moet komen is juist een nadeel. De App Store is ideaal.
dan ben ik juist weer blij met mn qwerty toetsenbordje...quote:Eerst capslock aanzetten via instellingen en dan op het toetsenbord 2x op dat pijltje klikken
Wat heeft een toetsenbord met het distributiemodel voor software te maken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:00 schreef YuckFou het volgende:
[..]
yeah yeah en als ik dan dit lees:
[..]
dan ben ik juist weer blij met mn qwerty toetsenbordje...
Het gemak van de appstore weegt imo niet op tegen een capslock toetsquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:01 schreef Tijn het volgende:
Wat heeft een toetsenbord met het distributiemodel voor software te maken?
Je begrijpt dat er dus wel een capslock-functie is en dat je daar alleen maar voor hoeft te dubbelklikken op de shift-knop he? Maar dat vind je zo onoverkomelijk voor al die keren dat je capslock gebruikt dat je liever een telefoon met een inferieur softwareaanbod koopt... ok danquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:02 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Het gemak van de appstore weegt imo niet op tegen een capslock toets
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:02 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Het gemak van de appstore weegt imo niet op tegen een capslock toets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |