Hij kijkt nu veel dappere-Dodo-achtig sinds hij hier woont!quote:
Hij is een beetje van alle F&F-ersquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En hij is ook een beetje van mij (al vind jij van niet) gewoon, omdat het kan
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kijkt nu veel dappere-Dodo-achtig sinds hij hier woont!
[..]
Hij is een beetje van alle F&F-ers
Ze hebben er al vier topics over moeten lezen
Ondanks het zonnetje is het best fris buiten; ik zou je ten strengste willen aanraden toch in elk geval íets aan te houdenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Tot strakjes, ik ga even alles uit doen om op tijd in de stad te zijn.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ondanks het zonnetje is het best fris buiten; ik zou je ten strengste willen aanraden toch in elk geval íets aan te houden
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En jij moet ook oppassen, anders ga jij door het raam naar buiten![]()
Nergens om; ik wilde het gewoon ff zeggen
Ik dacht ook direct aan jou en had last van plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 25 oktober 2009 12:21 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemiddag allemaal.
Wat een discussie hier gisteravond. Het was maar goed dat ik voor de tv hing. Ik voel me namelijk altijd erg persoonlijk aangesproken als het om zulke onderwerpen gaat.
Jij bent hassikke liev en ik hou ook van jequote:
Owww, brrr... Hopen dat het meevaltquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:33 schreef Bamba het volgende:
Mijn papa moet naar de huisartsenpost. Hij heeft zich bezeerd aan de brommer van m'n broertje en heel zn been ligt nu open, heel stuk vel eraf
.Omdat hij suiker heeft willen ze er toch even naar kijken..
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:33 schreef Bamba het volgende:
Mijn papa moet naar de huisartsenpost. Hij heeft zich bezeerd aan de brommer van m'n broertje en heel zn been ligt nu open, heel stuk vel eraf
.Omdat hij suiker heeft willen ze er toch even naar kijken..
We duimen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:38 schreef Bamba het volgende:
Nou ik hoop het ook!!! Normaal is het natuurlijk vervelend en pijnlijk zo'n open stuk, maar met die suikerziekte erbij is het toch oppassen natuurlijk..
Wat is dat nou weer van een uitdrukkingquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
maar het waait hier als een ouwe hoerenkont.
Dat zei m'n RIP Oma altijd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer van een uitdrukking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:49 schreef MrSubtle het volgende:
Druk druk druk met plinten schilderen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie het!!!
Ik vind wel dat je leuk tekent!!And so the lion fell in love with the lamb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |