Nou dat is meestal juist het probleem als het echt een allergie is...quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:39 schreef oh-oh het volgende:Ik ga nog een aleve slikken in de hoop dat die hoofdpijn waar ik vanmorgen al mee opstond eindelijk es oprot en mn nest opzoeken!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh okay
* MrSubtle laat het onderwerp los
.
.
*plof*
dagdagquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:44 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga zo nog even wat lezen en dan ook slapen
Trusten allemaal... 't was gezellie
Slaap lekker! Morgen weer konijntjes?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:44 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga zo nog even wat lezen en dan ook slapen
Trusten allemaal... 't was gezellie
Ja misschienquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Slaap lekker! Morgen weer konijntjes?
nounou...quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:50 schreef kaasplankje het volgende:
btw Ik vind halfbloed females meestal wel boner-opwekkend
Veel in de top 100!!! En mijn eerste keer in de top 100quote:
ik ben trots op mezelfquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Veel in de top 100!!! En mijn eerste keer in de top 100
Nou, ik moet zeggen, na 10 jaar geleden, noodgedwongen tussen twee verhuizingen.in een flat gewoond te hebben, is mijn liefde voor de Antilliaanse medemens toch wel bekoeld is. Met z'n tienen dan wel het veelvoud ervan in de liften piesen. Vuilniszakken die je vanuit je raam voorbij ziet zeilen, spuiten op de stoep, dealers in je portaal. Ik werd niet blij. Wel even 1000 gulden huur dokken toendertijd.quote:
Jeetje daar zou ik ook niet erg blij van worden (big understatement). Maar zou dit gedrag alleen bij Antillianen voorkomen? In ons durrup hier hebben we bijna geen buitenlanders, maar ook hier toch wel tokkiegedrag en dan door Nederlandse jongeren..quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen, na 10 jaar geleden, noodgedwongen tussen twee verhuizingen.in een flat gewoond te hebben, is mijn liefde voor de Antilliaanse medemens toch wel bekoeld is. Met z'n tienen dan wel het veelvoud ervan in de liften piesen. Vuilniszakken die je vanuit je raam voorbij ziet zeilen, spuiten op de stoep, dealers in je portaal. Ik werd niet blij. Wel even 1000 gulden huur dokken toendertijd.
Wat een leuk topic, ga ik morgen ff kijken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hulllooooo![]()
![]()
Ik kom even spammen met mijn taart want ik heb er de hele avond op geploeterd en vind 'm best aardig gelukt.
Taarten en cupcakes decoreren #14
Joepiequote:Op zondag 25 oktober 2009 01:00 schreef MrSubtle het volgende:
Bedankt ElisaBnu zit ik weer knijntjes te tekenen
Nee hoor, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jeetje daar zou ik ook niet erg blij van worden (big understatement). Maar zou dit gedrag alleen bij Antillianen voorkomen? In ons durrup hier hebben we bijna geen buitenlanders, maar ook hier toch wel tokkiegedrag en dan door Nederlandse jongeren..
Eh, nee hoorquote:
Je zit gelijk in de winterdepressie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Leuk werkjequote:Op zondag 25 oktober 2009 10:50 schreef Bamba het volgende:
Ik ga straks een pompoen uithollen en een halloween gezicht geven
Aanstaande zaterdag, de 31e.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Leuk werkje![]()
Wanneer is Halloween eigenlijk?
Ik was al benieuwd wanneer je het ging zien, McSporadisch!quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:56 schreef MrSubtle het volgende:
ik zie nu pas dat ik bovenaan sta in de dag top 100
... hoe slecht
Dag buitenlandertjes van mequote:Op zondag 25 oktober 2009 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Die moet niet piepen. Hij stond er ooit al eens in.
En anders haalt ie zichzelf er maar weer uit
Oeh, ik ben de reden van wijziging in de wiki vergeten in te vullen.
Nu is Loveless vast boos op me morgen *ril*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |