Er bestaan nog geen DVDrips denk ik?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, met degelijk bedoel ik geen screener.
Jij verwacht een DVDrip van een film die net in de bios draait?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, met degelijk bedoel ik geen screener.
Eens!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
Welke ook echt een Must See is:
Gran Torino, met Clint Eastwood, echt een prachtige film
Nope, dat verwacht ik niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij verwacht een DVDrip van een film die net in de bios draait?![]()
Uiteraard krijg je dan workprints of cams.
Ik kijk nu die Beth Cooperquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij vond het ook niets?
[..]
Ik moet om 13.00 uur bij Dudok zijn dus ik heb nog even, maar ik ga er toch maar uit nu
* Ml-etje morgen spontaan een dag vrij neemtquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
en Ml-etje ook al![]()
Vanavond maar ff spandoek klussen![]()
Oh en laat ik me ook maar niet uitlaten over de 'buitenlander-discussie'
Ik hang het wel aan de A16-kant van ons pand, genoeg collega's van je die het zien danquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* Ml-etje morgen spontaan een dag vrij neemt
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hang het wel aan de A16-kant van ons pand, genoeg collega's van je die het zien dan
Daar heb je een puntquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ja vast maar dan hebben ze nog geen idee dat het over mij gaat
quote:
Die is wel aardig. Sowieso,quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
Breng hem nou niet op ideeën MI-etje!
@Hara, ik heb ook You, Me and Dupree ofzo nog gedingesd vannacht. Die had ik ook nog nooit gezien.
Vast ook slecht![]()
En ik heb nog steeds Brokeback Mountain, ook nog niet gezien. Komt nog wel.
Die You, Me and Dupree is nog best grappigquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
@Hara, ik heb ook You, Me and Dupree ofzo nog gedingesd vannacht. Die had ik ook nog nooit gezien.
Vast ook slecht![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
Vast ook slecht![]()
You, me and Dupree is hilarisch Greys! Echt waar!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
Vast ook slecht![]()
De titels ook?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:31 schreef ElisaB het volgende:
Guyzzz... die de downloadtips nou gewoon ff per PM. Please...
Oh maar dat kan nog maanden duren hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ga snel stofzuigen
Jeee Greys jij hebt nog wat uren film kijken voor de boeg.
Ja, we mogen alleen niet zeggen waar t te vinden is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
De titels ook?
Ik dacht alleen linkjes en hoe je het 't beste kon verkrijgen?
Of mag je ook niet over films praten die je nog wilt zien enzo?
(Even voor de duidelijkheid, dat laatste mag wel he?)
PhotoShop Ontwijkend Gedrag?quote:
Tuurlijk mag je praten over de films die je wilt zienquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
De titels ook?
Ik dacht alleen linkjes en hoe je het 't beste kon verkrijgen?
Of mag je ook niet over films praten die je nog wilt zien enzo?
(Even voor de duidelijkheid, dat laatste mag wel he?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |