iLyrics gebruiken, die zet je één keer aan en dan voegt dat ding aan alle liedjes uit je iTunes de lyrics automatisch toe. Verder heb je er geen omkijken meer naar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:38 schreef TNA het volgende:
Handig: LyricsFetcher importeert automatisch alle lyrics naar je iTunes-bibliotheek.
Niet handig: je moet vervolgens je gehele bibliotheek opnieuw synchroniseren met je iPhone
Werkt niet meer, was veel trager en ook daarmee moest je opnieuw synchroniseren. LyricsFetcher ftw.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:07 schreef Skv het volgende:
[..]
iLyrics gebruiken, die zet je één keer aan en dan voegt dat ding aan alle liedjes uit je iTunes de lyrics automatisch toe. Verder heb je er geen omkijken meer naar.
Ik wist het ook niet! Echt handig, want ik werd een beetje gestoord van aldoor op dat toetsje klikken als ik iets helemaal in caps wou doen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je met dubbel tap op Caps knop hij blijft staan. Hoe weten jullie dat allemaal? Zijn er nog meer handige tips & Tircks?
Ik zit er ook op te wachten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:25 schreef Nooduitgang het volgende:
Waar blijft C&C Red Alert?? Ik dacht dat-ie 23 oktober zou komen?
Ziet er een beetje makkelijk uit, maar ga 'm zeker proberenquote:
Het wordt naarmate je verder komt steeds moeilijker, er zijn 19 levels met elk 4 opdrachten, en je kan eerst een gratis probeerversie downloaden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ziet er een beetje makkelijk uit, maar ga 'm zeker proberen
Speelde eerst altijd Blocks (Tetris) tot ik een High Score haalde die niet meer te verbetereren viel.
Sinds vorige week speel ik Unblock Me
Gewoon data roaming uit laten staan. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:53 schreef mime_negert het volgende:
Hoe zet je het 3G en GPRS gebeuren uit? Ik moet vanavond in Duitsland iemand van het vliegveld halen en heb geen zin in extra kosten. Oh ja, heb geen jailbreak.
Roaming uit zetten. Staat standaard uit trouwens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:53 schreef mime_negert het volgende:
Hoe zet je het 3G en GPRS gebeuren uit? Ik moet vanavond in Duitsland iemand van het vliegveld halen en heb geen zin in extra kosten. Oh ja, heb geen jailbreak.
Ja dat was nog niet gezegd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Roaming uit zetten. Staat standaard uit trouwens.
Reboot, verwijder onnodige Cydiadingen, installeer SBSettings en kies af en toe 'free up memory' bij processes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:47 schreef lj_lightning het volgende:
De laatste tijd is mijn iPhone erg traag geworden... als ik op de home-button klik duurt het een paar seconden voordat hij aanspringt, woorden komen veel later in beeld nadat je het getypt hebt en als je gebeld wordt reageert de telefoon ook niet op het opnemen, hij gaat wel over maar je krijgt dan niet de schuifbalk weg-geschoven( hij klikt niet door zeg maar).
Het leek alsof het begon na het programmatje G-push maar dit heb ik er nu afgemikt.
Ik heb verder wel Push Exchange met Google Calendar aanstaan. En Wifi/BT staan bijna altijd aan. En ik heb al een keer een herstel gedaan via iTunes.
Iemand nog enig idee?
Ik ben een braverik dus hij is niet ge-jailbreaked...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Reboot, verwijder onnodige Cydiadingen, installeer SBSettings en kies af en toe 'free up memory' bij processes.
Hehe. Well, dan zou ik één voor één alle applicaties verwijderen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ik ben een braverik dus hij is niet ge-jailbreaked...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |