Ik maak wel een uitzonderingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog zat liggen maar ik denk niet dat je ze van me wil vanwege mijn etnische achtergrond
Vieze vuile profiteur!quote:
Helemaal hetzelfde voor mijquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
Oh nou dat heb ik dan weer niet. Bij mij is het puur sommige uiterlijke kenmerken.
Ik val ook niet op aziatische mannetjes![]()
Maar mijn beste vriendje is dus wel een donkere meneer en dus is het bij mij geen kwestie van 'rotvolk' of 'het klikt niet'.
das toch best wel kortzichtigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil mijn moreel verantwoord antwoord aanpassen
"ik val niet op buitenlands"
Nou , maar mijn papa wel, en dan krijgt ze mijn snoepjes ook mooi niequote:Op zondag 25 oktober 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
Whehehe, nou denk ik ook niet dat Q jou als 'buitenlander' zal zien hoor oh-oh
waarom?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
das toch best wel kortzichtigkom op zeg
Kortzichtig of niet, I do not care.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
das toch best wel kortzichtigkom op zeg
Toch is dat wel kortzichtig, je wil toch niet zeggen dat je nooit blanke aso's tegenkomt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:02 schreef Qwea het volgende:
Ik denk trouwens dat ik het wat kut uitleg.
Voorbeeldje ;
Kut moslims die denken dat ze mij even erop kunnen wijzen dat ik geen respect heb omdat ik geen hoofddoek draag (Ik zweer, vorige week in de AH) en drank koop. Val ff lekker dood ofzo en donderstraal op naar je eigen kutland ipv hier de boel te verzieken
Zulke lui moet ik dus niet. En zulke lui verpesten het voor de rest, want als ik nou een marrokaan ofzo zien, dan is het bijvoorbaat al kutvolk.
Idem dito met negers die semi stoer in de trein doen met hun 50 cent uit hun speakers. En dan heel stoer swagger dreigen dat ze je wel een paar klappen geven. En dat zijn ALTIJD negers
Godverdomme wat is dat met jullie sletten tegenwoordig. Hebben julllie dan helemaalm niks meer voor me over?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vieze vuile profiteur!
Mooi niet he kuthoer die je dr bent![]()
Je zoekt maar een andere ali om snoepjes voor je te kopen
Ja klopt, dat is het enige voordeelquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Aziatische meneren komen bij mij meestal tot mijn navel bijvoorbeeld
Nee helemaal niks nie meer nie!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme wat is dat met jullie sletten tegenwoordig. Hebben julllie dan helemaalm niks meer voor me over?
Jawel. Ook vaak zat. Maar, nou ja. Ik heb er gewoon een hekel aan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toch is dat wel kortzichtig, je wil toch niet zeggen dat je nooit blanke aso's tegenkomt?
Yeps , zo een loveyoulongtime is echt altijd iph!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is het enige voordeel
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeps , zo een loveyoulongtime is echt altijd iph!
Das ook zo pauper he, van die wijven in pyama met van die valse rothonden met muilkorven om die denken dat ze de hele neighbourhood ownenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel. Ook vaak zat. Maar, nou ja. Ik heb er gewoon een hekel aan.
Ik moet baloe nu uitlaten in mn pyama, want die lul van me wil niet![]()
Mja dat zie ik hier ook maar zie ook de vloekende puur nl buuf en de hangjeugd die toch echt geen enkel tintje hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:02 schreef Qwea het volgende:
Voorbeeldje ;
Kut moslims die denken dat ze mij even erop kunnen wijzen dat ik geen respect heb omdat ik geen hoofddoek draag (Ik zweer, vorige week in de AH) en drank koop. Val ff lekker dood ofzo en donderstraal op naar je eigen kutland ipv hier de boel te verzieken
Zulke lui moet ik dus niet. En zulke lui verpesten het voor de rest, want als ik nou een marrokaan ofzo zien, dan is het bijvoorbaat al kutvolk.
Idem dito met negers die semi stoer in de trein doen met hun 50 cent uit hun speakers. En dan heel stoer swagger dreigen dat ze je wel een paar klappen geven. En dat zijn ALTIJD negers
Hoe gaat het muziekjes maken?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Aziatische meneren komen bij mij meestal tot mijn navel bijvoorbeeld
Beetje gelul vind ik dat, ik zie ook zat blanke "hollandse jongens" rottigheid uithalen en irritant zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:02 schreef Qwea het volgende:
Voorbeeldje ;
* Ml-etje rolt vd bankquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das ook zo pauper he, van die wijven in pyama met van die valse rothonden met muilkorven om die denken dat ze de hele neighbourhood ownen![]()
Ohquote:
Nah, stond jij daar nog helemaal niet in?quote:
Ja, die zijn meestal klein toch?quote:
HIJ ZWAAIT NAAR ME!!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Greys, kijk je nog?
Dit was wel echt lief he, dat Kenneth Mandela in het echt ziet zo, en hoe blij hij is...
Ik voelde bijna traantjes, zo aandoenlijk vond ik hetquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
HIJ ZWAAIT NAAR ME!!!!![]()
![]()
![]()
Oh, zo ziet hij er oud uit zeg!
Maar het is nog steeds een lieve kerel, zo te zien en horen
Heb m'n naam in de wiki gezet maar avatar was wat lastig.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nah, stond jij daar nog helemaal niet in?
Heb je jezelf ook in de wiki gezet? Anders doe ik dat zo even voor je, met je avatar ook!
[..]
Ja, die zijn meestal klein toch?
En daar val ik ook niet op, op klein
Ik sta niet in de OP, want ik kom hier maar heel incidenteelquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:14 schreef Ml-etje het volgende:
Heb m'n naam in de wiki gezet maar avatar was wat lastig.
Daar stond ik nog niet in weet je nog wist niet of ik veel posten ging bijhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik sta niet in de OP, want ik kom hier maar heel incidenteelWat een boel incidentjes heb jij tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga es ff kijken of die zuidarfikaanse carmen musical film wat is.
Carmen vind ik normaal wel mooi...Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Slaap lekkerquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik sta niet in de OP, want ik kom hier maar heel incidenteelBij mij hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nee dat zie je verkeerd... ik ben er deze hele week maar 1x geweestquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een boel incidentjes heb jij toch![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
* MrSubtle is officieel impressedquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hulllooooo![]()
![]()
Ik kom even spammen met mijn taart want ik heb er de hele avond op geploeterd en vind 'm best aardig gelukt.
Taarten en cupcakes decoreren #14
Bloemen is gedaan met uitstekers zoals je ze ook voor koekjes gebruikt. Kleuren is marsepein. Alle kleuren kan je zo kopen. Alleen het bruin is witte marsepein gekleurd met cacao.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
* MrSubtle is officieel impressed
Hoe heb je die leuke bloemen zo netjes erop gekregen en in leuke kleuren?
Tot morgen, 13.00 uur ben ik er!quote:
Mooi zeg!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hulllooooo![]()
![]()
Ik kom even spammen met mijn taart want ik heb er de hele avond op geploeterd en vind 'm best aardig gelukt.
Oh jaaaaa nu weet ik het weer, ik had het je al eerder gevraagd ja!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb m'n naam in de wiki gezet maar avatar was wat lastig.
Daar stond ik nog niet in weet je nog wist niet of ik veel posten ging bijhouden
Deze week nog vroeg een collega zeg kan jij wat extra werk gebruiken?ehh nee doe mijn eigen wel
Mooiiiiiii!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bloemen is gedaan met uitstekers zoals je ze ook voor koekjes gebruikt. Kleuren is marsepein. Alle kleuren kan je zo kopen. Alleen het bruin is witte marsepein gekleurd met cacao.
Lief dat je 'm mooi vindt
Dat je daar tijd voor hebt (ow ja minder fokkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bloemen is gedaan met uitstekers zoals je ze ook voor koekjes gebruikt. Kleuren is marsepein. Alle kleuren kan je zo kopen. Alleen het bruin is witte marsepein gekleurd met cacao.
Wow!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hulllooooo![]()
![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:23 schreef ElisaB het volgende:
Tjeetje...
Official statement: ik heb geen mening over kleuren en komaf. Het boeit me niet. Ik vind je aardig, of ik vind je niet aardig, maar dat heeft met je gedrag te maken en niets met je kleur.
En erg gaat niets boven een (ongeveer) 28-jarige Mafioso Italiaan, een niet te brede 35-jarige donkere neger, of Bette.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd... ik ben er deze hele week maar 1x geweestGniffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, het spijt me; het kan me geen reet boeien hoe iemand er uitzietquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:25 schreef oh-oh het volgende:
Elies wil wel nog gewoon met mij trouwen
![]()
Succesquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaaaaa nu weet ik het weer, ik had het je al eerder gevraagd ja!
Ik ga je er met avatar in knutselen!
[..]
Marsepein, simpel maar erg leuk! Die uitsteekvormpjes moet ik nog altijd een keer kopen voor mezelf, komt er maar niet van telkens.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik denk psies zo.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, het spijt me; het kan me geen reet boeien hoe iemand er uitzietTuurlijk zie ik verschil tussen wat ik aantrekkelijk vind en wat ik niet aantrekkelijk vind. Naar verder dan dat gaat het niet
Zie MrL er nog geeneen bakken dus uberhaupt een man die iets bakt, ik ken ze niet irl.Dat zegt genoeg toch?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Marsepein, simpel maar erg leuk! Die uitsteekvormpjes moet ik nog altijd een keer kopen voor mezelf, komt er maar niet van telkens.
Kom ik morgen met m'n lullige luchtige cake![]()
Oeh, kom je morgen met luchtige cake?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Marsepein, simpel maar erg leuk! Die uitsteekvormpjes moet ik nog altijd een keer kopen voor mezelf, komt er maar niet van telkens.
Kom ik morgen met m'n lullige luchtige cake![]()
Ik vind het ook heel belangrijk dat ik iemand aardig vind... maar zo'n papieren zak met twee gaten erin voorstellen als oplossing vind ik altijd weer een vervelend gespreksonderwerp zo vlak voor de sex. Haalt de spontaniteit er net effe uit vaakquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:23 schreef ElisaB het volgende:
Tjeetje...
Official statement: ik heb geen mening over kleuren en komaf. Het boeit me niet. Ik vind je aardig, of ik vind je niet aardig, maar dat heeft met je gedrag te maken en niets met je kleur.
En erg gaat niets boven een (ongeveer) 28-jarige Mafioso Italiaan, een niet te brede 35-jarige donkere neger, of Bette.
Das ook wel de leeftijd denk ik hoor (niet rot bedoeld) maar dan ga je toch wat verder kijken dan alleen de facade.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk psies zo.
Ik denk ook nooit in termen van ik val niet op negers met dikke lippen of zo.
Ik kan op alles vallen bij iemand, en dan neem ik altijd wel wat minpuntjes voor lief hoor.
Nah, zo gaat dat bij mij altijd alquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das ook wel de leeftijd denk ik hoor (niet rot bedoeld) maar dan ga je toch wat verder kijken dan alleen de facade.
* schudt met hoofd en draait met ogenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel belangrijk dat ik iemand aardig vind... maar zo'n papieren zak met twee gaten erin voorstellen als oplossing vind ik altijd weer een vervelend gespreksonderwerp zo vlak voor de sex. Haalt de spontaniteit er net effe uit vaak
Nee hij gaat mee naar 't werk maandagquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, kom je morgen met luchtige cake?
Maar natuurlijk, wijze baby was jij tochquote:
IS ER EEN ARTS IN DE CHAT?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* schudt met hoofd en draait met ogen
Ja, absoluut! Dan kun je die papieren zak beter vooraf al opzettenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel belangrijk dat ik iemand aardig vind... maar zo'n papieren zak met twee gaten erin voorstellen als oplossing vind ik altijd weer een vervelend gespreksonderwerp zo vlak voor de sex. Haalt de spontaniteit er net effe uit vaak
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef MrSubtle het volgende:
SARS?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:32 schreef oh-oh het volgende:Das omdat ik aziatisch bloed heb he
![]()
Ik heb ineens een kriebelhoest!
Nou, als baby zat ik nog niet achter de mannen aan hoor, wat denk je wel niet van mij!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, wijze baby was jij toch
Gaat best goed heb nu wel tranen in m'n ogen (vant lachen or)quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
IS ER EEN ARTS IN DE CHAT?EPILEPTISCHE AANVAL OF EEN HERSENINFARCTJE HIER!!!
Oh maar zo bedoelde ik het ook hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, het spijt me; het kan me geen reet boeien hoe iemand er uitzietTuurlijk zie ik verschil tussen wat ik aantrekkelijk vind en wat ik niet aantrekkelijk vind. Naar verder dan dat gaat het niet
Ik mag lijen dat ik niet allergisch was voor iets uit die notenmixquote:
Ik bedenk niets..quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als baby zat ik nog niet achter de mannen aan hoor, wat denk je wel niet van mij!!!
Ik zie dit zo voor me:quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar zo bedoelde ik het ook hoor.
Jij gaat toch niet zoenen met iemand die je niet aantrekkelijk vindt? Om welke reden dan ook?
Oh-oh toch ook niet, neem ik aan?
Jullie zullen toch ook wel iets hebben dat je denkt 'nou ik val niet op kale mannen'. O.i.d.
Je staat er bij in de wiki! Dus in de volgende OP ook met avatar!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Succeshad even geen puf om te kijken hoe het zat met de avatars, sorry!
Weet ikquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:33 schreef Greys het volgende:
Misschien als ik dronken benquote:Jij gaat toch niet zoenen met iemand die je niet aantrekkelijk vindt? Om welke reden dan ook?
Hell yeahquote:Jullie zullen toch ook wel iets hebben dat je denkt 'nou ik val niet op kale mannen'. O.i.d.
Slaap lekkerquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Taart bakken is vermoeiend, ik ga naar bed. Geniet van het uurtje langer slapen mensen![]()
Ehmm met oud en nieuw soms helaas, met tegenzin en poging met gestrekte arm enz.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet zoenen met iemand die je niet aantrekkelijk vindt? Om welke reden dan ook?
Oh-oh toch ook niet, neem ik aan?
Jullie zullen toch ook wel iets hebben dat je denkt 'nou ik val niet op kale mannen'. O.i.d.
Je weet, als je een been breekt kom ik eten brengen he... en als je SARS hebt stuur ik het per postquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mag lijen dat ik niet allergisch was voor iets uit die notenmix![]()
Het is een hoestje met braakneigingen er achteraan
Jij ook! Ik zat nog te broeden op de samenvatting maar er is eigenlijk geen beginnen aanquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Taart bakken is vermoeiend, ik ga naar bed. Geniet van het uurtje langer slapen mensen![]()
En dan:quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:34 schreef MrSubtle het volgende:
Ik zie dit zo voor me:
ElisaB: "JEZUS wat ben jij LELIJK!"
Vrouw-in-kroeg: "Ik verzorg blinde wees puppies in mijn vrije tijd"
ElisaB: "Oh... neuken?"
Meneer Subtiel heeft bindingsangst, volgens mij wil die heul niet in de opquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je staat er bij in de wiki! Dus in de volgende OP ook met avatar!
En die Subtielerd ook, ook al is hij er maar *winkwink* zelden *winkwink*.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je staat er bij in de wiki! Dus in de volgende OP ook met avatar!
En die Subtielerd ook, ook al is hij er maar *winkwink* zelden *winkwink*.
Ik ook niet!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:35 schreef ElisaB het volgende:
Maar ik vind mensen van een bepaalde kleur of komaf geen klotevolk. Da's al
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan:
Beeb: goed, mee naar huis jij zacht ei![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zie dit zo voor me:
ElisaB: "JEZUS wat ben jij LELIJK!"
Vrouw-in-kroeg: "Ik verzorg blinde wees puppies in mijn vrije tijd"
ElisaB: "Oh... neuken?"
Oh gelukkig.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
Misschien als ik dronken ben![]()
[..]
Hell yeah
Maar ik vind mensen van een bepaalde kleur of komaf geen klotevolk. Da's al
Het zakt alweer af...quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je weet, als je een been breekt kom ik eten brengen he... en als je SARS hebt stuur ik het per post
Die moet niet piepen. Hij stond er ooit al eens in.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Meneer Subtiel heeft bindingsangst, volgens mij wil die heul niet in de op
Dat zei Q, dus ik neem aan dat dit niet op ons sloegquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ook niet!![]()
Seriously, daar gaat het dus gewoon niet om he
Blijven ademenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:37 schreef oh-oh het volgende:
Het zakt alweer af...
En ik heb de allergie pilletjes alweer klaar liggen
Dat durf ik heul niet meerquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:38 schreef Greys het volgende:
Die moet niet piepen. Hij stond er ooit al eens in.
En anders haalt ie zichzelf er maar weer uit :
Ik ben het ook vergeten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En anders haalt ie zichzelf er maar weer uit
Oeh, ik ben de reden van wijziging in de wiki vergeten in te vullen.
Nu is Loveless vast boos op me morgen *ril*
Tuurlijk niet mopjequote:Op zondag 25 oktober 2009 00:39 schreef Greys het volgende:
Dat zei Q, dus ik neem aan dat dit niet op ons sloeg
Oh okayquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zei Q, dus ik neem aan dat dit niet op ons sloeg
Truste! Slaap lekkerquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:39 schreef oh-oh het volgende:Ik ga nog een aleve slikken in de hoop dat die hoofdpijn waar ik vanmorgen al mee opstond eindelijk es oprot en mn nest opzoeken!
Nou dat is meestal juist het probleem als het echt een allergie is...quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:39 schreef oh-oh het volgende:Ik ga nog een aleve slikken in de hoop dat die hoofdpijn waar ik vanmorgen al mee opstond eindelijk es oprot en mn nest opzoeken!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh okay
* MrSubtle laat het onderwerp los
.
.
*plof*
dagdagquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:44 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga zo nog even wat lezen en dan ook slapen
Trusten allemaal... 't was gezellie
Slaap lekker! Morgen weer konijntjes?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:44 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga zo nog even wat lezen en dan ook slapen
Trusten allemaal... 't was gezellie
Ja misschienquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Slaap lekker! Morgen weer konijntjes?
nounou...quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:50 schreef kaasplankje het volgende:
btw Ik vind halfbloed females meestal wel boner-opwekkend
Veel in de top 100!!! En mijn eerste keer in de top 100quote:
ik ben trots op mezelfquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Veel in de top 100!!! En mijn eerste keer in de top 100
Nou, ik moet zeggen, na 10 jaar geleden, noodgedwongen tussen twee verhuizingen.in een flat gewoond te hebben, is mijn liefde voor de Antilliaanse medemens toch wel bekoeld is. Met z'n tienen dan wel het veelvoud ervan in de liften piesen. Vuilniszakken die je vanuit je raam voorbij ziet zeilen, spuiten op de stoep, dealers in je portaal. Ik werd niet blij. Wel even 1000 gulden huur dokken toendertijd.quote:
Jeetje daar zou ik ook niet erg blij van worden (big understatement). Maar zou dit gedrag alleen bij Antillianen voorkomen? In ons durrup hier hebben we bijna geen buitenlanders, maar ook hier toch wel tokkiegedrag en dan door Nederlandse jongeren..quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen, na 10 jaar geleden, noodgedwongen tussen twee verhuizingen.in een flat gewoond te hebben, is mijn liefde voor de Antilliaanse medemens toch wel bekoeld is. Met z'n tienen dan wel het veelvoud ervan in de liften piesen. Vuilniszakken die je vanuit je raam voorbij ziet zeilen, spuiten op de stoep, dealers in je portaal. Ik werd niet blij. Wel even 1000 gulden huur dokken toendertijd.
Wat een leuk topic, ga ik morgen ff kijken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hulllooooo![]()
![]()
Joepiequote:Op zondag 25 oktober 2009 01:00 schreef MrSubtle het volgende:
Bedankt ElisaBnu zit ik weer knijntjes te tekenen
Nee hoor, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jeetje daar zou ik ook niet erg blij van worden (big understatement). Maar zou dit gedrag alleen bij Antillianen voorkomen? In ons durrup hier hebben we bijna geen buitenlanders, maar ook hier toch wel tokkiegedrag en dan door Nederlandse jongeren..
Eh, nee hoorquote:
Je zit gelijk in de winterdepressie?quote:
Leuk werkjequote:Op zondag 25 oktober 2009 10:50 schreef Bamba het volgende:
Ik ga straks een pompoen uithollen en een halloween gezicht geven
Aanstaande zaterdag, de 31e.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Leuk werkje![]()
Wanneer is Halloween eigenlijk?
Ik was al benieuwd wanneer je het ging zien, McSporadisch!quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:56 schreef MrSubtle het volgende:
ik zie nu pas dat ik bovenaan sta in de dag top 100
... hoe slecht
Dag buitenlandertjes van mequote:Op zondag 25 oktober 2009 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En anders haalt ie zichzelf er maar weer uit
Oeh, ik ben de reden van wijziging in de wiki vergeten in te vullen.
Nu is Loveless vast boos op me morgen *ril*
Helleuquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dag buitenlandertjes van me![]()
En Greys
Ja, maar ik vond hem niet zoquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:01 schreef Bamba het volgende:
Greys. Heb je die film gisteren nog gekeken?
ik ben al vanaf half 7 wakker.Mn zoon trekt zich niks aan van een uur langer kunnen slapen helaasquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooooo , beginnen we allemaal te ontwaken?
Hier schijnt de zon zowaar vandaag![]()
Ff mn vrienden smssen of dr iets te wandelen valt
Hier waterig zonnetjequote:Op zondag 25 oktober 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
Hier ook zon oh-oh! Dus ik ga er maar eens uit!
Oh dan ga ik m denk ik niet downloaden...Of voor een keertje als ik me echt echt verveel. Heb je My sisters keeper al eens gezien? Dat is echt een aanrader! Je houd het alleen echt niet droog!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond hem niet zo
Ik vond Mister McConaughey héél erg unlikable in deze film en ik vond het verhaal zo shocking slecht eigenlijk (Scrooge, met de drie geesten) dat ik niet snap dat Michael Douglas en Jennifer Garner zich hebben laten lenen voor deze film. En normaal vind ik het echt niet erg als het een oppervlakkig niemendalletje is, daar hou ik soms gewoon zelfs van, maar als je de hoofdrolspeler niet likable vindt dan houdt het op helaas
Op het moment dat ik enthousiast typte dat er zon was, verdween ie weerquote:
Das die over het zieke meisje en zusje en rechtszaken enzo toch?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh dan ga ik m denk ik niet downloaden...Of voor een keertje als ik me echt echt verveel. Heb je My sisters keeper al eens gezien? Dat is echt een aanrader! Je houd het alleen echt niet droog!
Die ga ik straks even opzoeken!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh dan ga ik m denk ik niet downloaden...Of voor een keertje als ik me echt echt verveel. Heb je My sisters keeper al eens gezien? Dat is echt een aanrader! Je houd het alleen echt niet droog!
Had ik dat eerder geweten, nu heb ik net die kutfilm zelf ook gezienquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond hem niet zo
Ik vond Mister McConaughey héél erg unlikable in deze film en ik vond het verhaal zo shocking slecht eigenlijk (Scrooge, met de drie geesten) dat ik niet snap dat Michael Douglas en Jennifer Garner zich hebben laten lenen voor deze film. En normaal vind ik het echt niet erg als het een oppervlakkig niemendalletje is, daar hou ik soms gewoon zelfs van, maar als je de hoofdrolspeler niet likable vindt dan houdt het op helaas
Móet je eruit? Zo nee, zou ik nog ff lekker blijven liggenquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het moment dat ik enthousiast typte dat er zon was, verdween ie weer
Zal ik dan nog maar even blijven liggen? Ah nee, ik ga er uit.
Geef even door dan want ik kon geen degelijke versie vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KUCH
[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2009 11:19:40 ]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, met degelijk bedoel ik geen screener.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KUCHI liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Jij vond het ook niets?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had ik dat eerder geweten, nu heb ik net die kutfilm zelf ook gezien
Ik moet om 13.00 uur bij Dudok zijn dus ik heb nog even, maar ik ga er toch maar uit nuquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Móet je eruit? Zo nee, zou ik nog ff lekker blijven liggen
Er bestaan nog geen DVDrips denk ik?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, met degelijk bedoel ik geen screener.
Jij verwacht een DVDrip van een film die net in de bios draait?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, met degelijk bedoel ik geen screener.
Eens!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
Welke ook echt een Must See is:
Gran Torino, met Clint Eastwood, echt een prachtige film
Nope, dat verwacht ik niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij verwacht een DVDrip van een film die net in de bios draait?![]()
Uiteraard krijg je dan workprints of cams.
Ik kijk nu die Beth Cooperquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij vond het ook niets?
[..]
Ik moet om 13.00 uur bij Dudok zijn dus ik heb nog even, maar ik ga er toch maar uit nu
* Ml-etje morgen spontaan een dag vrij neemtquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
en Ml-etje ook al![]()
Vanavond maar ff spandoek klussen![]()
Oh en laat ik me ook maar niet uitlaten over de 'buitenlander-discussie'
Ik hang het wel aan de A16-kant van ons pand, genoeg collega's van je die het zien danquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* Ml-etje morgen spontaan een dag vrij neemt
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hang het wel aan de A16-kant van ons pand, genoeg collega's van je die het zien dan
Daar heb je een puntquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ja vast maar dan hebben ze nog geen idee dat het over mij gaat
quote:
Die is wel aardig. Sowieso,quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
Breng hem nou niet op ideeën MI-etje!
@Hara, ik heb ook You, Me and Dupree ofzo nog gedingesd vannacht. Die had ik ook nog nooit gezien.
Vast ook slecht![]()
En ik heb nog steeds Brokeback Mountain, ook nog niet gezien. Komt nog wel.
Die You, Me and Dupree is nog best grappigquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
@Hara, ik heb ook You, Me and Dupree ofzo nog gedingesd vannacht. Die had ik ook nog nooit gezien.
Vast ook slecht![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
Vast ook slecht![]()
You, me and Dupree is hilarisch Greys! Echt waar!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
Vast ook slecht![]()
De titels ook?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:31 schreef ElisaB het volgende:
Guyzzz... die de downloadtips nou gewoon ff per PM. Please...
Oh maar dat kan nog maanden duren hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ga snel stofzuigen
Jeee Greys jij hebt nog wat uren film kijken voor de boeg.
Ja, we mogen alleen niet zeggen waar t te vinden is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
De titels ook?
Ik dacht alleen linkjes en hoe je het 't beste kon verkrijgen?
Of mag je ook niet over films praten die je nog wilt zien enzo?
(Even voor de duidelijkheid, dat laatste mag wel he?)
PhotoShop Ontwijkend Gedrag?quote:
Tuurlijk mag je praten over de films die je wilt zienquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
De titels ook?
Ik dacht alleen linkjes en hoe je het 't beste kon verkrijgen?
Of mag je ook niet over films praten die je nog wilt zien enzo?
(Even voor de duidelijkheid, dat laatste mag wel he?)
We gaan deze allemaal huren of on-demand kijken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:31 schreef ElisaB het volgende:
Guyzzz... die de downloadtips nou gewoon ff per PM. Please...
Daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, we mogen alleen niet zeggen waar t te vinden is.
Plinten Schuren Ontwijkend Gedrag?quote:
Zitten we eindelijk eens in hetzelfde team. Team Katequote:Op zondag 25 oktober 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dat kan nog maanden duren hoor
Ik vind Owen Wilson vreselijk en Kate Hudson wel heel leuk
Wil je een gave film zien?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
Vast ook slecht![]()
Die vent die haar vader speelt in Dupree, dies ook zo goed.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zitten we eindelijk eens in hetzelfde team. Team Kate
Ik zat te denken om Boris' nagels te gaan knippen een beetje.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Plinten Schuren Ontwijkend Gedrag?![]()
Ik ben bezig met katten ontwormen, Baloe heeft al gehad en is nu sjaggo.
Zometeen ga ik eerst Ms. Evil aka Tha Bitch aka Kreng aka Droopy doen.
Als ik dat overleef doe ik daarna Melvin en Baileys
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Of wacht, Plinten Schilder Ontwijkend Gedrag!
Yup.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Linken naar IMDB enzo mag toch wel gewoon? Das gewoon naslagwerk, niks illegaals aan
En links of bedelen naar links dan gewoon via PM niet op FOK!
Als je hem belooft dat ie daarna een nagellakje naar keuze mag uitzoeken zal ie het vast wel toelatenquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat te denken om Boris' nagels te gaan knippen een beetje.
Maar misschien moet ik dat niet alleen doenHoewel, misschien blijft ie nog gewoon zitten ook
Dat ze met dat prive-vliegtuig heen gaan? Is dat die?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
The Hangover is idd ook verrassend grappig. Je denkt dat het echt zo 13 in een dozijn komedie is over een paar kerels die een bachelorparty in Vegas houden, maar hij is zo grappig![]()
Hihihihi, the sissyquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je hem belooft dat ie daarna een nagellakje naar keuze mag uitzoeken zal ie het vast wel toelaten
Psies.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Linken naar IMDB enzo mag toch wel gewoon? Das gewoon naslagwerk, niks illegaals aan
En links of bedelen naar links dan gewoon via PM niet op FOK!
Wij knippen Jazz zijn nagels tegenwoordig met zijn drieënquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar misschien moet ik dat niet alleen doenHoewel, misschien blijft ie nog gewoon zitten ook
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:38 schreef MrSubtle het volgende:
* MrSubtle koopt gewoon zijn films en games
Weet ze welquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
Q, Elies vroeg net of we het daar niet meer over wilden hebben
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach kom op, jij download nooit een game of film?![]()
Gebruik je ook nog paard en wagen?
Ik speel geen games en ik kijk de meeste films braaf in de bioscoop of koop ze op DVD.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:38 schreef MrSubtle het volgende:
* MrSubtle koopt gewoon zijn films en games
Ik ook niet. Ik zou niet eens weten hoe het moest...quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet ook nog steeds niet of het nou zielig is of niet, en ik vind het ook zo onlogisch klinken dat ie dan niet meer aan de stoel zou krabben want dan wil hij ze toch JUIST scherpen als ze niet meer scherp zijn?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij knippen Jazz zijn nagels tegenwoordig met zijn drieënEerst kon het nog wel makkelijk met zijn tweeën, maar sinds hij bij de kattendokter "ik ben de kattendokter omdat ik zo geweeeeeeeeeeldig ben met katten en ze van mij houuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuden" is geweest hebben we drie man nodig
Waarschijnlijk heeft ie pas in de gaten wat je aan het doen bent als je de laatste nagel kniptquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:36 schreef Greys het volgende:
Ik wist tot een paar maanden geleden ook nog niet hoe het moest uberhaupt hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom zou het zielig zijn?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet ook nog steeds niet of het nou zielig is of niet, en ik vind het ook zo onlogisch klinken dat ie dan niet meer aan de stoel zou krabben want dan wil hij ze toch JUIST scherpen als ze niet meer scherp zijn?
Een film een enkele keer, als ik 'm wil zien voor ie uit is op bluray bijvoorbeeld, maar dan koop ik 'm later alsnog. Games sowieso nooit. Het heeft niets te maken met modern of ouderwets, maar het is een principekwestie. Ik weet prima hoe het moet, maar kies ervoor het niet te doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh on demand kijken en gamen doe ik dan weer welquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Buiten dat ik het gewoon handig vind (als ik een film of serie wil kijken, wil ik het meestal NU kijken, en niet eerst DVD bestellen ofzo) is het ook gewoon de toekomst. Er zal nog wel iets van een middenweg moeten komen zodat er iets aan copyright word betaald, maar zoiets als die on-demand video die je al bij veel digitale TV aanbieders hebt word het denk ik wel.
Bij UPC kan je daar vaak voor 4 of 5 euro nieuwe films meteen met de dvd-release daar bekijken.
Sowieso denk ik dat bluray een van de laatste mainstream optische media is die we mee gaan maken.
Ik heb zojuist tien kleine puntjes van tien voornagels geklipt met zo'n speciaal klippertje van de DA terwijl hij op de vensterbank stond. Ik tilde een voetje op, Boor keek raar, probeerde het een beetje terug te trekken maar gaf het op toen ik 'Boorrrrr' zei en liet zich gewillig knippenquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie pas in de gaten wat je aan het doen bent als je de laatste nagel knipt
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Een film een enkele keer, als ik 'm wil zien voor ie uit is op bluray bijvoorbeeld, maar dan koop ik 'm later alsnog. Games sowieso nooit. Het heeft niets te maken met modern of ouderwets, maar het is een principekwestie. Ik weet prima hoe het moet, maar kies ervoor het niet te doen.Eens, maar de branche snijdt zichzelf in de vingers met het tegenwerken en allerhande achterlijke maatregelen. Het is gewoon een bepaalde vooruitgang die is ingezet en die draai je niet meer terug, dan kan je halsstarrig het proberen te verbieden, maar dat lukt niet. Werk dan toe naar een systeem waar in een internetabo ofzo een copyright-vergoeding zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde met de 'oude media' als kranten enzo. Das gewoon over met een paar generaties...
Ik dacht dat ie dan minder snel in de stoel zou blijven haken en dat het dus minder schade zou aanrichten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom zou het zielig zijn?
Als je het wil doen zodat ie dan van de stoel afblijft, dat lijkt me verspilde moeite
Ik ben jaloers.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zojuist tien kleine puntjes van tien voornagels geklipt met zo'n speciaal klippertje van de DA terwijl hij op de vensterbank stond. Ik tilde een voetje op, Boor keek raar, probeerde het een beetje terug te trekken maar gaf het op toen ik 'Boorrrrr' zei en liet zich gewillig knippen![]()
Ik vond hem wel grappig jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
The Hangover is idd ook verrassend grappig. Je denkt dat het echt zo 13 in een dozijn komedie is over een paar kerels die een bachelorparty in Vegas houden, maar hij is zo grappig![]()
Maar even he, want het is me toch niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies.
Weet je, persoonlijk boeit het me niet. Hoewel ik zelf niets download, maar alles koop of huur. Maar het mag gewoon niet op FOK!. Jullie weten dat allemaal wel (vandaar de spoilers en de verkapte bewoordingen), maar ik moet er dan gewoon iets mee en daar heb ik zo weinig zin in; doe het gewoon niet, dan is er niets aan de hand. Vandaarom dus.
Je kunt films en muziek (en tegenwoordig ook games) al een hele poos legaal betaald downloaden. De industrie werkt al mee... En toch wordt er nog illegaal gedownload...?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, maar de branche snijdt zichzelf in de vingers met het tegenwerken en allerhande achterlijke maatregelen. Het is gewoon een bepaalde vooruitgang die is ingezet en die draai je niet meer terug, dan kan je halsstarrig het proberen te verbieden, maar dat lukt niet. Werk dan toe naar een systeem waar in een internetabo ofzo een copyright-vergoeding zit.
Zelfde met de 'oude media' als kranten enzo. Das gewoon over met een paar generaties...
Misschien was het eenmalig en was hij gewoon perplex?quote:
Nou ik zal Lost bijvoorbeeld downloaden zodra iedere aflevering beschikbaar is in de VS, omdat ik gewoon te nieuwsgierig benquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kijk nooit tv, ik vergeet het ook altijd dus dan kijk je halve seriesAls ze hier al op tv komen. Ik koop later meestal wel dvdboxen van mijn favoriete series, maar ik wil daar niet op moeten wachten.
Oh ja hoor, het is ook puur omdat ik geen 50 euro (wat meer dan honderd ouderwetse guldentjes is) ga neerleggen voor een game. Niet omdat ik het niet kan, maar omdat ik het niet wil.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je kunt films en muziek (en tegenwoordig ook games) al een hele poos legaal betaald downloaden. De industrie werkt al mee... En toch wordt er nog illegaal gedownload...?
Als je er niet voor wilt betalen dan is dat zo, gewoon toegeven en dan is het primamaar ik vind de smoesjes als "films/games zijn te duur" of "het is ouderwets om schijfjes te kopen" gewoon een laffe smoes. Als een game te duur is moet je 'm mooi laten liggen in de winkel, schijnbaar ben je dan gewoon niet financieel gezien in staat 'm aan te schaffen. Het is geen recht om een game te hebben, het is een luxe-artikel. Als ik geen 50 euro kan uitgeven aan Lush ga ik 't toch ook niet gewoon maar jatten 'want dan hadden ze het maar niet zo duur moeten maken'?
Iedereen moet het zelf weten overigens hoorik doe het gewoon niet. Maar wees gewoon eerlijk en zeg gewoon dat je downloadt omdat je er geen geld voor over hebt, da's namelijk gewoon de enige waarheid toch?
Dat ben ik volledig met je eensquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
En overigens is de muziekbranche helemaal schijnheilig. Die gaan er voor het gemak maar vanuit dat ALLES wat word gedownload anders zou worden gekocht. Terwijl het natuurlijk grote onzin is. Van wat heb ik heb gedownload aan muziek zou ik anders nog geen 2% kopen waarschijnlijk. En ik ben dóór het downloaden van muziek wel weer naar veel concerten en festivals geweest van bands die ik anders nooit had gekend. En ik koop (jaha!) vrij veel live-DVDs van bands.
Hah, ik kijk nu naar mijn Lost dvdboxen. En ik kan niet wachten om straks in januari de eerste aflevering weer te downloaden!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ik zal Lost bijvoorbeeld downloaden zodra iedere aflevering beschikbaar is in de VS, omdat ik gewoon te nieuwsgierig ben. Maar ik koop wel 100% zeker de DVD box naderhand
Ik wil er niet voor betalen. Alleen voor de ECHT goeie films. GA down ik ook, maar mooi dat met kerst wel alle boxen komen. En het kutte is met series dat je wel " verplicht" bent om het te downen, wil je in the USA loeren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je kunt films en muziek (en tegenwoordig ook games) al een hele poos legaal betaald downloaden. De industrie werkt al mee... En toch wordt er nog illegaal gedownload...?
Als je er niet voor wilt betalen dan is dat zo, gewoon toegeven en dan is het primamaar ik vind de smoesjes als "films/games zijn te duur" of "het is ouderwets om schijfjes te kopen" gewoon een laffe smoes. Als een game te duur is moet je 'm mooi laten liggen in de winkel, schijnbaar ben je dan gewoon niet financieel gezien in staat 'm aan te schaffen. Het is geen recht om een game te hebben, het is een luxe-artikel. Als ik geen 50 euro kan uitgeven aan Lush ga ik 't toch ook niet gewoon maar jatten 'want dan hadden ze het maar niet zo duur moeten maken'?
Iedereen moet het zelf weten overigens hoorik doe het gewoon niet. Maar wees gewoon eerlijk en zeg gewoon dat je downloadt omdat je er geen geld voor over hebt, da's namelijk gewoon de enige waarheid toch?
Fair enoughquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja hoor, het is ook puur omdat ik geen 50 euro (wat meer dan honderd ouderwetse guldentjes is) ga neerleggen voor een game. Niet omdat ik het niet kan, maar omdat ik het niet wil.
Mwah, iets als steam of xbox-games-on-demand vind ik toch heel aardig werken? Tja en als je moet betalen via internet gaat dat altijd via persoonsgegevens, daarvoor is nog geen alternatief?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
En als er al jaren met minieme moeite gedownload kan worden is een alternatief waar je hetzelfde kan, maar dan vaak veel prive gegevens bekend moet maken, moet registreren e.d. en dan nóg moet betalen natuurlijk niet echt een goed alternatief te noemen.
Maar da's een beetje hetzelfde als dat je zou zeggen:quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil er niet voor betalen. Alleen voor de ECHT goeie films. GA down ik ook, maar mooi dat met kerst wel alle boxen komen. En het kutte is met series dat je wel " verplicht" bent om het te downen, wil je in the USA loeren.
En nee, het is bullshit wat je nou verkondigd. Ik heb geld om films te kopen als ik wil. Alleen ga ik het er niet voor uitgeven als ik die zooi ook gratis kan zien. Heel simpel. En films zijn gewoon achterlijk duur. Dat heeft niks met je financeel budget te maken. Als ik een bluray van 30 euro p/s moet kopen, of ik download hem gratis met dezelfde kwaliteit, dan snij je jezelf in de vingers. Als ze die bluray nou voor 15 euro zouden aanbieden, dan zou ik hem best willen kopen. Heel simpel.
Het is gewoon diefstal. Heel simpel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:54 schreef Qwea het volgende:
En nee, het is bullshit wat je nou verkondigd. Ik heb geld om films te kopen als ik wil. Alleen ga ik het er niet voor uitgeven als ik die zooi ook gratis kan zien. Heel simpel. En films zijn gewoon achterlijk duur. Dat heeft niks met je financeel budget te maken. Als ik een bluray van 30 euro p/s moet kopen, of ik download hem gratis met dezelfde kwaliteit, dan snij je jezelf in de vingers. Als ze die bluray nou voor 15 euro zouden aanbieden, dan zou ik hem best willen kopen. Heel simpel.
Dat dusquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar da's een beetje hetzelfde als dat je zou zeggen:
Ik wil een flatscreen tv maar die dingen zijn zo achterlijk duur! Als ze de helft goedkoper waren kocht ik hem wel, maar als ik er eentje kan kopen die van de vrachtwagen gevallen is of ergens eentje uit een etalage kan jatten dan doe ik dat dus. Moeten ze hem maar goedkoper maken
Oooh wat issie mooiquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:55 schreef Greys het volgende:
Deze klauwen zijn voorlopig bot
[ afbeelding ]
McSissy
[ afbeelding ]
Ja, maar de gedownloade versies bevatten geen reclame-inkomsten voor het tv-station dat heel veel geld heeft betaald voor die serie aan de producent om de productiekosten eruit te halen. (reclame wordt altijd eruit geknipt bij download-versies)quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
Maar die series worden ook gewoon op tv uitgezonden, dat vind ik toch nog anders dan met films.
Die pootquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:55 schreef Greys het volgende:
Deze klauwen zijn voorlopig bot
[ afbeelding ]
McSissy
[ afbeelding ]
Och, zo gauw het hier dan eindelijk ook nog eens op tv komt zet ik t ook weer aan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, maar de gedownloade versies bevatten geen reclame-inkomsten voor het tv-station dat heel veel geld heeft betaald voor die serie aan de producent om de productiekosten eruit te halen. (reclame wordt altijd eruit geknipt bij download-versies)
Dank jequote:
Ja maar wij zijn verslaafd en downloaden, kopen en kijken dan alsnog op tv, da's andersquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Och, zo gauw het hier dan eindelijk ook nog eens op tv komt zet ik t ook weer aan.
wow die tweede fotoquote:
Ik kan de foto's en het verhaaltje dromenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je
En hij zat gewoon in het asiel he?En hij wilde een huis zonder katten maar met een klein hondje.
Hij hoorde gewoon hier!
Even showen nog hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kreeg hem op 20 september uit het asiel en op Dierendag vorig jaar, dus twee weken later al:
[ afbeelding ]
Sorry voor de mensen die deze foto's al honderd keer gezien hebben![]()
In dezelfde categoerie als:quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:57 schreef Greys het volgende:
Maar da's een beetje hetzelfde als dat je zou zeggen:
Ik wil een flatscreen tv maar die dingen zijn zo achterlijk duur! Als ze de helft goedkoper waren kocht ik hem wel, maar als ik er eentje kan kopen die van de vrachtwagen gevallen is of ergens eentje uit een etalage kan jatten dan doe ik dat dus. Moeten ze hem maar goedkoper maken
En jij moet ook oppassen, anders ga jij door het raam naar buitenquote:
Awwwwquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:15 schreef Greys het volgende:
Voor de Borisfans, Hara had hem op de asielsite gespot en net zo lang doorgedramd tot ik hem nam!
Dus hij is ook een beetje van Haar
Kijk, zo stond ie op de asielsite (en het was dus het asiel in Zwolle waar we vorig jaar de asielactie voor hielden!).
[ afbeelding ]
En hij is ook een beetje van mij (al vind jij van niet) gewoon, omdat het kanquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:15 schreef Greys het volgende:
Voor de Borisfans, Hara had hem op de asielsite gespot en net zo lang doorgedramd tot ik hem nam!
Dus hij is ook een beetje van Haar
Kijk, zo stond ie op de asielsite (en het was dus het asiel in Zwolle waar we vorig jaar de asielactie voor hielden!).
[ afbeelding ]
Hij kijkt nu veel dappere-Dodo-achtig sinds hij hier woont!quote:
Hij is een beetje van alle F&F-ersquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En hij is ook een beetje van mij (al vind jij van niet) gewoon, omdat het kan
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kijkt nu veel dappere-Dodo-achtig sinds hij hier woont!
[..]
Hij is een beetje van alle F&F-ers
Ze hebben er al vier topics over moeten lezen
Ondanks het zonnetje is het best fris buiten; ik zou je ten strengste willen aanraden toch in elk geval íets aan te houdenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Tot strakjes, ik ga even alles uit doen om op tijd in de stad te zijn.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ondanks het zonnetje is het best fris buiten; ik zou je ten strengste willen aanraden toch in elk geval íets aan te houden
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En jij moet ook oppassen, anders ga jij door het raam naar buiten![]()
Nergens om; ik wilde het gewoon ff zeggen
Ik dacht ook direct aan jou en had last van plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 25 oktober 2009 12:21 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemiddag allemaal.
Wat een discussie hier gisteravond. Het was maar goed dat ik voor de tv hing. Ik voel me namelijk altijd erg persoonlijk aangesproken als het om zulke onderwerpen gaat.
Jij bent hassikke liev en ik hou ook van jequote:
Owww, brrr... Hopen dat het meevaltquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:33 schreef Bamba het volgende:
Mijn papa moet naar de huisartsenpost. Hij heeft zich bezeerd aan de brommer van m'n broertje en heel zn been ligt nu open, heel stuk vel eraf
.Omdat hij suiker heeft willen ze er toch even naar kijken..
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:33 schreef Bamba het volgende:
Mijn papa moet naar de huisartsenpost. Hij heeft zich bezeerd aan de brommer van m'n broertje en heel zn been ligt nu open, heel stuk vel eraf
.Omdat hij suiker heeft willen ze er toch even naar kijken..
We duimen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:38 schreef Bamba het volgende:
Nou ik hoop het ook!!! Normaal is het natuurlijk vervelend en pijnlijk zo'n open stuk, maar met die suikerziekte erbij is het toch oppassen natuurlijk..
Wat is dat nou weer van een uitdrukkingquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
maar het waait hier als een ouwe hoerenkont.
Dat zei m'n RIP Oma altijd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer van een uitdrukking
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:49 schreef MrSubtle het volgende:
Druk druk druk met plinten schilderen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie het!!!
Ik vind wel dat je leuk tekent!!And so the lion fell in love with the lamb
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:49 schreef MrSubtle het volgende:
Druk druk druk met plinten schilderen hierBril-jant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |