Ik mag lijen dat ik niet allergisch was voor iets uit die notenmixquote:
Ik bedenk niets..quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als baby zat ik nog niet achter de mannen aan hoor, wat denk je wel niet van mij!!!
Ik zie dit zo voor me:quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar zo bedoelde ik het ook hoor.
Jij gaat toch niet zoenen met iemand die je niet aantrekkelijk vindt? Om welke reden dan ook?
Oh-oh toch ook niet, neem ik aan?
Jullie zullen toch ook wel iets hebben dat je denkt 'nou ik val niet op kale mannen'. O.i.d.
Je staat er bij in de wiki! Dus in de volgende OP ook met avatar!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Succeshad even geen puf om te kijken hoe het zat met de avatars, sorry!
Weet ikquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:33 schreef Greys het volgende:
Misschien als ik dronken benquote:Jij gaat toch niet zoenen met iemand die je niet aantrekkelijk vindt? Om welke reden dan ook?
Hell yeahquote:Jullie zullen toch ook wel iets hebben dat je denkt 'nou ik val niet op kale mannen'. O.i.d.
Slaap lekkerquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Taart bakken is vermoeiend, ik ga naar bed. Geniet van het uurtje langer slapen mensen![]()
Ehmm met oud en nieuw soms helaas, met tegenzin en poging met gestrekte arm enz.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet zoenen met iemand die je niet aantrekkelijk vindt? Om welke reden dan ook?
Oh-oh toch ook niet, neem ik aan?
Jullie zullen toch ook wel iets hebben dat je denkt 'nou ik val niet op kale mannen'. O.i.d.
Je weet, als je een been breekt kom ik eten brengen he... en als je SARS hebt stuur ik het per postquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mag lijen dat ik niet allergisch was voor iets uit die notenmix![]()
Het is een hoestje met braakneigingen er achteraan
Jij ook! Ik zat nog te broeden op de samenvatting maar er is eigenlijk geen beginnen aanquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Taart bakken is vermoeiend, ik ga naar bed. Geniet van het uurtje langer slapen mensen![]()
En dan:quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:34 schreef MrSubtle het volgende:
Ik zie dit zo voor me:
ElisaB: "JEZUS wat ben jij LELIJK!"
Vrouw-in-kroeg: "Ik verzorg blinde wees puppies in mijn vrije tijd"
ElisaB: "Oh... neuken?"
Meneer Subtiel heeft bindingsangst, volgens mij wil die heul niet in de opquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je staat er bij in de wiki! Dus in de volgende OP ook met avatar!
En die Subtielerd ook, ook al is hij er maar *winkwink* zelden *winkwink*.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je staat er bij in de wiki! Dus in de volgende OP ook met avatar!
En die Subtielerd ook, ook al is hij er maar *winkwink* zelden *winkwink*.
Ik ook niet!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:35 schreef ElisaB het volgende:
Maar ik vind mensen van een bepaalde kleur of komaf geen klotevolk. Da's al
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan:
Beeb: goed, mee naar huis jij zacht ei![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zie dit zo voor me:
ElisaB: "JEZUS wat ben jij LELIJK!"
Vrouw-in-kroeg: "Ik verzorg blinde wees puppies in mijn vrije tijd"
ElisaB: "Oh... neuken?"
Oh gelukkig.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
Misschien als ik dronken ben![]()
[..]
Hell yeah
Maar ik vind mensen van een bepaalde kleur of komaf geen klotevolk. Da's al
Het zakt alweer af...quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je weet, als je een been breekt kom ik eten brengen he... en als je SARS hebt stuur ik het per post
Die moet niet piepen. Hij stond er ooit al eens in.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Meneer Subtiel heeft bindingsangst, volgens mij wil die heul niet in de op
Dat zei Q, dus ik neem aan dat dit niet op ons sloegquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ook niet!![]()
Seriously, daar gaat het dus gewoon niet om he
Blijven ademenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:37 schreef oh-oh het volgende:
Het zakt alweer af...
En ik heb de allergie pilletjes alweer klaar liggen
Dat durf ik heul niet meerquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:38 schreef Greys het volgende:
Die moet niet piepen. Hij stond er ooit al eens in.
En anders haalt ie zichzelf er maar weer uit :
Ik ben het ook vergeten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Die moet niet piepen. Hij stond er ooit al eens in.
En anders haalt ie zichzelf er maar weer uit
Oeh, ik ben de reden van wijziging in de wiki vergeten in te vullen.
Nu is Loveless vast boos op me morgen *ril*
Tuurlijk niet mopjequote:Op zondag 25 oktober 2009 00:39 schreef Greys het volgende:
Dat zei Q, dus ik neem aan dat dit niet op ons sloeg
Oh okayquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zei Q, dus ik neem aan dat dit niet op ons sloeg
Truste! Slaap lekkerquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:39 schreef oh-oh het volgende:Ik ga nog een aleve slikken in de hoop dat die hoofdpijn waar ik vanmorgen al mee opstond eindelijk es oprot en mn nest opzoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |