Wow!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hulllooooo![]()
![]()
Ik kom even spammen met mijn taart want ik heb er de hele avond op geploeterd en vind 'm best aardig gelukt.
Taarten en cupcakes decoreren #14
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:23 schreef ElisaB het volgende:
Tjeetje...
Official statement: ik heb geen mening over kleuren en komaf. Het boeit me niet. Ik vind je aardig, of ik vind je niet aardig, maar dat heeft met je gedrag te maken en niets met je kleur.
En erg gaat niets boven een (ongeveer) 28-jarige Mafioso Italiaan, een niet te brede 35-jarige donkere neger, of Bette.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd... ik ben er deze hele week maar 1x geweestGniffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, het spijt me; het kan me geen reet boeien hoe iemand er uitzietquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:25 schreef oh-oh het volgende:
Elies wil wel nog gewoon met mij trouwen
![]()
Succesquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaaaaa nu weet ik het weer, ik had het je al eerder gevraagd ja!
Ik ga je er met avatar in knutselen!
[..]
Marsepein, simpel maar erg leuk! Die uitsteekvormpjes moet ik nog altijd een keer kopen voor mezelf, komt er maar niet van telkens.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bloemen is gedaan met uitstekers zoals je ze ook voor koekjes gebruikt. Kleuren is marsepein. Alle kleuren kan je zo kopen. Alleen het bruin is witte marsepein gekleurd met cacao.
Lief dat je 'm mooi vindt
Ik denk psies zo.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, het spijt me; het kan me geen reet boeien hoe iemand er uitzietTuurlijk zie ik verschil tussen wat ik aantrekkelijk vind en wat ik niet aantrekkelijk vind. Naar verder dan dat gaat het niet
Zie MrL er nog geeneen bakken dus uberhaupt een man die iets bakt, ik ken ze niet irl.Dat zegt genoeg toch?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Marsepein, simpel maar erg leuk! Die uitsteekvormpjes moet ik nog altijd een keer kopen voor mezelf, komt er maar niet van telkens.
Kom ik morgen met m'n lullige luchtige cake![]()
Oeh, kom je morgen met luchtige cake?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Marsepein, simpel maar erg leuk! Die uitsteekvormpjes moet ik nog altijd een keer kopen voor mezelf, komt er maar niet van telkens.
Kom ik morgen met m'n lullige luchtige cake![]()
Ik vind het ook heel belangrijk dat ik iemand aardig vind... maar zo'n papieren zak met twee gaten erin voorstellen als oplossing vind ik altijd weer een vervelend gespreksonderwerp zo vlak voor de sex. Haalt de spontaniteit er net effe uit vaakquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:23 schreef ElisaB het volgende:
Tjeetje...
Official statement: ik heb geen mening over kleuren en komaf. Het boeit me niet. Ik vind je aardig, of ik vind je niet aardig, maar dat heeft met je gedrag te maken en niets met je kleur.
En erg gaat niets boven een (ongeveer) 28-jarige Mafioso Italiaan, een niet te brede 35-jarige donkere neger, of Bette.
Das ook wel de leeftijd denk ik hoor (niet rot bedoeld) maar dan ga je toch wat verder kijken dan alleen de facade.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk psies zo.
Ik denk ook nooit in termen van ik val niet op negers met dikke lippen of zo.
Ik kan op alles vallen bij iemand, en dan neem ik altijd wel wat minpuntjes voor lief hoor.
Nah, zo gaat dat bij mij altijd alquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das ook wel de leeftijd denk ik hoor (niet rot bedoeld) maar dan ga je toch wat verder kijken dan alleen de facade.
* schudt met hoofd en draait met ogenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel belangrijk dat ik iemand aardig vind... maar zo'n papieren zak met twee gaten erin voorstellen als oplossing vind ik altijd weer een vervelend gespreksonderwerp zo vlak voor de sex. Haalt de spontaniteit er net effe uit vaak
Nee hij gaat mee naar 't werk maandagquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, kom je morgen met luchtige cake?
Maar natuurlijk, wijze baby was jij tochquote:
IS ER EEN ARTS IN DE CHAT?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* schudt met hoofd en draait met ogen
Ja, absoluut! Dan kun je die papieren zak beter vooraf al opzettenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel belangrijk dat ik iemand aardig vind... maar zo'n papieren zak met twee gaten erin voorstellen als oplossing vind ik altijd weer een vervelend gespreksonderwerp zo vlak voor de sex. Haalt de spontaniteit er net effe uit vaak
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef MrSubtle het volgende:
SARS?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:32 schreef oh-oh het volgende:Das omdat ik aziatisch bloed heb he
![]()
Ik heb ineens een kriebelhoest!
Nou, als baby zat ik nog niet achter de mannen aan hoor, wat denk je wel niet van mij!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, wijze baby was jij toch
Gaat best goed heb nu wel tranen in m'n ogen (vant lachen or)quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
IS ER EEN ARTS IN DE CHAT?EPILEPTISCHE AANVAL OF EEN HERSENINFARCTJE HIER!!!
Oh maar zo bedoelde ik het ook hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, het spijt me; het kan me geen reet boeien hoe iemand er uitzietTuurlijk zie ik verschil tussen wat ik aantrekkelijk vind en wat ik niet aantrekkelijk vind. Naar verder dan dat gaat het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |