Niks, gewoon onderkant van z'n schoen maar was een beetje misluktquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:04 schreef tessie het volgende:
En wat staat er op nou zn schoen?
Heb jij wel eens een kikker met een navel gezien?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:22 schreef Lips het volgende:
Ze zijn schattig!! (ze hebben alleen geen navel)
Joh je bent snel genoeg misselijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
straks ga ik het nog leuk vinden![]()
maar ik heb al zoveel marsepein gesnoept dat ik hier echt mijn hobby niet van moet maken
Mooi, en een superlief gebaar van je ! Ik vind het juist leuk zo met dat onregelmatige glazuur.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
resultaat!
De glazuur is echt fout gegaan want kon niet fijn doceren met dat stomme Dr. Oetker zakjevolgende keer maak ik wel zelf
(hihi, volgende keer zei ze
)
[ afbeelding ]
en 'die ene met veel glazuur':
[ afbeelding ]
Ik dacht, ik maak er eens geen opmerking overquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:59 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mooi, en een superlief gebaar van je ! Ik vind het juist leuk zo met dat onregelmatige glazuur.
Je mag het mij best doceren hoorZelfs met zakje
Lekker vrolijk tessiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:18 schreef tessie het volgende:
Nee hopelijk heb je de volgende keer een leukere gelegenheid MoBlo. Fijn dat ze in elk geval een succes waren en dat het een mooie dag was.
Ik heb vandaag stroopwafelmuffins (van die gratis probeer verpakking van DLT) gemaakt en met icing versiert.
Vind de smaak niet geweldig. Wel lekker hoor, maar had er meer van verwacht. Dat icing vond ik trowuens wel erg leuk, daar ga ik binnenkort wat meer mee experimenteren.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:02 schreef Nanook24 het volgende:
Wij gaan morgen op familiebezoek en ik had beloofd dat wij iets lekkers mee zouden nemen voor bij de koffie.
Dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |