We gaan deze allemaal huren of on-demand kijken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:31 schreef ElisaB het volgende:
Guyzzz... die de downloadtips nou gewoon ff per PM. Please...
Daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, we mogen alleen niet zeggen waar t te vinden is.
Plinten Schuren Ontwijkend Gedrag?quote:
Zitten we eindelijk eens in hetzelfde team. Team Katequote:Op zondag 25 oktober 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dat kan nog maanden duren hoor
Ik vind Owen Wilson vreselijk en Kate Hudson wel heel leuk
Wil je een gave film zien?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
Breng hem nou niet op ideeën MI-etje!
@Hara, ik heb ook You, Me and Dupree ofzo nog gedingesd vannacht. Die had ik ook nog nooit gezien.
Vast ook slecht![]()
En ik heb nog steeds Brokeback Mountain, ook nog niet gezien. Komt nog wel.
Die vent die haar vader speelt in Dupree, dies ook zo goed.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zitten we eindelijk eens in hetzelfde team. Team Kate
Ik zat te denken om Boris' nagels te gaan knippen een beetje.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Plinten Schuren Ontwijkend Gedrag?![]()
Ik ben bezig met katten ontwormen, Baloe heeft al gehad en is nu sjaggo.
Zometeen ga ik eerst Ms. Evil aka Tha Bitch aka Kreng aka Droopy doen.
Als ik dat overleef doe ik daarna Melvin en Baileys
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Of wacht, Plinten Schilder Ontwijkend Gedrag!
Yup.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Linken naar IMDB enzo mag toch wel gewoon? Das gewoon naslagwerk, niks illegaals aan
En links of bedelen naar links dan gewoon via PM niet op FOK!
Als je hem belooft dat ie daarna een nagellakje naar keuze mag uitzoeken zal ie het vast wel toelatenquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat te denken om Boris' nagels te gaan knippen een beetje.
Maar misschien moet ik dat niet alleen doenHoewel, misschien blijft ie nog gewoon zitten ook
Dat ze met dat prive-vliegtuig heen gaan? Is dat die?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
The Hangover is idd ook verrassend grappig. Je denkt dat het echt zo 13 in een dozijn komedie is over een paar kerels die een bachelorparty in Vegas houden, maar hij is zo grappig![]()
Hihihihi, the sissyquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je hem belooft dat ie daarna een nagellakje naar keuze mag uitzoeken zal ie het vast wel toelaten
Psies.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Linken naar IMDB enzo mag toch wel gewoon? Das gewoon naslagwerk, niks illegaals aan
En links of bedelen naar links dan gewoon via PM niet op FOK!
Wij knippen Jazz zijn nagels tegenwoordig met zijn drieënquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar misschien moet ik dat niet alleen doenHoewel, misschien blijft ie nog gewoon zitten ook
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:38 schreef MrSubtle het volgende:
* MrSubtle koopt gewoon zijn films en games
Weet ze welquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
Q, Elies vroeg net of we het daar niet meer over wilden hebben
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach kom op, jij download nooit een game of film?![]()
Gebruik je ook nog paard en wagen?
Ik speel geen games en ik kijk de meeste films braaf in de bioscoop of koop ze op DVD.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:38 schreef MrSubtle het volgende:
* MrSubtle koopt gewoon zijn films en games
Ik ook niet. Ik zou niet eens weten hoe het moest...quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet ook nog steeds niet of het nou zielig is of niet, en ik vind het ook zo onlogisch klinken dat ie dan niet meer aan de stoel zou krabben want dan wil hij ze toch JUIST scherpen als ze niet meer scherp zijn?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij knippen Jazz zijn nagels tegenwoordig met zijn drieënEerst kon het nog wel makkelijk met zijn tweeën, maar sinds hij bij de kattendokter "ik ben de kattendokter omdat ik zo geweeeeeeeeeeldig ben met katten en ze van mij houuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuden" is geweest hebben we drie man nodig
Waarschijnlijk heeft ie pas in de gaten wat je aan het doen bent als je de laatste nagel kniptquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:36 schreef Greys het volgende:
Ik wist tot een paar maanden geleden ook nog niet hoe het moest uberhaupt hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom zou het zielig zijn?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet ook nog steeds niet of het nou zielig is of niet, en ik vind het ook zo onlogisch klinken dat ie dan niet meer aan de stoel zou krabben want dan wil hij ze toch JUIST scherpen als ze niet meer scherp zijn?
Een film een enkele keer, als ik 'm wil zien voor ie uit is op bluray bijvoorbeeld, maar dan koop ik 'm later alsnog. Games sowieso nooit. Het heeft niets te maken met modern of ouderwets, maar het is een principekwestie. Ik weet prima hoe het moet, maar kies ervoor het niet te doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Oh on demand kijken en gamen doe ik dan weer welquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Buiten dat ik het gewoon handig vind (als ik een film of serie wil kijken, wil ik het meestal NU kijken, en niet eerst DVD bestellen ofzo) is het ook gewoon de toekomst. Er zal nog wel iets van een middenweg moeten komen zodat er iets aan copyright word betaald, maar zoiets als die on-demand video die je al bij veel digitale TV aanbieders hebt word het denk ik wel.
Bij UPC kan je daar vaak voor 4 of 5 euro nieuwe films meteen met de dvd-release daar bekijken.
Sowieso denk ik dat bluray een van de laatste mainstream optische media is die we mee gaan maken.
Ik heb zojuist tien kleine puntjes van tien voornagels geklipt met zo'n speciaal klippertje van de DA terwijl hij op de vensterbank stond. Ik tilde een voetje op, Boor keek raar, probeerde het een beetje terug te trekken maar gaf het op toen ik 'Boorrrrr' zei en liet zich gewillig knippenquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie pas in de gaten wat je aan het doen bent als je de laatste nagel knipt
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Een film een enkele keer, als ik 'm wil zien voor ie uit is op bluray bijvoorbeeld, maar dan koop ik 'm later alsnog. Games sowieso nooit. Het heeft niets te maken met modern of ouderwets, maar het is een principekwestie. Ik weet prima hoe het moet, maar kies ervoor het niet te doen.Eens, maar de branche snijdt zichzelf in de vingers met het tegenwerken en allerhande achterlijke maatregelen. Het is gewoon een bepaalde vooruitgang die is ingezet en die draai je niet meer terug, dan kan je halsstarrig het proberen te verbieden, maar dat lukt niet. Werk dan toe naar een systeem waar in een internetabo ofzo een copyright-vergoeding zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde met de 'oude media' als kranten enzo. Das gewoon over met een paar generaties...
Ik dacht dat ie dan minder snel in de stoel zou blijven haken en dat het dus minder schade zou aanrichten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom zou het zielig zijn?
Als je het wil doen zodat ie dan van de stoel afblijft, dat lijkt me verspilde moeite
Ik ben jaloers.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zojuist tien kleine puntjes van tien voornagels geklipt met zo'n speciaal klippertje van de DA terwijl hij op de vensterbank stond. Ik tilde een voetje op, Boor keek raar, probeerde het een beetje terug te trekken maar gaf het op toen ik 'Boorrrrr' zei en liet zich gewillig knippen![]()
Ik vond hem wel grappig jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
The Hangover is idd ook verrassend grappig. Je denkt dat het echt zo 13 in een dozijn komedie is over een paar kerels die een bachelorparty in Vegas houden, maar hij is zo grappig![]()
Maar even he, want het is me toch niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies.
Weet je, persoonlijk boeit het me niet. Hoewel ik zelf niets download, maar alles koop of huur. Maar het mag gewoon niet op FOK!. Jullie weten dat allemaal wel (vandaar de spoilers en de verkapte bewoordingen), maar ik moet er dan gewoon iets mee en daar heb ik zo weinig zin in; doe het gewoon niet, dan is er niets aan de hand. Vandaarom dus.
Je kunt films en muziek (en tegenwoordig ook games) al een hele poos legaal betaald downloaden. De industrie werkt al mee... En toch wordt er nog illegaal gedownload...?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, maar de branche snijdt zichzelf in de vingers met het tegenwerken en allerhande achterlijke maatregelen. Het is gewoon een bepaalde vooruitgang die is ingezet en die draai je niet meer terug, dan kan je halsstarrig het proberen te verbieden, maar dat lukt niet. Werk dan toe naar een systeem waar in een internetabo ofzo een copyright-vergoeding zit.
Zelfde met de 'oude media' als kranten enzo. Das gewoon over met een paar generaties...
Misschien was het eenmalig en was hij gewoon perplex?quote:
Nou ik zal Lost bijvoorbeeld downloaden zodra iedere aflevering beschikbaar is in de VS, omdat ik gewoon te nieuwsgierig benquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kijk nooit tv, ik vergeet het ook altijd dus dan kijk je halve seriesAls ze hier al op tv komen. Ik koop later meestal wel dvdboxen van mijn favoriete series, maar ik wil daar niet op moeten wachten.
Oh ja hoor, het is ook puur omdat ik geen 50 euro (wat meer dan honderd ouderwetse guldentjes is) ga neerleggen voor een game. Niet omdat ik het niet kan, maar omdat ik het niet wil.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je kunt films en muziek (en tegenwoordig ook games) al een hele poos legaal betaald downloaden. De industrie werkt al mee... En toch wordt er nog illegaal gedownload...?
Als je er niet voor wilt betalen dan is dat zo, gewoon toegeven en dan is het primamaar ik vind de smoesjes als "films/games zijn te duur" of "het is ouderwets om schijfjes te kopen" gewoon een laffe smoes. Als een game te duur is moet je 'm mooi laten liggen in de winkel, schijnbaar ben je dan gewoon niet financieel gezien in staat 'm aan te schaffen. Het is geen recht om een game te hebben, het is een luxe-artikel. Als ik geen 50 euro kan uitgeven aan Lush ga ik 't toch ook niet gewoon maar jatten 'want dan hadden ze het maar niet zo duur moeten maken'?
Iedereen moet het zelf weten overigens hoorik doe het gewoon niet. Maar wees gewoon eerlijk en zeg gewoon dat je downloadt omdat je er geen geld voor over hebt, da's namelijk gewoon de enige waarheid toch?
Dat ben ik volledig met je eensquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
En overigens is de muziekbranche helemaal schijnheilig. Die gaan er voor het gemak maar vanuit dat ALLES wat word gedownload anders zou worden gekocht. Terwijl het natuurlijk grote onzin is. Van wat heb ik heb gedownload aan muziek zou ik anders nog geen 2% kopen waarschijnlijk. En ik ben dóór het downloaden van muziek wel weer naar veel concerten en festivals geweest van bands die ik anders nooit had gekend. En ik koop (jaha!) vrij veel live-DVDs van bands.
Hah, ik kijk nu naar mijn Lost dvdboxen. En ik kan niet wachten om straks in januari de eerste aflevering weer te downloaden!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ik zal Lost bijvoorbeeld downloaden zodra iedere aflevering beschikbaar is in de VS, omdat ik gewoon te nieuwsgierig ben. Maar ik koop wel 100% zeker de DVD box naderhand
Ik wil er niet voor betalen. Alleen voor de ECHT goeie films. GA down ik ook, maar mooi dat met kerst wel alle boxen komen. En het kutte is met series dat je wel " verplicht" bent om het te downen, wil je in the USA loeren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je kunt films en muziek (en tegenwoordig ook games) al een hele poos legaal betaald downloaden. De industrie werkt al mee... En toch wordt er nog illegaal gedownload...?
Als je er niet voor wilt betalen dan is dat zo, gewoon toegeven en dan is het primamaar ik vind de smoesjes als "films/games zijn te duur" of "het is ouderwets om schijfjes te kopen" gewoon een laffe smoes. Als een game te duur is moet je 'm mooi laten liggen in de winkel, schijnbaar ben je dan gewoon niet financieel gezien in staat 'm aan te schaffen. Het is geen recht om een game te hebben, het is een luxe-artikel. Als ik geen 50 euro kan uitgeven aan Lush ga ik 't toch ook niet gewoon maar jatten 'want dan hadden ze het maar niet zo duur moeten maken'?
Iedereen moet het zelf weten overigens hoorik doe het gewoon niet. Maar wees gewoon eerlijk en zeg gewoon dat je downloadt omdat je er geen geld voor over hebt, da's namelijk gewoon de enige waarheid toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |