Fair enoughquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja hoor, het is ook puur omdat ik geen 50 euro (wat meer dan honderd ouderwetse guldentjes is) ga neerleggen voor een game. Niet omdat ik het niet kan, maar omdat ik het niet wil.
Mwah, iets als steam of xbox-games-on-demand vind ik toch heel aardig werken? Tja en als je moet betalen via internet gaat dat altijd via persoonsgegevens, daarvoor is nog geen alternatief?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
En als er al jaren met minieme moeite gedownload kan worden is een alternatief waar je hetzelfde kan, maar dan vaak veel prive gegevens bekend moet maken, moet registreren e.d. en dan nóg moet betalen natuurlijk niet echt een goed alternatief te noemen.
Maar da's een beetje hetzelfde als dat je zou zeggen:quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil er niet voor betalen. Alleen voor de ECHT goeie films. GA down ik ook, maar mooi dat met kerst wel alle boxen komen. En het kutte is met series dat je wel " verplicht" bent om het te downen, wil je in the USA loeren.
En nee, het is bullshit wat je nou verkondigd. Ik heb geld om films te kopen als ik wil. Alleen ga ik het er niet voor uitgeven als ik die zooi ook gratis kan zien. Heel simpel. En films zijn gewoon achterlijk duur. Dat heeft niks met je financeel budget te maken. Als ik een bluray van 30 euro p/s moet kopen, of ik download hem gratis met dezelfde kwaliteit, dan snij je jezelf in de vingers. Als ze die bluray nou voor 15 euro zouden aanbieden, dan zou ik hem best willen kopen. Heel simpel.
Het is gewoon diefstal. Heel simpel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:54 schreef Qwea het volgende:
En nee, het is bullshit wat je nou verkondigd. Ik heb geld om films te kopen als ik wil. Alleen ga ik het er niet voor uitgeven als ik die zooi ook gratis kan zien. Heel simpel. En films zijn gewoon achterlijk duur. Dat heeft niks met je financeel budget te maken. Als ik een bluray van 30 euro p/s moet kopen, of ik download hem gratis met dezelfde kwaliteit, dan snij je jezelf in de vingers. Als ze die bluray nou voor 15 euro zouden aanbieden, dan zou ik hem best willen kopen. Heel simpel.
Dat dusquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar da's een beetje hetzelfde als dat je zou zeggen:
Ik wil een flatscreen tv maar die dingen zijn zo achterlijk duur! Als ze de helft goedkoper waren kocht ik hem wel, maar als ik er eentje kan kopen die van de vrachtwagen gevallen is of ergens eentje uit een etalage kan jatten dan doe ik dat dus. Moeten ze hem maar goedkoper maken
Oooh wat issie mooiquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:55 schreef Greys het volgende:
Deze klauwen zijn voorlopig bot
[ afbeelding ]
McSissy
[ afbeelding ]
Ja, maar de gedownloade versies bevatten geen reclame-inkomsten voor het tv-station dat heel veel geld heeft betaald voor die serie aan de producent om de productiekosten eruit te halen. (reclame wordt altijd eruit geknipt bij download-versies)quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
Maar die series worden ook gewoon op tv uitgezonden, dat vind ik toch nog anders dan met films.
Die pootquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:55 schreef Greys het volgende:
Deze klauwen zijn voorlopig bot
[ afbeelding ]
McSissy
[ afbeelding ]
Och, zo gauw het hier dan eindelijk ook nog eens op tv komt zet ik t ook weer aan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, maar de gedownloade versies bevatten geen reclame-inkomsten voor het tv-station dat heel veel geld heeft betaald voor die serie aan de producent om de productiekosten eruit te halen. (reclame wordt altijd eruit geknipt bij download-versies)
Dank jequote:
Ja maar wij zijn verslaafd en downloaden, kopen en kijken dan alsnog op tv, da's andersquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Och, zo gauw het hier dan eindelijk ook nog eens op tv komt zet ik t ook weer aan.
wow die tweede fotoquote:
Ik kan de foto's en het verhaaltje dromenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je
En hij zat gewoon in het asiel he?En hij wilde een huis zonder katten maar met een klein hondje.
Hij hoorde gewoon hier!
Even showen nog hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kreeg hem op 20 september uit het asiel en op Dierendag vorig jaar, dus twee weken later al:
[ afbeelding ]
Sorry voor de mensen die deze foto's al honderd keer gezien hebben![]()
In dezelfde categoerie als:quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:57 schreef Greys het volgende:
Maar da's een beetje hetzelfde als dat je zou zeggen:
Ik wil een flatscreen tv maar die dingen zijn zo achterlijk duur! Als ze de helft goedkoper waren kocht ik hem wel, maar als ik er eentje kan kopen die van de vrachtwagen gevallen is of ergens eentje uit een etalage kan jatten dan doe ik dat dus. Moeten ze hem maar goedkoper maken
En jij moet ook oppassen, anders ga jij door het raam naar buitenquote:
Awwwwquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:15 schreef Greys het volgende:
Voor de Borisfans, Hara had hem op de asielsite gespot en net zo lang doorgedramd tot ik hem nam!
Dus hij is ook een beetje van Haar
Kijk, zo stond ie op de asielsite (en het was dus het asiel in Zwolle waar we vorig jaar de asielactie voor hielden!).
[ afbeelding ]
En hij is ook een beetje van mij (al vind jij van niet) gewoon, omdat het kanquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:15 schreef Greys het volgende:
Voor de Borisfans, Hara had hem op de asielsite gespot en net zo lang doorgedramd tot ik hem nam!
Dus hij is ook een beetje van Haar
Kijk, zo stond ie op de asielsite (en het was dus het asiel in Zwolle waar we vorig jaar de asielactie voor hielden!).
[ afbeelding ]
Hij kijkt nu veel dappere-Dodo-achtig sinds hij hier woont!quote:
Hij is een beetje van alle F&F-ersquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En hij is ook een beetje van mij (al vind jij van niet) gewoon, omdat het kan
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kijkt nu veel dappere-Dodo-achtig sinds hij hier woont!
[..]
Hij is een beetje van alle F&F-ers
Ze hebben er al vier topics over moeten lezen
Ondanks het zonnetje is het best fris buiten; ik zou je ten strengste willen aanraden toch in elk geval íets aan te houdenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Tot strakjes, ik ga even alles uit doen om op tijd in de stad te zijn.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ondanks het zonnetje is het best fris buiten; ik zou je ten strengste willen aanraden toch in elk geval íets aan te houden
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En jij moet ook oppassen, anders ga jij door het raam naar buiten![]()
Nergens om; ik wilde het gewoon ff zeggen
Ik dacht ook direct aan jou en had last van plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 25 oktober 2009 12:21 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemiddag allemaal.
Wat een discussie hier gisteravond. Het was maar goed dat ik voor de tv hing. Ik voel me namelijk altijd erg persoonlijk aangesproken als het om zulke onderwerpen gaat.
Jij bent hassikke liev en ik hou ook van jequote:
Owww, brrr... Hopen dat het meevaltquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:33 schreef Bamba het volgende:
Mijn papa moet naar de huisartsenpost. Hij heeft zich bezeerd aan de brommer van m'n broertje en heel zn been ligt nu open, heel stuk vel eraf
.Omdat hij suiker heeft willen ze er toch even naar kijken..
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:33 schreef Bamba het volgende:
Mijn papa moet naar de huisartsenpost. Hij heeft zich bezeerd aan de brommer van m'n broertje en heel zn been ligt nu open, heel stuk vel eraf
.Omdat hij suiker heeft willen ze er toch even naar kijken..
We duimen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:38 schreef Bamba het volgende:
Nou ik hoop het ook!!! Normaal is het natuurlijk vervelend en pijnlijk zo'n open stuk, maar met die suikerziekte erbij is het toch oppassen natuurlijk..
Wat is dat nou weer van een uitdrukkingquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
maar het waait hier als een ouwe hoerenkont.
Dat zei m'n RIP Oma altijd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer van een uitdrukking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:49 schreef MrSubtle het volgende:
Druk druk druk met plinten schilderen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie het!!!
Ik vind wel dat je leuk tekent!!And so the lion fell in love with the lamb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |